
6.5 aylık yeğenime Aptamil alıyoruz. Ama aklıma takıldı. Sizce en sağlıklı ve en iyi bebek markası hangisi?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ikizlerimde bebelac kullndm smdi kizimada bebelac kullaniyrm dger leri dokunuyor
Aptamil
Teşekkür ederim
Rica ederim
Devlet aptamil kullanıyor. Bence aptamil.
EİG için teşekkür ederim.
Rica ederim
Aptamil en bilineni diye düşünüyorum.
Rica ederim 🙂
Cevap
6Cevap
Anne sütü
Mama değil de anne sütü verseydiniz keşke
Ana sütü
Sma da cok seker orani varmis aptamil diyorum ben bildigim kadariyla bence
Evolvia
Aptamil en iyisi bence
Baba olmadım hala
Aptamil olabilir.
Anne sütü bence
Aptamil :)
Hiç bir fikrim yok ama bana aptamil ve bebelac iyi gibi geldi
ev yapımı mama
Hiçbiri sağlıklı değil.
Hepsinin hemen hemen ayni icerige sahip oldugunu düşünüyorum sonucta mama. Yani markadan markaya tat veya kalite değişiligi olur mu bilemedim pek.
Hipp mama daha sağlıklı diye biliyorum. Aptamilde sakıncalı maddeler varmış
hiç kullanmaıdm çok şükür
Hiçbiri sağlıklı değil
Bu tip bebek mamalarının sağlıklı olduğundan şüpheliyim aslında bilemedim😊
SMA mama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar