Sürekli kart ile hesap ödeyenlerin amacı bahşiş bırakmamak olabilir mi?

Hem kartla hesap ödeyip hem bahşiş bırakan var mı bilmiyorum, ben denk gelmedim. :D Hep bir bakıyorum, 10 tllik şeyi bile kartla ödüyoruz. Acaba bunun amacı bahşiş bırakmamak olabilir mi, hadi itiraf edin... :P
Sürekli kart ile hesap ödeyenlerin amacı bahşiş bırakmamak olabilir mi?
Sürekli kart ile hesap ödeyenlerin amacı bahşiş bırakmamak olabilir mi?
Cevapla