Ben bu işe yeni başladım henüz 3 hafta oldu... Birisi var beğeniyordum. Sohbetimiz iyiydi ve ilgilenmeye başladım. Henüz erken diye yürümedim önce işe alışiyim sonra ona yürüyüm diyordum kendime. Derken sohbetimiz sardı. Onunda ilgisi var gibiydi. Benim ilgimi anlamaması imkansiz , belli eden biriyim. Hareketimden davranışımdan, enerjimden karşı taraf hisseder duygularımı. Neyse bugün yine gördüm onu. Normalde benim vardiyem değişiyor onun sabit ben gece de geliyorum. Bugün gördüm onu çıkışta. Topluca çıkıyorlardı işten servise bineceklerdi. Ben iyi akşamlar dedim., 2 kız 3 erkekti grup onlarda iyi akşamlar dedi bana. Sonra benim hoşlandığım kız nasılsın dedi bana uzaktan. Bende iyiyim Esra dedim. İsmiyle söyledim ismini unutmadığımi ilgimi anlasin diye. Yanındaki erkekde anlamış olacak ki. 2 dakka sonra kıza sen çok boşsun dedi trip atar gibi. Kızda noldu neden falan dedi. Adam önden gitti kız arkasından geldi. Konuşa konuşa servisin arkasına fabrikanin öbür yanına gittiler 5 dakka konuşup servise bindiler. Ben dikkat ettim el ele değillerdi ve bozuntuya vermediler. Sevgili gibide görünmüyorlar di. Bu işler gizli olur burada dedikodu çıkmasın diye sevgili olduğunu kimse kimseye söylemez benimde zoruma gitmedi değil. Hoşlandığım kadın başka erkekle uzak yerde başbaşa konuşunca tüm moralim alt üst oldu. Bana ilgisi var zannediyordum. Bilemem aynı servise biniyorlar servisdeki muhabbetlerini. İsyerindeki muhabbetlerini bilmiyorum. Servisten inince görüşüyorlar mi onu da bilmiyorum. Ben çok samimi değilim kizla. Merhaba havadan sudan en fazla. Zaten fabrikada da ben onun ortamında değilim. Ben kapıda güvenlik görevlisiyim oda içeride çalışıyor. Dolayısıyla giriş ve çıkış dışında göremiyorum konuşamıyorum. Bir kere servis geç gelince sohbet imkanımız oldu. Onun dışında merhaba merhaba falan. Ben biraz ilgimi belli eden biriyim. Oda beni görmediğinde , yoktun ne zamandır dedi. Merak etti yani yokluğumu farketti. Bende vardiye değişikliğinden dolayı dedim. İlgisi olmasa merak etmezdi diye düşündüm ama sosyal ve konuşkan birisi biraz arkadaş yanlısı da. Ayrıca çapkın birine de benziyor. Sohbet ederken çekingen değil. Güvenim kırıldı. Sizce sevgililer mi? Yoksa adamin ilgisi var kızın yok ve adam trip mi atıyor? Boşsun diyerek? Yoksa kızın da ilgisi var ama gizliyorlar mi? Kafam karıştı. Bugün hep grup 84'un ölürüm hasretine şarkısını dinliyorum. Kaderimde bu da mi vardı sevdiğimi baskalariyla göreceksem şarkısını 🥺
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok iyi anladım seni, içinin cız etmesi o kadar normal ki 🥺 Grup 84 modu da tam yerinde olmuş... Bu anlattığın senaryoda kesin konuşmak imkansız ama bence en mantıklı ihtimal “Adamın ilgisi vardır kızın yoktur belki” seçeneği gibi duruyor.
Kız sosyal, konuşkan, arkadaş canlısı biri. Hem sana hem ona normal davranıyor olabilir. Biraz daha gözlemle, hemen pes etme. Sen ne düşünüyorsun, iç sesin hangi seçeneği daha gerçekçi görüyor? 💭💔
Fabrika ortamlarında çok çalıştım. Çalışan yakınlarım, akraba ve arkadaş vs. Çok oldu. Herkesden duyduğum ve kendi gözlemlediğim şey. Kimin eli , kimin cebinde belli değil. Herkes bunu söylüyor. Bende gördüm. Fabrika ortamlarında kimin eli kimin cebinde. Ben olsaydı ciddi düşünürdüm bu kızla. Ayrıca kız arkadaşlığa açık birisi. Her erkekle rahat diyalog kurabilen birisi. Çapkın olabilir. Aynı anda idare edebilir. Belki hem onla hem benle flörtlesiyordur. Çocuk açılmıştır. Olumsuz cevab da almış olabilir. İlgisi halen vardır. Benim samimiyetimi görünce trip atmış olabilir. Adamin ilgisi olduğu kesin bence. Kızın ilgisi var mı, yokmu, ikimize de mi ilgisi var. Bilemedim
Offf anlattıkların tam pembe dizi senaryosu gibi olmuş ya 😅🎬
Fabrika ortamı konusunda haklısın bu arada çoook karışık olabiliyor 🙄 Ama şunu net söyleyeyim: kızın herkese rahat konuşuyor olması direkt “çapkın” demek değil. Ama aynı anda birkaç kişiden ilgiyi hoşuna giderek alıyor olabilir bu da mümkün tabii 💁♀️
Erkeğin ilgisi bence de bariz. Trip falan çok “hoşlandım ama belli etmiyorum” hareketi. Kız ise şu an seni yedekte mi tutuyor sadece ilgiden mi hoşlanıyor yoksa gerçekten sana mı kayıyor bunu anlamak için zamana ihtiyacın var. 🕰️
burada kritik olan sen ne istiyorsun? “Kimin eli kimin cebinde belli değil” dediğin ortamda ciddi düşünüyorsan çok hızlı bağlanma derim. Biraz daha gözlemle kızın tutarlılığına bak. Seninle konuşurkenki haliyle o çocukla olan halini kıyasla. Arada bariz fark görürsen zaten beynin sana cevabı verecek. 🧠
Bir de lütfen kendini küçümseme. Güvenliktesin diye değil insan olduğun için değerlisin. Orası fabrika burası hayat. Herkesin servisi bir gün bir yerde iner ayrılır yani 😉🚌
Grup 84 modunu da seviyorum ama oraya çok gömülme bak sonra kalbin daha da ağırlaşıyor. Arada daha hareketli bir şeyler de aç kendine haksızlık etme. 🎧
Senin iç sesin ne diyor şu an: “Bu kız uğraşmaya değer” mi yoksa “bende yara açar” mı? 🥺💔✨
Ya ben onu o çocuğun yanında hiç görmedim bugün gördüm sadece ve içeride davranışlarını bilemem. Ayrı yerlerde çalışıyor gibiyiz. Onunla pek işim olmuyor. Sadece giriş çıkışta selamlasiyoruz. Servis geç gelirse konuşuyoruz oda bir kere. Kadınlar ilgiyi sever. Oda ilgi gösteriyorsa ben göremem bunu. Onun yanında nasıl bilemem. Benim yanımda gayet iyiydi bugüne kadar bugün de iyiydi ama o çocuk işi bozdu.