AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
bebegin babasi bebegi istemedi mi belki o da ister konustun mu hic canim
İstemedi inkar etti
Belli olmaz, belki yavrunla birlikte seni sevecek biriyle karşılaşırsın..
Bu çok kötü bir şey ama sonuna kadar haklısın bir cani yok esnek olmazdı eğer durumun müsait ise onu büyüt
Bol bol dua et, Allah sanada bir yol gösterir elbet! Hic pes etme, cok güclü kal, kimselerin lafina boyun egme
Sen zor zamnlardan geçtikten sonra o babayım diye çıkageldiğinde ne yapcaksın asıl. İzin verme o zamn da ona
Kullandirmasaydin güzelim. Bunlar zaten önce duyguları sömürür sonra namusunu... Allah yardımcın olsun zor günler bekliyor seni.
Çok doğru diosunn önce duygular sonra namus sonra bırak git suclu yine sen ol oluo hep
Sadece egoları için yaklaşırlar. Kiclari kalkincada sana gerek görmezler. Sürekli pohpohlayacan sen iyisin hassın diycen. Hatalarını yüzlerine vurmuycan. Çünkü akıllı güçlü kadın hiç sevmezler haaa aman dikkat. Ezik olcan. Aciz olcan ki rahat boyunduruk geçirsinler.
Ezik olsan da onlar için fırsat olmuo mu? Onların da yapmadıkları kalmıo ama biz bir şey yapınca hemen etiketi koyuveriolar, inşallah kendileri gibi etiket koydukları gibi birilerni bulurlar. Sordsn şeref şan satar hepsi
Hahahaa valla kitabın ortasından söyledin hee. Tamda böyle işte.
Sahip çıksaymş kıza keşke hamile kalmış kim bilir ailesi neler diyecek, her şey zevk alana kadar sanırım sonra güzelsin yok şu yok bu bitiverio kaçıveriolar Allah yardım etsin
Bebeğin senin yaşama tutunma gücün olacak sen bile şaşıracaksın merak etme :))
Üzülme 😊😊. Herşey olacagina varır ki sen anne gibi davranmissin başkası olsa senin yerine o çocuk hangi WC de olurdu Allah bilir umarım hakkında hayırlı olur
Çalış para kazan helal yoldan. Evladını büyüt. Senin günahın ALLAHI ilgilendirir. Kimseyi ilgilendirmez. Çocuğuna iyi bak. hatanı unut. Herkesin başına gelebilirdi. Allaha sığın.
O olay olsa buraya yazmakla vakit kaybetmezdin bence ama.. Yine de çevre faktörleri en üstte gelir herhalde.. Zorlu bir hayat diyelim. Sorumluluklar tavan..
Seni kolay şeyler beklemiyor olsa bile sakın bebeğinden vazgeçme Allah yardımcınız olsun
Allah yardımcın olsun yapmışsın bir hata ne diyeyim bilemedim
MÖ 6-7de falan olsaydı bu Tanrının bebeği diyerek peygamber ilan ettirebilirdin ama kısmet 2020yeymiş yapacak bir şey yok
Bu arada troll sandım eğer değilse üzgünüm. Korunmak önemli arkadaşlar, korunun. Olmuş bir hata yapacak bir şey yok, seni aşağılamaya çalışan 3 iqlulara prim verme. Eğer kendine güveniyorsan sığınma evi gibi seçenekler var tabii sana destek olan ne kadar akraban, arkadaşın var bilmiyorum. Unutma ki belli bir zamana kadar o bebek değil, hücre yığını. Yani sırf ''öldürmeyeyim (?)'' diye bakmak istiyorsan hatırlatayım dedim. İşin hukuki boyutu hakkında bilgi sahibi de olmalısın.
Eğer aldırma süresini geçmediyseniz aldırın eğer süre geçtiyse kaderi kabullenmek gerek, maddi durumunuz varsa sorun olcağını sanmıyorum. Görüyoruz en ünlüler bile Deniz Akkaya Meryem Uzerli gibi yalnız büyütüyorlar ille erkeğe gerek yok bence
Evlenmeden zina ederken aklın nerdeydi?
Rızık Allah'tandır akışına bırak fazla stres yapma.
Evlenmeden altina yatıp birde korunmassan bu olur..😑
Doğduğun ev kaderindir Benal vakası gibi olmuş.
Çocuk senin çocuğun.
durumun varsa dogur , bidevburdaki gibi qcik sozlu olma insanlar menfaat pesine kosar dkt et
nasıl babası yok. illaki biri vardır. doğur mahkemeye ver çocuğa nafaka alırsın. ondan
ekonomik ve zihinsel olarak yetebileceğini düşünüyorsan doğur hem kendini hem bebeği haatını zindan etme
umarım güzel olur herşey. hoş geldin bebek deriz
O yüzden diyoruz evlilikten önce ilişkiye girmeyin diye. Allah boşuna dememiş "zinaya yaklaşmayın" diye.
Sakin ailesiz yuvasiz bir bebek büyütmk koly sanma seni zorluklr bekliyor zina nin ne kadr günah oldunu biliyorsndr
Kullanılmasaydın sende. Hemen öyle herkese verirsen öyle olur. İyi olmuş
Birini yargılamak ve hüküm vermek bu kadar kolay sen ve senin gibiler için, birde bu yorumu beğenen insanlar olmuş, yazık size
@doğrulukmucesaretmii kendi belasını aramış (;
Belki imam nikahı kıydılar ne biliyorsun zındık? Vermek falan ne pis kelimeler öyle, erkeklere malzeme veriyorsun, yazık.
