• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Yemek yemeyen bebeklerinize ne yediriyorsunuz ya?

lepetitazur
lepetitazur Takip Et
Xper 2 Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Çocuk yemek yememek ve mutfağın yerlerini 72828272 kere süpürülüp silinmesi için varolmuş🤦🏻‍♀️
Yemek yemeyen bebeklerinize ne yediriyorsunuz ya?
Cevapla
Bebek Soruları Çocuk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Cavendish
    Cavendish Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 76%
    +1 yıl

    Çocuğum yok ama zamanında Teyzem yemek yemediğinde kuzenlerime soba maşası yediriyordu sonra nasıl güzel yerlerdi yemeklerini bir görsen :D

    0
    2 Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Tasvip etmiyorum asla

      Yorumla
    • Cavendish
      Cavendish
      +1 yıl

      Benim de onayladığım bir şey değil yaşadığım bir anı paylaştım sadece.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben ne yersem ona da aynısı veriyorum.
    Sadece baharatına dikkat ediyorum, o kadar.

    0
    42 Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ne olursa olsun elimden alıyor sonra yere atıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet biliyorum.. Bunu banada yapıyor..
      Bende alıp, yere atıyorum.. Yerden alıp Afiyetle yiyor.
      Ters mantık kullan :)

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Yerlerde bir sürü mikrop var🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir süre sonra bağışıklık kazanıyor.. Doğal aşı yöntemi gibi düşün.
      Sonuçta evin içinde, öldürücü bakteriler bulunmuyor :)

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Yoo mümkün değil benim ona izin vermem ben koltuğa emziğinin ucu deyince gidip sterilize ediyordum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır..!
      Bu davranışı kesinlikle tasvip etmiyorum.. Çocuğunuza bu şekilde iyilik değil, kötülük yapıyorsunuz.
      Vücutta ki savunma sistemi, mikroplarla savaştığı sürece, kendini geliştirebilir.. Askeri tatbikatlar gibi düşün.. Bunu doktorlarda tavsiye eder.

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya daha küçük hastalıkları çok zor geçiyor olabildiğince mikroplardan uzak tutmak da gerekiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir Atasözü der ki, Sakınan göze çöp batar.
      Çoğunuzu doğaya karşı koruyamazsınız :)
      Bırakın da çoğunuz kendi kendini korusun..
      Tabi götürüp de çöp kutusunun içine atmayın 😃
      Bırakın yerden bir şeyler alsın yesin.. Bırakın bahçede toprak üzerinde yalın ayak, dileği gibi oynasın..

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya ben elini yıkamadan bir şey verenleri boğazlayıp atmak istiyorum şu an ne yerden alıp yemesi😂🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eldeki bakteriler ölümcül değildir bayan :)
      Abartmayın lütfen.
      Bu şekilde devam ederseniz, bağışıklık sistemi gelişmemiş, havadaki tozdan hasta olan bir çocuk yetiştireceksiniz.. Ve Ayrıca Anne sütünü de sakın ihmal etmeyin :) Maksimumum 2 yaşına kadar verilmelidir..

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya o parmağını belki az önce kulağına soktu ben nereden bilebilirim ben kendim de bir şey yedirirken dikkat ediyorum yani dışardan verilene karşı değil hassasiyetim sadece ayrıca bebeklerin mikroplardan korunması gerekir🤷🏻‍♀️
      Emzirmiyorum hadi linç edin😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Linç edilmeyi hak ediyorsunuz şu an :)
      bir damla Anne sütü, nelere kadirdir siz bilir misiniz?
      Elbette bilirsiniz 😃😃 Muhtelemelen başka sorunlar vardır, yoksa muhakkak ki emzirirdiniz.

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Di mi çok mantıklı

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Birinin ağzına çakmama az kaldı😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Umarım o biri ben değilimdir.. Çünkü kendi hevamdan konuşmuyor, tamamen hakikatleri söylüyorum.
      Gerçi bu zamanda, Doğru olanı konuşmak, pek yaramıyor ama, neyse hayırlısı olsun diyelim :)

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya takıntılı olduğumu biliyorum ama dayanamıyorum aksi bir şey olunca ya oturup ağlıyorum ya karşımdakine saldırıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şu an o çocuğa acıdım 😃😃
      Takıntılı bir annenin ellerinde büyümek, ne kadar da zor bir imtihan 🙄
      Ve sizin adınıza da üzüldüm bayan.. Sizde Zor bir durumdasınız.. Kendinizle savaşıp duruyorsunuz :)
      Bazen bir şeylere yön verme dürtüsü geldiği zaman, onu akışına bırakmak en güzelidir.

