Kardeşim niye kendine zarar veriyor, ergenlik ağır mı basıyor?

15 yaşındaki erkek kardeşim küçükkende sürekli zarar verme eğilimindeydi. Çok kibar iyi biri ama çok acımasız ve düşüncesiz, merhametsiz. Kendine sürekli zarar veriyor ama bunu kabullenmiyor. Geçen odasında iken gizlice kapı deliğinden baktım kolunu bıçakla öizdikten sonra çıkan kanı emdi, yaladı. Sonra sigara yaktı ve yaraya sigara bastı, bunu yaparken kahkahalara boğuluyordu. Neden yapıyor böyle? Böyle ergenlik mi olur?
Kardeşim niye kendine zarar veriyor, ergenlik ağır mı basıyor?
Cevapla