Anketler
Sevgilim neden dışarıda elimi tutmuyor, ilişkimiz niye gizli gibi davranıyor?
merhaba, sevgilimle 1 yılı aşkındır beraberiz. aynı iş yerinde çalışıyoruz. ikimizde daha önce evlilik yapıp ayrıldık. ben boşandıktan kısa süre sonra beraber olmaya başladık. önceleri laf söz olmasın diye elimi tutmazdı...
Ben artık kimseye aşık olamıyorum. Normal mi?
Aşk duygumu kaybettim galiba! İnsanları artık kâr/zarar üzerinden değerlendiriyorum; eğer bana bir faydası yoksa, ne tipi ne de başka herhangi bir özelliği umurumda olmuyor. Ne zaman böyle olduğumu da bilmiyorum! Önceden,...
Gerçek aşk ve bağlanma zamanla tanıyınca mı olur yoksa ilk görüşte mi başlar?
Sizce asıl aşk ya da bağlanma zamanla tanıyarak mi yoksa ilk görüşte mi olur?
Bir kızla bir erkek neden gizli gizli fabrikanin arkasına konuşmaya gider?
Ben bu işe yeni başladım henüz 3 hafta oldu... Birisi var beğeniyordum. Sohbetimiz iyiydi ve ilgilenmeye başladım. Henüz erken diye yürümedim önce işe alışiyim sonra ona yürüyüm diyordum kendime. Derken sohbetimiz sardı....
Evlilik kararı vermek mi daha zor, yoksa evlenmeden ciddi ilişki yürütmek mi?
Her durum insanları farklı şekilde endişelendiriyor. Peki sizin için en zoru hangisi?
Hoşlandığım çocuğa açıldım, erken sevgili yapmışsın napıcam dedi bu ne anlama geliyor?
Bende peki ilerde bir şans verir misin dedim bilmiyorum bilemiyorum dedi bu ne demek
Sevmek mi daha çok yıpratır yoksa karşılıksız sevilmek mi daha ağır gelir?
09 Şubat 2026 Pazartesi 17.23
Tipiniz olmayan biriyle sırf karakteri için sevgili olur musunuz, yaş farkı da varken?
Olması gereken bir erkek öyle düşünün. Ve yaş farkı var (9)
Şıpsevdi biri olmak yanlış mı?
Sürekli biriyle sevgili olmak istiyorum, tek bir erkekle ömrümü çürütmek istemiyorum. Dünyadaki bütün her şeyi tadına bakmadan neden gideyim ki? Neden tek bir şeyle yeteneyim? Bana çok saçma geliyor. O yüzden biriyle en...
Kendimden yaşça küçük erkeklerle sevgili olmak istemem yanlış mı?
Kendimden yaşça küçük erkeklerden hoşlanıyorum ve sevgili oluyorum. Bu yanlış mı?
8 yıl sevmeyen birini sevmek normal mi?
Lise 1'de aşık olmuştum, birkaç yıl platonik sevdim sonra sevdiğimi söyledim ama reddeti. Ve reddetmesinin ardından da 5 yıl geçti ve hâlâ seviyorum. Ondan başka kimseyi sevmedim, kimseyle de sevgili olmadım. Ama o şu an...
Reddedilen bir erkek kadının gözünde sonradan değer kazanıp şans bulabilir mi?
Genelde görmedim öyle bir şey ama seven erkekte bir kaç kez şansını denedikten sonra ısrar etmedi. Araya mesafe girdi zaman girdi. https://www.youtube.com/embed/796ITl4QxsU
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