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya Azur çok hasta oluyor diye ben böyle oldum bend

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Bence*

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Azur?

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Oğlumun ismi 🐣💗

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah bağışlasın.. Değişik bir ismi varmış :)
      Şimdi Bu çocuk kaç ay Anne sütü ile beslendi acaba?

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Teşekkür ederiz 🤗
      Beslenmedi tamam mı oldu mu🤯

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye yaaa?

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya öyle gerekti keyif almadım bundan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şu an ciddi olduğunu düşünmüyorum :)
      Bunun Keyifle ne alakası var?

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Hayır AA emzirmiyorum çok eğlenceli demedim yani ben de isterdim ama öyle gerekti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla şahsen ben sizin yerinizde olsam, bir tane süt anne bulur, ücreti ne kadarda öder, yinede çocuğuma o mucizevi sıvıdan içirirdim :)
      Çünkü yeni doğan bir çocuk, ancak Anne sütü ile gelişir.
      en pahalı mamalarla değil..

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya ben böyle uygun gördüm mama ile de büyüyor çocuklar bakın benim oğlum büyüdü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mama ile sadece karın doyar, ağlaması kesilir.. İçindeki bileşenlerden dolayıda, balon gibi şişer çocuk.
      Anne baba da tombik yanakları görünce sevinirler, çocuğumuz sağlıklı büyüyor diye :)
      Oysaki Bu sadece bir aldatmacadır.. Organların gelişimi, bağışıklık sisteminin gelişimi ve Zeka gelişimi, Ancak Anne Sütü ile, tam manada gerçekleşir..
      Mamayla büyüyen çocuk, sürekli hasta olur, huysuzdur, her daim gazı vardır.. sancısı acısı hiç bitmez.

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Siz çocuklarınızı anne sütü ile besleyin🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biri 7 yaşında, diğeri de 1.5 yaşında..
      İkisi de Anne sütü ile beslendi.. Olması gerekende buydu..
      Ama tabi elde olmayan sebepler içinde, yapılacak bir şey yok. Elbette sizinde kendinize göre haklı bir sebebiniz vardır mutlaka.

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      O zaman gerekli gereksiz sözcükler ile yüklenmekten vazgeçseydiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki özür dilerim.
      Benim düşüncesizliğim.
      Kusura bkmyın.

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Zira daha de da yazımını bile bilmiyorken ne kadar bilgili gelebildiğiniz tartışılır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Konuyu başka yerlere taşımanın bir manası yok bence :)

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Yok sadece belirtmek istedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O halde birde kendi cümle yapınıza bakın.
      Tek bir virgül, nokta bile kullanmıyorsunuz.
      :)

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      En azından de daları doğru kullanıyorum 🙃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Pekala..
      De da eki Ayrı yazılır, kuralını iyi benimsemişsiniz.
      Lakin, imla kuralları bundan ibaret değil :)

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Evet ama 3 nokta ile 2 noktayı ayırt edemeyecek kadar komik olmanız da bana ahkam kesecek düzeyde olmadığınızı gösterir iyi geceler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Muhabbetin bu seviyelere kadar düşmesine üzüldüm açıkçası.
      Size iyi geceler bayan.

      Yorumla
  • xxsenaxxz
    xxsenaxxz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 68%
    +1 yıl

    Cocuk gelisimi okuyorum hicmi yemek yemiyor acaba yardimci olmak isterim

    0
    12 Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya şöyle genelde mama yiyor sadece onun dışında ne versem (çikolata hariç) kaldırıp yere atıyor

      Yorumla
    • xxsenaxxz
      xxsenaxxz
      +1 yıl

      Öncelikle çoğu çocukta bu davranis var ama en azindan sizin cocugunuz birseyler yiyor bunada şükür yemekleri mesela yumurta onun sevecegi şekilde kardanadamli ya da iste şekilli bisey yapsanız ya da bu yumurtayi yersen sana cikokata veririm parka götürürüm falan deseniz

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Parka gitmiyor daha ve hiç gitmeyecek büyük ihtimalle ve şöyle bir şey var bir sürü şekilli şeyler yapıyorum hepsini kaldırıp yere atıyor

      Yorumla
    • xxsenaxxz
      xxsenaxxz
      +1 yıl

      Eger yemezsen büyüyemezsin kocaman olamazsin okula gidemezsin falan deseniz ya da bunu yersen cikolata veririm yemezsen yok eger yere atarsan bidaha seninle konusmam ya da yere atarsan cok üzülürüm arkandan aglar falan deseniz

