Bir kızla bir erkek neden gizli gizli fabrikanin arkasına konuşmaya gider?

Ben bu işe yeni başladım henüz 3 hafta oldu... Birisi var beğeniyordum. Sohbetimiz iyiydi ve ilgilenmeye başladım. Henüz erken diye yürümedim önce işe alışiyim sonra ona yürüyüm diyordum kendime. Derken sohbetimiz sardı. Onunda ilgisi var gibiydi. Benim ilgimi anlamaması imkansiz , belli eden biriyim. Hareketimden davranışımdan, enerjimden karşı taraf hisseder duygularımı. Neyse bugün yine gördüm onu. Normalde benim vardiyem değişiyor onun sabit ben gece de geliyorum. Bugün gördüm onu çıkışta. Topluca çıkıyorlardı işten servise bineceklerdi. Ben iyi akşamlar dedim., 2 kız 3 erkekti grup onlarda iyi akşamlar dedi bana. Sonra benim hoşlandığım kız nasılsın dedi bana uzaktan. Bende iyiyim Esra dedim. İsmiyle söyledim ismini unutmadığımi ilgimi anlasin diye. Yanındaki erkekde anlamış olacak ki. 2 dakka sonra kıza sen çok boşsun dedi trip atar gibi. Kızda noldu neden falan dedi. Adam önden gitti kız arkasından geldi. Konuşa konuşa servisin arkasına fabrikanin öbür yanına gittiler 5 dakka konuşup servise bindiler. Ben dikkat ettim el ele değillerdi ve bozuntuya vermediler. Sevgili gibide görünmüyorlar di. Bu işler gizli olur burada dedikodu çıkmasın diye sevgili olduğunu kimse kimseye söylemez benimde zoruma gitmedi değil. Hoşlandığım kadın başka erkekle uzak yerde başbaşa konuşunca tüm moralim alt üst oldu. Bana ilgisi var zannediyordum. Bilemem aynı servise biniyorlar servisdeki muhabbetlerini. İsyerindeki muhabbetlerini bilmiyorum. Servisten inince görüşüyorlar mi onu da bilmiyorum. Ben çok samimi değilim kizla. Merhaba havadan sudan en fazla. Zaten fabrikada da ben onun ortamında değilim. Ben kapıda güvenlik görevlisiyim oda içeride çalışıyor. Dolayısıyla giriş ve çıkış dışında göremiyorum konuşamıyorum. Bir kere servis geç gelince sohbet imkanımız oldu. Onun dışında merhaba merhaba falan. Ben biraz ilgimi belli eden biriyim. Oda beni görmediğinde , yoktun ne zamandır dedi. Merak etti yani yokluğumu farketti. Bende vardiye değişikliğinden dolayı dedim. İlgisi olmasa merak etmezdi diye düşündüm ama sosyal ve konuşkan birisi biraz arkadaş yanlısı da. Ayrıca çapkın birine de benziyor. Sohbet ederken çekingen değil. Güvenim kırıldı. Sizce sevgililer mi? Yoksa adamin ilgisi var kızın yok ve adam trip mi atıyor? Boşsun diyerek? Yoksa kızın da ilgisi var ama gizliyorlar mi? Kafam karıştı. Bugün hep grup 84'un ölürüm hasretine şarkısını dinliyorum. Kaderimde bu da mi vardı sevdiğimi baskalariyla göreceksem şarkısını 🥺

Sevgili olabilir gizliyor olabilir sana da ilgisi olabilir. Çapkınsa iki erkeğe ilgi duyar
Adamın ilgisi vardır kızın yoktur belki
İkinizle de flörtlesiyor olabilir sevgili değildir kimseyle henüz
Arkadaşça başka bir konudur belki
Başka bişey
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir kızla bir erkek neden gizli gizli fabrikanin arkasına konuşmaya gider?
Cevapla