Merhabalar KizlarSoruyor üyeleri😊 İlk bencemde bir anne olarak öğrendiğim her şeyi sizlerle paylaşmak istedim. Eğer yeni bir anneyseniz ya da anne adayı iseniz söylediklerimi aklınızın bir köşesine yazın 😊
Anne olmakla ilgili herkesin çok farklı duyguları ve tecrübeleri var. Her şeyden önce Sakinleş 😊.

"Anne olacağım, ev işleri de var, bebeğim de... Nasıl yapacağım?" diye düşünme boşuna. Lütfen sadece anne ol. Çamaşırlar biraz biriksin. Raflar tozlu kalsın. Enerjin bebeğine ve sana lazım. Ev ile ilgili sorumluluklarını azalt 😊

Bulabildiğin her fırsatta uyu 😊 Kendini ihmal etme, her türlü yardımı kabul et 😊
Etraftan gelen bebek ve anne karşılaştırmalarına kulak verme. Her bebek farklıdır 😊

Bebeğinin ağlaması sandığın kadar kötü değil. Çünkü onun her türlü ihtiyacını karşılayan yegane varlık sensin. Sana ihtiyaç duyduğu için ağlayabilir, bu normaldir.
Bebeğin ağladığında endişelenme 😊

Her şeye yetişeceğim diye düşünme. İlk zamanlarda sen yorgun bir anne, bebeğin de nerede olduğunu bilmeyen bakıma muhtaç küçük bir bebek olacak... Bebeğinden ve kendinden fazla bir şey bekleme 😊
En önemlisi Şükret ve dua et 😊. Kucağında tuttuğun, tüm evi mis kokusuyla canlandıran o bebek senin. Sağlıklı ve yanında. Allah bağışlasın, sağlığı daim olsun😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar