kadinlarin narin kirilgan kendilerinden bazi kadinlarin fiziki olarak gucsuz oldugu icin onlara kotu seylrr yapilmamasi gerektigini ve korkutmamasi gerektigini ogretilmeli
Tüm görgü kuralları öğretilmeli ama hepsinin bir sırası var. Fazla yükleme yapılırsa hepsi karman çorman olur. O yüzden biri iyice oturduktan sonra diğerine geçilmeli...
Başta anne ve babasına saygılı olmayı öğrenecek... Öğretmenlerine saygılı olmaya öğrenecek... Yaşlılara saygılı olmasını öğrenecek... Vatanını ve bayrağını gözünden bile sakınacak ve ömrünü bunlara hizmet için adayacak
Sevmeyi, saygı duymayı, kadın ve erkeğin eşit olduğunu, kimseye yukarıdan veya aşağıdan bakmamayı gibi düzinelerce şey yazılabilir. Özet olarak insan olmayı öğretmek lazım
En İyi Cevaplar