Karın belirginleşmeye başladığında sert mi yoksa yumuşak mı olur?

Annecikler sizlere bir kaç sorum var nedensizce çok merak ediyorum gerçekten. Genel olarak 3. Aydan sonra karın belirginleşmeye başlıyor diye biliyorum ilerleyen aylarınızda da karnınız belirginleşmeye başladığından itibaren sert/gergin miydi yoksa yumuşak mı kilo göbeği gibi mi yani? Ve karnınızı içinize çektiğinizde nasıl oluyordu dümdüz mü? Nedensizce merak ettim gerçekten giderin şu merakımı 😂
Karın belirginleşmeye başladığında sert mi yoksa yumuşak mı olur?
Cevapla