Bunlar ne biçin anne 😤😥 Ben doğumdan beri hala yarım dünya geziyorum :(
Zeynep Zor
Şeyma Subaşı
Rachel Araz
Gizem Hatipoğlu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bunların hiçbiri umurumda değil. Bu insanlar üst sınıfta yaşıyor gibi görünen şahıslar. Bunlar aç geziyorlar ya da her öğünde bilmem ne kadar salata bilmem ne kadar bonfile, balık türevi şeylerle besleniyorlar. Allah aşkına biri de çıkıp desin ki bu insanlar evde yardimciları olmadan bir hiçler. Senin benim annem ya da başka anneleri bir değerlendirelim. Bizim annelerimiz evle uğraşır kocayla uğraşır anneye babaya hizmet eder çocuğuna bakar yıkar paklar temizler. Peki bu insanlar ne yapar. Oraya poz ver bunu giy fotoğraf çek instagrama at
Git bir mekanda yemek ye story at. Evde de sizin bizim gibi insanlar yemek ütü çocuk bakımı temizlik vesaire ihtiyaçları gidersin. Bu insanların günlük hayatlarında hiç-bir zor durumları yok. Gider spor yaparlar ya da spaya giderler ya da selülit makinalarıyla dertlerine derman bulurlar. Kısacası normal sıradan insanlarla bu insanlar kıyaslanamaz. Kimse kusura bakmasın ama bence başarı ve annelik ne kadar selülitin olduğuyla doğru orantılı değil. Mühim olan her isini kendi bilek gücünle halledebiliyor olmaktır. Keyifli geceler.
Hamilelere özel sporlar var zaten bu süreçte doğuma kadar kilo alımı minimuma iniyor, Çağla Şikel 0 beden doğum yapmıştı, doğum sonrası sıkı spor salmayacaksın disiplin her şeyin başı kadınların en büyük kaybı ve kendine duymadığı saygı burası bence. Tabi bu benim görüşüm.
Şeyma Subaşı aslında hepsine gıcık oluyorum, bunların hayatı rahat bakıcıları spor salonları bizim normal kadınlar gibi bir sorumluluğu yok ki kadınlar rahat bunlara göre ne var ki çoğu şeyleri inandırıcı gelmiyor.
Peki bunların zengin olduğunu kamyon dolusu paraları olduğunu bu sayede kendilerine mükemmel baktığını biliyormuydun?😑
Yine de param yok diyip kendini kezban gibi koyvermek olmaz.
Adam haklı arkadaşlar boşuna yorum yapmayın. Tamam kezban gibi gezmeyelim yinede ama bir şartla Allah vergisi güzelsen bir şey yapmana gerek yok. Ama çirkinsen ve paran yoksa kendini yırt gene olmaz çevremde çok var. Kız Çok güzel mesela kaşını bile almıyor kaşları ince çünkü ortasıda çıkmıyor vücudunda zaten az tüy var hiç bir bakımı yok herkese taş çıkartıyor gözleri bile yeterli kocaman masmavi burun güzel yüz yuvarlak fiziği güzel , ama gel görki bizi hep tüy almakla uğraşalım o kadar zayıflayalım aç kalıp ama yinede öyle bir fiziğe sahip olamayalım, hayat işte anlamsız garip.
Yeter ki biraz para ve emek ver. Herkes istedigi vucuda ulasabilir.
Ayrica bakimsiz her kadin iticidir.
Boş yapma kardeş haydi işine... Bu kadar yazım yanlışını kaldıramam.
Cevap
75Cevap
Bunlar ne ki birini tanıyorum hamile kaldığında 48 kiloydu doğum sonra 48.5
Para var gadası onlar da
O kadar ameliyatla benim suratımı g*te benzetebilirsiniz. Hepsi çirkin zaten. İnsan doğalken güzeldir. Gerçekten bu tür insanları asla beğenmiyorum.
Kilo almamak için hamileyken yemiyorlar bunlar, sonrasında da operasyonla fazlalık aldırıyorlar vs vs.
Çocuguda serumla besliyorlar evet
Bunlar ameliyat oluyor durmadan bir zahmet böyle gözüksünler.
Arkadaş onlar deliler gşbi spor yapıyor özenceksen sıkı şekilde spor yapacaksın veya eşinle. Ben evlensem akşam geldiğimde spor yapalım hadi diyerek teşvik ederdim
Gizem Hatipoğlu,, dogalken ayrı güzel bir kadın,,, hamilelik döneminde yedikleriniz çok önemli,, dikkat etmeyip ucunu kaçırdığınız zaman bunlar size, ödem, yağ ve haliyle kilo slve selülit olarak geri dönüyor,,
Ayrıca spor yapmak, sizi hem zinde tutacak, hemde kilo kontrolunuzde yardımcı olacaktır
Selulit dedigin keske sadece dogum sonrasi cikan bir sey olsa.
Her şeyi paraya bağlayanların sağ elde telefon sol elde börek var büyük ihtimalle.. Selüliti geçiyorum da kilo biraz kontrol işi yani, bir rahatsızlığınız yoksa verebilirsiniz.