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Umrunda değil ki adamın😂

      Yorumla
    • xxsenaxxz
      xxsenaxxz
      +1 yıl

      😂 biraz rahatmi yetişti bikac gun cikolata almamayi deneyin cunku surekli cikolataya alismis gibi

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Yoo çikolata olmasa da yaşar ben almıyorum zaten dayısı sürekli getiriyor o zaman yiyor 😂

      Yorumla
    • xxsenaxxz
      xxsenaxxz
      +1 yıl

      Cok sevdigi sözünden cikmadigi birisi var mı onunla birlikte yese yemegini ya da onun yasinda birileri birlikte ikisinede ayni tanagi koysaniz kim ilk bitiricek falan deseniz

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      En son kuzeni geldi annecim bak Ege çok hızlı yiyor sen yiyemiyor musun hızlı dedim evet dedi ve geçti 😂

      Yorumla
    • xxsenaxxz
      xxsenaxxz
      +1 yıl

      Bu nasıl bir çocuk 😂 sizinle birlikte yarıs yapsin babasiyla ya da kazanana ödül var falan deyin

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Böyle şeylerde de favori sözcüğü istemiyorum😂

      Yorumla
    • xxsenaxxz
      xxsenaxxz
      +1 yıl

      😂 anladim insallah düzelir o zaman ne diyelim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

5

Cevap

  • AddrenaliN
    AddrenaliN Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 58%
    +1 yıl

    Bırak ac kalsin zorlama acikinca zaten yiycek

    0
    51 Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ben inatlaşırsam o da benimle inatlaşıyor geçen gün 9-10 saat bir şey yemeden dolaştı ve bir kez istemedi bir şey yemek

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Bir defa hayir dedikten sonra birsey yediremiyorsun zaten o yuzden birak ac kalsin acikinca zaten istiycek 9-10 olsun farketmez eger cok kucuk degilse zorlama derim yegenlerimde bu taktik çalışıyor sonrada tabi zamanla bizimle birlikte birsey yemezsen ac kalirsin düşüncesi işleniyor mecbur ayak uyduruyor tabi yine de anne sevkati düşüncesi cocugum ac kalmasin diye ama yapicak birsey yok

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Daha 1.5 yaşında ama

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Tabi ki küçük ama fazla uzerine dusuncede olmuyor sonucta birde boyle dene derim zorlayarak olmaz zaten yemiyorlar

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Denedim işte yemiyor aklına bile gelmiyor

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Tammda bir defa denemissin eger dazla yediyse bazen bizim. aklimiza bile gelmiyor yine de sen bilirsin tabi ki

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya bir yere kadar dayabiliyorum sonrasında vicdan azabı çekiyorum

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      İste daha once dedigim gibi anne sevkati devreye giriyor ama ac olsa sana gelir soyler zaten dimi 😃 dert etme bence o kadar yegenlerimde bu sekildeydi onu soylemek istedim sadece ki bencede bu durum mantıklı cok acikirsa sana soyler zaten veya huysuzlanir anlarsin ama bu sekilde de zaten yemiyorlar 😃

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Haklısın ama işte hormonlar hormonlar😂🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Daha en basinda aoyledim ben durumu annelik baska birsey ama bir yerde kural koyman lazim başka türlü olmaz zateen merak etme biraz daha buyusun sonra anlarsin dedigimi 😅😃

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Aynen ya neymiş bu analık alt üst etti beni😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Dur daha dur 1.5 yaşında henuz bunun 3-4-5 yaslari var herseyi karistirma huylari baslasin iyice merak etmeleri baslasin sokaga çıkınca oyun diyr senden saklanmasi koşması baslasin o zaman gorucem ben seni 😅😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ay kriz geçiririm😅

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Yok istesende geciremiyorsun cunku her gun ayni seyler tekrarlaniyor birde yaramaz birseyse zaten gecmis olsun 😅😃

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Takıntılıyım zaten ben onu parka falan da götüremem büyük ihtimalle 😅

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Eve park aletleri alsın babası güzelce yıkatırım ben onu her gün