Gerçekten üzücü kullandığın kelimeler, kendi belasını aramış falan,,
@Seneşittirbendemek hemcinsiniz o sizin, hanginiz bu şekilde olmak istersiniz yanlismiyim
@doğrulukmucesaretmii Kimse bu durumu yaşamak istemez tabii ki, ayrıca kadının düşmanı yine kadınlardır, ben her zaman söylüyorum. Eğer yazan kişi kadın profiliyle hesap açan bir erkek değilse...
Umarım ikinci dediğindir, kadın profilinde erkektir, yoksa yazık inan ki
@Seneşittirbendemek terbiyeni takın önce sen, zındıkmış laflara bak, demek ki yaran var ki gocunuyorsun
Zındıksın tabii ki, söyleyene değil söyletene bak demişler. Sen alemin kızına laf ederken iyi, sana laf edilince niye bozuluyorsun? Yaram yok gocunacak şükür, şu yaşıma kadar namusumla yaşadım ve de namusumla yaşamaya da devam ediyorum. Bir insanın hakkını savunmak için o kişi gibi olmak gerekmiyor illa, bunu o kıt kafana sok!
@Seneşittirbendemek seni ciddiye almıyorum, laf sahibinindir demişler "kıt kafalı" :D
Annesin sen güçlü ol anneler güçlüdür kadınlar güçlüdür
Kesinlikle
yapmasaydın şimdi burda ajitasyon yapma yapmadan önce düşüncektin allah ne için zinadan uzak durun diyo işte sırf bunun için
Onun yerinde sende olabilirdin yorum yapıp üzmenin anlamı yok
olan çocuğa oluyor. s. kismesini biliyorsun. sonuclsrina katlanacaksın.
Bebeğin babasına söyle sahip çıksın yoksa da aldır.
Aldirmasin ya
Aldır ne ya? Ciddi misin sen? Ne olursa olsun bir ana öz çocuğunun katili olamaz
çok gençsin ama elbet bunları atlatırsın sabret herşey iyi olucak
Çok sevdim yalan oldu, ona verdim olan oldu mu diyorsun yani
Bir babasız çocuk daha.. Abi neden? Niçin? Hangi zevklerinize yenik düşüyorsunuz?
öncelikle nüfus kimliğini çıkartırken babası bölümüne kimin adını yazdiracagini düşün.. nufus memuru soracak.. babasi kim , kimin ismi yazilacak diye.. bye
Zor gunler bekliyor seni. Hem ana hem baba hem eve ekmek getireceksin nasil yapacaksin?
Evlilik yapman şart tek olmaz bebek elinde heba olur
Naptın be kız çok kötü olmuş iyi düşünüyorsun ama ne yap ne et babasını bul yoksa hayat çok zor olacak
Valla cok. iyi. bir hayat beklemiyor ama. bir an once bir evlilik yapmalisin bence yoksa hersey kotu olur
bebeğin içinde zor bir durum yarın okula başladığında babasını soracaklar ne diyeceksin bunların hepsini planlaman lazım
sence birine ihtiyacın var mı bir kadın olarak tek başınada ayakta durabilirsin bence tabi kötü yanlarıda olabilir yalnız olmanın ki ilerde çocuk büyüyüp babasını sorunca ne yapacaksın?
Sana sahip cikicak birisiyle evlen çocuk babasız buyumesin.
Bu bir tercih meselesi kimseyi yargılamaya gerek yok. Yaşın kaç bilmiyorum ama çocuk konusunda detaylı araştırma yapmalısın. Sadece onu yetiştirmek için yetiştirme kişiliği için bu çok önemli
Ekonomik gücün sağlam olması lazım eger sağlam değilse zorluk çekersin
Allah yardımcın olsun hem senin hem çocuk için zor durum üzüldüm senin adına
Maddi durumun iyiyse sorun yaşamazsın. Diğer türlü sıkıntı baya
Çalışıyorsan ailen de sana destek oluyorsa tek başına da bakabilirsin bebeğine
Babası nasıl yok ya. Duvardan yapmadın ya. Babayı bul belko hersey güzel olur
Ailen destek verir mi tamam başta elbette kızarlar kuserler ama sonrasında yanında olurlar mı
Bir cana kiymamak kısmı mcok önemli.
Hikayeni dinleyip sana destek olmak isterim
Bebeğine bak en iyi şekilde sen boş ver yarı yolda bırakan yarı yolda kalır
Ailen destek çıkarsa bakarsın. Bu olay da kulağına küpe olsun ne diyim
keşke duygularımı hissetsem de seni anlayabilsem ama annelik güzel birşey olsa gerek hayırlı evlat olur inşallah
Korkma Allah var, dua et Allah cc. Yol gösterir
Baba evin direğidir, direksiz çatı olmaz. Destek şart.
Babasız olması anasız olacağı anlamıda gelmesin de ne yaparsan yap
Merhaba Ailen yanında değilmi? Birde varda artık yok ne demek karaktersiz keyfine bakarken sorun yoktu çocuk oluncamı sorun olmaya başladı?
korono virüs için times gazetesi günde 5 6 posta seks yapmanın koruyacagı söylendi
mutlaka cocuk candir konusmak istersen yazabilirsin her zan buradayim
Herşey kötü olacak babası kim babasıyla konuş bende çocuk babasız büyümesin 😊😊🙏🙏🙏🙏
Bana göre bebeğin babası na söyle çocuğuna sahip cikacaktir
Çok zor hayat seni bekliyor ama sen herseyin üstesinden gelebilirsin
olay nasıl oldu özetlesene ayıptır söylemesi çocuk piçç mi yoksa babası var da öldü mü
Tam olarak yaşın ve meslegin nedir
Aldirmasin