Bunların bakım icin harcadığı parayı ben harcasam lise çağına dönmüş olurum... su an ki halimle bile 8 yas daha genç gösteriyorum... bunların yaptıklarını yapsam ne olur Allah bilir...
Çağla şikel tabi ki. Seçeneklerin yarısını tanımıyorum yarısını da sevmiyorum. Hele şeyma adından tiksiniyorum.
Canım onların parası var elli tane operasyondan geçiyorlar tabii fit kalırlar 🙄🙄
Çağla şikelsiz burada böyle anket mi yapılır fghf😅
Selulit sahibi olmak icin anne olmaya gerek yok. Hizli kilo alip vermeniz yeterli :)
O kadr fit kalmak için vücutlarını korumak için spor yapıolar annelerimizde yapsaydı onlarda bunlara taş çıkartırdı
bunlar kim diyen tek benmiyim ank 😂😂 neyse bu sene moda olan deri tayt deri pantolon off diyorum eskiden beri dikkatimi çekiyordu bende acayip hisler uyandırıyor ank 😂😂 giymeyin lan artık deliriyorum.
Hepsi kendisini güzelliğe adamış insanlar ellerinde başka bişey yok çünkü bundan ekmek yiyorlar ne yapacaksın.
bizene parasiz birini göster para olunca caresi var
Şu gizem Hatipoğlu, Nihat Hatipoğlu’nun akrabası falan mı sjannsjsjjsjs😂
Şeyma daha göz önünde o yüzden onun oyu yüksek çıkar
Seyma subaşı acun halletmistir ondan parayla sokmuş sanırım
şeymanın oniki parmak bağırsağı dahil her şeyine vakıfız...
Şeyma subaşı eski kız arkadaşım liseden tanıyodu manken olacak falan derdi hiçce sevmezdi şimdi bu kadin hergün gözümün önündeyken nasil unutabilirim eski günleri 😥
Onlar zengin. Bebeleri bir tarafa atar, spor yaparlar.
Spor zengin işi değil. Tembelliği bahanelerle süslemeyin.
@nuttin_but_human demek istediğin, çocuguna bakacak biri bulur. Çocuguyla tek başina ilgilenen bir anne varsa ve ev sorumlulugunu da düşünürsen sporun s sini bile yapamazsin.
Emin ol insan iaterse her şeyi yapabilir. En azından selülit oluşmaması için boğazına dikkat edebilir. Spor şart bile değil.
@nuttin_but_human evli ve cocuklu musun?
Kendilerine baktılar sende bak onlardan daha güzel zjxksodfjfidjs9
Her fotoğraf başı para alıyorlar. Spor icin en iyi motivasyon paradır.
sosyal medyada anenlık ne bılım garıp bence. selulıt vs de pek takıntım değil
Eylül öztürk yaa kadındaki fizik kimsede yok bide yeni doğurdu
kim kız o?
@tuğtekin34 insta eylulonline bakabilirsin doğurdu hala mum gibi ☺
Bunlarda selülit çıkmaz çünkü kemiklerinden belli vücutları kiloya müsait değil
Zeynep Zor'un bacakları ve ayakları gerçekten güzelmiş
@Ferhat537 sapıklıktan söylemedim bir soru sorulmuş ve ben de ona cevap verdim doğrusu neyse onu söyledim fikrimi belirttim
Para cok olunca sporda olur diyetisyen guzellik merkezleri halloluyor
Zeynep zor. Sende kendine dikkat edersen bu sorunlari yaşamazsin
Doğumda oluşan şu çatlak belası mesela, hiç mi çatlamadılar insan merak etmiyor değil :/
kadının hayattaki tek başarısı acunun eski eşi olması başka bir halt yapmamış yaşama dair
Bunları bilmem ama benim 2 çocuk doğurmama rağmen ne çatlaklarım oluştu nede selülitim, olanlar düşünsün
Fiziğin süper o zaman
Öyle deme kıskanırım 🙈
@forbiddenzone 14 yaşından beri sporla ilgileniyorum 30 yaşındayım bırsk selüliti çatlağı sarkan bir tarafım bild yok gayet sıkı ve fit bir vücudum var hamileliğimde 5 kilo aldım 57 kiloyla doğum yaptım
Çok iyisin bence esin şanslı yaş kaç senin
Pardon yaşı şimdi gördüm. Şimdi kaç kilosun
@forbiddenzone 54 kiloyum 1.72 boyum var
Güzelmiş fiziğin
Ölçülerin nasıl harika fiziğin
@forbiddenzone teşekkür ederim
Rica ederim meslek neydi sizin acaba
@forbiddenzone muhasebeciyim ben
İyiymiş kendinize bakmışsınız eşiniz çok şanslı
@forbiddenzone kendimi bırakacak bir durum yok ortada, herkes doğum yapıyor ama ben onlar gibi doğum yaptımda kilolarım kaldı bahanesinin arkasına sığınmıyorum, bizim türk kadınlarının işi gücü evde oturup göttt göbek büyütmek sonra vay efendim kocam beni aldatıyor rus kadınlarına gidiyor, hiç bir erkek kilolu bakımsız bir kadın istemez, ben bile kadın olduğum halde bazı hemsinslerimden utanıyorum
Yemin ediyorum siz işi çözmüşsunuz her erkek sizin gibi eş ister evde Toto buyuten eş istemez bakımsız eş istemez isteksiz eş istemez.