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Tabi ki de goturursun evde bagirmaya baslasin bakalim napicaksin o zmaan 😅😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Şimdi de bağırıyor😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      O zamansa gecmis olsun simdiden 😅😂😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Babişi gider kaydırak salıncak tahterevalli ne varsa alır ben de her binmeye yıkatır bindiririm😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ben kışın çocuğu evden çıkaramıyorum zaten boşuna bağırıyor şu an😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Ama olsun o bunu bilmiyor ki zaten anlatamazsin 😂😂😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Anlatamıyorum ben anneannesine babaannesine götüremiyorum hasta olur diye o bana dönmüş bahçenin kapısına vurup bağırıyor tabii ki oyaladım ve çıkarmadım😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      O zamansa bir temizlik hastasi ile karşı karsiyayiz demek 😅😂 merak etme saclarin beyazlayinca sac boyasi kullanirsin dert etme o kadar 😅😂😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      😂😂Ya kriz geçiriyorum mikroplar aklıma gelince oturup ağlıyorum aslında genel olarak Azuru hasta edebilecek her şeyde kriz geçiriyorum

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Ama bence tedavi olman lazim o xaman bu konuda cunku her bakteri veya mikrop hasta etmez ki faydaları bile vardir bagisiklik sistemi için 😅 azur degisik isimmis yalniz 😃

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Antidepresan verdi doktor baktım böyle çok olayın dışında kalıyorum kullanmasam olur mu dedim siz bilirsiniz dedi kullanmadım😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Mete Azur aslında ama ben Azuru seviyorum

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Olaya bak sen yaa doktor temizlik yapma yani psikolojik etken diye icin ilac veriyor sen temizlik yapamıyorum diye ilaci mi kullanmiyorsun 😂😂😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Tabii ki😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      O zaman seni bir tane yarisma programı vardi galiba orda gormek istiyrouz 😃😅😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Lepetit yazinca dedim. herhalde fransiz kokenli bir isim 😅😃

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Yok İbranice

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Yok ya ben evimde mutluyum😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Sen evden disarida cikmiyorsun yani her taraf tozlu mikroplu diye dimi cok iyi yaaa 😂😂😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Ama böyle zaman gecmezki tedavi olman lazım tamm temizlik iyidir ama bu kadari cok fazla degil mi 😅

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Ya hayır benim kendi adıma bir takıntım yok dışarda kokoreç bile yerim Azur’a karşı takıntım var

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Himmm simdi anladim. cocuga birsey olucak hastalnicak diyr korkuyorsun sen o zaman o kadar dert etme bence esasinda zaten mikroplarla ic oce yasamasi daha iyi vucut bagisiklik kazaniyor direnc kazaniyor ona bakarsan seni beni bu kadar korumuslar mi sanki zamanda birşey olmamis yani 😁

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Olsun ben koruyayım😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Peki peki sen koru o zaman bana ne oluyorsa sen doktoru ikna etmis insansin sonicta 😅😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      😂😂Kadıncağız ne diyeceğini bilemedi yazık😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Kadincagiz derken yanlış yere yazdin galiba 😃

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Yoo hayır doktor kadındı😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      O zaman pardon 😃 ne diycek ki senin durumunda baska 😃😅

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      😂😂Tıkandı kaldı bir otuz saniye falan sonra dedi ki siz bilirsiniz ben de teşekkür ederim dedim sonra direk kapattı😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Günaydın 😃😅 işte bak psikologta bunu yaptiysa ben baska birsey yaptiramam sana 😃😅😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Yani evet sanırım 😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Yani evet sanirim mi bu neydi simdi 😃😂 tum cevaplar bir arada sen baya yorulmussun sanırım bugün 😃😂😂

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      Emin olmadım çünkü😂

      Yorumla
    • AddrenaliN
      AddrenaliN
      +1 yıl

      Tamm tamm birsey demiyorum o zaman 😃😁

      Yorumla
    • lepetitazur
      lepetitazur
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • KekmiyapıcanBana
    KekmiyapıcanBana Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Zorla da olsa yedir alistirma fazla yesin yanii 🥳

    0
    0 Yorumla
  • YârimolBenim
    YârimolBenim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Rakamı beğendim ben😂😂

    0
    0 Yorumla
  • narinbirbey
    narinbirbey Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Zopa

    0
    0 Yorumla
  • Joffrey72
    Joffrey72 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Hamburger

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Yemek yemeyen bebeklerinize ne yediriyorsunuz ya?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bebeklere ek gıdaya geçişte neler yediriyorsunuz? 3 cevap verildi
Bebekler ek gıdaya geçiş yaptığında neler kullanıyorsunuz? 7 cevap verildi
6 aylık bebek yemekleri ne olmalı sizce? 37 cevap verildi
Mama dışında bebeklere hangi besinleri verebiliriz? 11 cevap verildi
Hamileler bebek beslensin diye neler yemeye dikkat ediyorsunuz? 7 cevap verildi
6 aylık bebek ek gıda olarak neler yemeli? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