Anketler
İlişkide/evlilikte kimin sözü geçmeli?
Evlilikte veya sevgililikte erkek ve kadın arasında kimin sözü daha geçerli olmalı, iyi bir ilişki için kimin borusu ötmeli sizce? Anketten sonra kendi fikrimi sunacağım.
Ne yapacağımı bilmiyorum. Arayıp konuşsam mı, yoksa bişey yapmasam mı?
Hoşlandığım birisi var. Bizim evin karşısında markette çalışıyor. Ben çalışan biriyim ve yoğun çalışıyorum. Bazen ben, bazen annem, bazen babam oradan alışveriş yapıyor ve kızı görüyorlar... Yaşım 35 olduğu için evlilik...
Eski sevgiliyi kadınlar mı, erkekler mi daha kolay unutur?
Hangi cinsiyet eskiyi, içinde daha kolay öldürür?
Sitede olma amacı ilişki olmayan erkek var mı?
hepinizin amacı sevgili/flört /fb yapmak mı? İtiraf edin hadi Gizliden edin bari sayınızı bilelim dflk
Kadınlar neden seven erkeği yedek erkek gibi görür, değerini ancak gidince anlar?
Sağda solda daha iyisi var mı diye bakacağına neden sevenin değeri bilinmez? Ve neden yedek tutma hakkını kendinde görürler?
Seneye nişanlanmayı düşündüğüm sevgilim ABD İran savaşı başladığından beri modu çoğu zaman düşük bu normal mi yoksa abartıyor mu?
Savaş bize de sıçrar mı diye korkuyor. Kendisi Kars'ta ben ise Kocaeli'de üniversitedeyim. Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz şu an. Savaştan dolayı elbette ben de huzursuzum ama modumu çok da bozmuyorum, sadece küçük bir...
Sizin sözúnüzden çíkmayan siz ne derseniz yapan sizin için eriyip biten bir partner hoşunuza gider mi?
Böyle birisi sizin hoşunuza gider miydi? Yoksa itici mi bulurdunuz?
Erkek arkadaşım eski sevgilisinin doğum gününde WhatsApp profiline bizi bilerek mi koydu?
Benimle kısa bir zamandır flörttü ve eski sevgilisi bizi biliyor öğrenmişti. Baktım WhatsApp'ta profil yapmış erkek arkadaşım fotomuzu ilk defa. Ve neden bilmiyorum herkese açmıştı WhatsApp'ta. Ve o kızın da doğum günü o...
Bu normal miiii?
Sevgilime genellikle günaydın mesajlarını ben atıyorum gün içinde bazen çok az bazen de hiç konuşmuyoruz. Akşam arıyor bazen de aramıyor o günü konuşmadan kapatıyoruz. Veya sabah günaydın diyor sonrası gelmiyor ertesi gün...
Sevgilinizle sürekli mesajlaşmak sizi bunaltır mı?
Sevgilim bazen günaydın yazmıyor akşam arıyor ve bu ona normal geliyor. Bazen de günaydın diyor sadece ama devamı gelmiyor. İşte olsa da olmasa da böyle yapabiliyor. Genelde ben yazarım günaydın mesajlarını. O da yazıyor...
Karşılıklı sağlam bir Aşk mı? / Kariyer, Başarı mı?
Ömürlük sağlam bir aşk mı daha lezzetli bir duygu/kariyer merdivenlerini aşıp başarılı olmak, saygınlık kazanmak mı?
Sosyal medyadan ciddi ilişki başlatmak mantıklı mı, burdan sevgili bulan var mı?
Ben şahsen buradaki çoğu kişinin trol ve vakit öldüren kişiler olduğunu düşünüyorum. Sonuçta ilişki yapacak başka bir yer mi yok değil mi?
Ayrıldığın sevgilinin seni çok özlediğini, ama aramaya cesaret edemediğini bilseydin.. ?
Çok özlüyor, hep seni düşünüyor, ama aramaya da cesareti yok. Ne dersin, arasın mı, aramasın mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 








