Her bebek kutsaldır ama erkek evlatlar bence daha geniş kapsamlı büyümeli, eğitilmelidir. Kadının fıtratında olan duygulardan, erkek bebeklere aktarım yapılmalı bana göre. Bunu sağlayacak olan kişinin anne olduğunu düşünenlerdenim. Sadece bakımına, beslenmesine, uykusuna özen göstermek onlara büyüme yollarında haksızlık olacaktır. Anne olursam ve bir oğlum olursa tek istediğim sağlıklı, mutlu olması yanında bir ''insan'' olması ve bunun için her gün yeni şeyler öğretmekten geri durmayacağım. Ona öğreteceğim şeyleri sizle paylaşmak istiyorum, aktarmak istiyorum. Şimdi size buradan onla olacak konuşmalarıma ayna tutmak istiyorum.

Cinsiyetçi davranışlara girme evlat.

Hiçbir zaman ''Sen erkeksin, şöyle yapmalısın'' demelerine müsaade etme ve sana asla bu kelimeyi kullanmayacağıma söz veriyorum. Her insana saygı duy. Erkek olabilirsin ama doğru bir tanedir, cinsiyet ya da davranış bunu etkilemez.
Paylaşmayı bil benim minik farem.

Elindekini paylaş, zihnindekini paylaş. Biliyorum ki dışa dönük bir çocuk olacaksın, duygularını ortaya koymaktan çekinme. Paylaş ki azalsın, paylaş ki sen ferahla sonrada ben.
İllaki korkacaksın ve ben hep senle olacağım. Bu sebeple senle beraber hayvanları seveceğiz.

Korkmadan, çekinmeden öğreneceksin insana, doğaya sevginin hayvanı sevmekten geldiğini. Biliyorum ki çok sevecen olacaksın.
Her zaman yanında olacağım ama ilahi adaletin tecelli ettiği an da gelecek ve işte o an ayaklarının üzerinde dur erkeğim.

Senin için her şeyi yaparım, bana yük olmaz ama hayatının sorumluluğunu al. Al ki kimseden medet bekleme. Biliyorum ki çok güçlü olacaksın. :)
Seni ben doğurdum oğlum, ben de kadınım oğlum ve her kadın bir anadır oğlum.

Kadınlara zarar verme. Gül ver gülüver ama zarar verme oğlum. Zorlama, fıtri gücünü kullanma. Verdiğin zararın hiç bir bahanesi olamaz unutma oğlum.
Kalıplara girmezsin, annene çekmişsin bilirim ama bu bir tavsiye. Özür dilemeyi bir aslan parçam.

Kafanı yastığa rahat koymak istiyorsan, mutlu olmak istiyorsan özürde dilemeyi bil yavrum.
Gücün ve cinsiyetin için kendini büyük görme bebeğim.

Toplum ısrarla tersini iddia etse de sen erkek olarak üstün değilsin annecim. Yalnızca insan ol ve bu cinsiyetle belirlenen bir şey değil. ;)
Bilirim ki merhametlisin, bilirim ki kırmaktan imtina edeceksin. Empati kur canımın yarısı, en sağlıklı iletişim şeklini seç.

Karşındakini anlayabildiğin kadarsın ve bunu sadece empati ile yakalayabiliriz. Beraber bunu da öğreneceğiz sadece iste ve bana yoldaş ol.
Ve ve ve seni şimdiden çok seviyorum canımın yarısı, sol yanım, merhametim, kadınlığımın en güzel meyvesi, vicdanım, nefes alışım.

Seni sen olmadan bile çok seviyorum ve yalnız kalmayacaksın. Bir birey olana kadar, canıma can katıp, en büyük mirasım olana kadar yalnız kalmayacaksın. Çünkü senin annen ben olacağım ve ne olursa olsun senden vazgeçmeyeceğim, umudumu kesmeyeceğim.
SEVGİYLE KALIN.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar