Konser maratonuna hız kesmeden devam eden ünlü şarkıcı Gülşen, Bakü'de sahne aldı. Derin yırtmaçlı bir eteği ve sadece göğüslerini kapattığı üstüyle sahneye çıkan şarkıcının konserden görüntüleri sosyal medyaya düştü. Ünlü şarkıcının kalça dansı yaptığı anlar ise kısa sürede gündem oldu.Şarkıcı Gülşen, son dönemlerde sahnede tercih ettiği kostümlerle sık sık gündem olmuştu. Son olarak Bakü'de konser veren Gülşen çok konuşulan sahne kostümlerine bir yenisini daha ekledi.Konserden görüntülerin Instagram'a düşmesi üzerine ünlü şarkıcı, yine sosyal medyanın gündemine oturdu. İddialı sahne kostümlerine bir yenisini daha ekleyen şarkıcı, kıyafetiyle yine dikkat çekti.Öte yandan Gülşen'in kalça dansı yaptığı anlarda sosyal medya kullanıcıları tarafından yorum aldı.
Gülşen sosyal medyayı çalkaladı! "Kıyafetin yarısı nerede ablam"?
ne giydiği bizi alakadar etmez kendisi rahatsız olmuyorsa istemeyen bakmaz ama daha çok bununla konuşulmak hoşuna gidiyor gündemden düşmeme çabası gibi insanlar tepki verdikçe inatlaşıyor sanki bu yüzden hoşuma gitmiyor açıkçası böyle konuşulma ön plana çıkma çabaları
Size bu açık geliyordur, kapalılara yarım kollu giyenler açık geliyordur. Burka giyenlere normal başörtüsü giyenler yeterince doğru gelmiyordur. Kimsenin giyim tarzını ve yaşam stilini eleştirmek haddine değil. İşiniz gücünüz yok mu satır satır yazmışsınız. Nasıl bir kıskançlık bu?
Sanatçı dediğin yaptığı müzikle ortaya çıkar kıyafetiyle değil bence çünkü onun adı mankendir. Dikkat çekmek için ve reytinglerde boy göstermek için giyinilmiş bir kıyafet bence.
Tamamen ilgi için soyunanlardan evliyken başka adamların kucağına oturanlardan. Bu özgürlük değil unutulunca dişiliğini kullanmak. Bence bizlerde bu kadar paylaşarak ünlü ederek hata tartışma konusu yapıyoruz.
Gösteri sanatının bir parçası ise olabilir. İzlemek istemeyen izlemez. Ama ben izlemeyeceğim, kimse de izlemesin demek en hafif deyimle bir "dayatmacılık" tır
Sanatıyla değil kostümüyle gündem yapıyor. Bence bizlerde bunun kıyafetini konuşmamamız lazım her giydiği polemiğe sebep oluyor gereksiz don, südyen polemiği yaşıyoruz.