Ama maalesef bizde tam tersi
@forbiddenzone diyecek söz bulamıyorum maalesef çok acı ama gerçek, eşimin beni istemediği birgün olsa ben hemen kusuru kendimde ararım acaba çirkinmi görünüyorum kilomu aldım kokumu var diye, ben çok rahatsız olurum bu durumdan
Esin çok ama çok şanslı.
Senin gibisini herkes bulamaz denk de gelmiyor.
@forbiddenzone Bende eşimden dolayı çok şanslıyım ama çok anlayışlı, nazik ve kibar bir erkek
Hayat size güzel desene :) ne kadar oldu evleneli
Çıktınız mi
@forbiddenzone 12 yıldır evliyiz
Çok erken evlenmissiniz neden acaba
@forbiddenzone Eşimin kız kardeşi benimle aynı şirkette işe başlayınca çok yakın arkadaş olduk onun sayesinde eşimle tanıştık 1 yıl sonra evlendik. Çabuk karar verdik ama hiç bir zaman acele karar verdiğim için pişman olmadım
Senin gibisini bulmuş çok şanslı 😀 çok ballı adam senin ki
İstek ve tutku hep aynı mi
@forbiddenzone onda da bende de hiç değişmedi:)
Eşini kıskanmamak elde değil 😀😀 değişmeyen ne 😍
Kıymetini bilsin :)
Mızmızlanarak zafer kazanılmaz biraz boğazına yediğine içtiğine dikkat edecek insan
Gizem hatipoğluyu işsizler sınıftan sokuyorum. Şeyma subaşı bugün camiye gitti sanırım nafaka için dua ediyor sjsjsjshs
Kıskanmıyorum desem yalan olur insan azıcık barı göbek yapar
Para olsa bende öyle olurum estetik yaptira yaptira ajda pekkan bile daha genç gibi duruyor mesela
Bir anne olarak çatlağı ve selüliti olmayan anneleri kıskanıyorum 🙈
Gururla taşı onları
Ee ne demişler paran varsa yan cepte bilmem ne bilmem ne
Şeyma nın habire ayatı spor ve gezmek olmuşşş ondan aşırı fit
Çocuk dogurmayi gectim bekarda bile oluyo seluit, bunları anlamadım
İşin garibi ne biliyor musunuz hiç birini tanımıyor olmam :Dkfkdkdk
Bence onlar seni tanıyordur dhdd
ünlü olsaydım evet :D
Bence xper6 bir ün seviyesi hahaa 2ye gecicem diye imanim gevredi fgdgf
Benim icin ünlüsün ghh
KS de ki bütün soruları cavapla geçersin
Öyle basit olsun istemiyorum benim icin degerli dhcgcx
Bende zaten bu kadar hızlı yükselmedim 2 aydır burdayım anca oldu fkfkfkc
Aa ben o zaman yürümeden koşmak istiyorum,3gun oldu olmadi fhcc
O zaman koş çegirge fkfkkfkfkfkfkf
Hahaaaa zıplasam daha hizli giderim ben fhcf
Tamamdır
Sen yavas gitki yetisiyim ama chcg
Ben 19 yaşında olmama rağmen belimde kırmızı damar var 2 tane ne o? Selülit mi varis mi?
Ne seluliti varis tabi ki
Bu yaşta neden çıktıki ya
Yasla alakasi yok asiri hareketsizlik ya da kan dolasiminda sorun olmus olabilir
Doktorsuz duzelmez aman dikkat et yayilir her yere
Hepsinin yaptığı özel diyetler var bizde dikkat etsek bizde böyle oluruz dogal bence
Darısı tüm kızların başına diyelim o zaman kıskanmayın 😀
Hamileyken her bulduğunuzu yerseniz öyle yarım dünya kalırsınız tabi
Bu hatunlara aşina değilim ama hepsi de işe yarar görünüyor
Maddi imkanlar doğrultusuda yaşlanmaz bile bunlar ne selüliti he hey.
Şeyma Subaşı kızının yanında bile durmuyor ki, bu yaşlarında beraber vakit geçirmiyor.
parası olanın tabi selüliti olmaz. Kural bu...
Selülitleri neden çıksın para var onlarda xd
Bunlardaki para sende olsun sen daha iyi olursun
Hepsi çok iyi
bence sende gayte iyi görünüyorsun...
Şeyma subaşı diyeyim bari
doğum yapmamış gibiler...
@Ferhat537 komik değil
HÜLYA Avşar 🤗🤗🤗🤗🤗💋💋💋💋💋💋⁉️
Sporla, parayla olmaz tabi.
Para varsa evrim geçirirsin.
Teyzesi Gibi bilader 😁
Pelin akil 😂 en tatlı ikiz hamilesi 😂💟
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar