Eşim cok sevinmisti havalara uçmuştu adeta. Fakat ben şoktan çıkamadım birkaç gün. Evlendikten 2 ay sonra hamile kalınca malum.. hüngür hüngür agladım. Istemedim.. kabullenemedim.. ama ne zaman karnımda kıpırdamalarını hissettim o zaman hersey değisti. Dünyada tadabileceğimiz en güzel bir duygu. Allahım iyikide olmuş diyorum şimdi. Çocuk evin neşesi. Hele o hamilelik süreci. Eşinde anlayışlı olursa oohh değmeyin keyfe
Ilk öğrendiğim zaman hiç bir duygu yasamadım takı o varlığı bedenimde hissettiğim zaman ki mutluluğu tarif edemem mucize bence kucağıma aldigim da ise o başka bir duygu 🙏🙏🙏
En İyi Cevaplar