Hem kartla hesap ödeyip hem bahşiş bırakan var mı bilmiyorum, ben denk gelmedim. :D Hep bir bakıyorum, 10 tllik şeyi bile kartla ödüyoruz. Acaba bunun amacı bahşiş bırakmamak olabilir mi, hadi itiraf edin... :P
Sürekli kart ile hesap ödeyenlerin amacı bahşiş bırakmamak olabilir mi?
Bayan müşteriler bahşiş vermez pek bunu bir kenara ayıralım :) Ama bazı insnalar para taşımaz yanında genelde de tüm alışverişini kartla yapar. 2-5 liralık hesabı bile. Garson ve komiler kasada duran kişiyle anlaşmalı yani madeni para üstü bol olmalı. Ama bende müşteri olarak gittiğim bir yerde servis yapan çalışanın durumuna göre bahşiş bırakıyorum ezbere bahşiş bırakmam...
Hizmetinden memnun kaldığım yerlerde ödeme aracım ne olursa olsun bahşiş bırakırım. Kartla ödeme dahi gelen hesaptan ayrı nakit ödeme yaparım. Sırf bahşiş ödememe amaçlı yapıldığını sanmıyorum. Kart kullanımının yaygın olmasından dolayı alışkanlık olabileceğini düşünüyorum.
Bahşişi hak edebilmesi için benimle ilgilenmesi lazım. Ben adamı çağırıyorum 6 ay sonra geliyor. Benden çok başkasıyla ilgileniyor bi' de hesap sırasında bahşiş bekliyor, olur :D Nakit para taşımayı sevmiyorum o yüzden her şeyi kartla ödüyorum.
hayır. bahsettiğin gibi bir kişi olarak. para taşımayı sevmiyorum. bahşişi para taşısam da bırakmayı doğru bulmuyorum. pratik bir ödeme aracı olduğu için tüm harcamalarımı mümkün olduğunca kart ile yapıyorum.
Yanında nakit bulundurmak istemiyordur ve bahşiş bırakmamakla alakası yok bence
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
üzerimde fazla nakit tutmayı sevmiyorum cüzdan da kabarık oluyor cebimde de nakit telefon ya da başka bir şey alayım diye düşürüyorum ve girdiğim yerde de genelde en az 100 tl olunca nakit yerine hesap kartını vermeyi tercih ediyorum.
En İyi Cevaplar