Ben şahsen çok çekiniyorum 🙈

Hayır çok rahatım
Evet utanıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

bunda utanilcak ne var canimmm guzell renk uyumlar ve parcalar secilmeli ve kaliteli olmalii ve rahatlik acisin pamuklu desen acisindan sade ya da dantelli. olabilir
defol git sapik
defol git
ne hayir salak sanane oglum benim yorumumdan
defol git ne yorum yapiyon lan
ne diyosun ya
kes bee salak rahatsiz olan sensin
asil ben sikayet etcem seni
et bakim salak
ulan sen kimsin ben seni istemiyorum yapistin kene gibi tipsiz
kes be senin gibi tipsizleri napim kene gibi yapiskansin defol
offf yapiskan sey bir git ya
Engelledim
Tüm görüşlerini de kaldırdım.
Sizde onu engellerseniz rahatsız edemez sizi.
tesekkur ederimm🤗🤗🤗off bana sabahtan beri dantelli kilotlardan bahsediyodu bedenin ne diyodu sapiklik yapiyodu bide dakika basi askimm igrenc seyler diyodu thanks
Rica ederim. Ben dikkat etmedim, keşke mesaj atıp uyarsaydin beni
pek fazla erkeklerle konusan birisi degilimm
efharistooo
ayakkabı alıyor gibi neden ayıpmıki.
hayır..
özellikle sevgilime alacaksam, inanılmaz keyifli oluyor..
Eşime iç çamaşırı ve gecelik alırken utanıyorum
Cevap
33Cevap
erkeklerin utanacak bir tarafı yok da kızlar alışveriş yaparken seçimlerini küçümseyen veya abartan kasiyerler öyle bir hor görerek bakıyor ki. hiç yaşamadım ama öyledir
abi yok bu konuya kadar utanılması gereken o kadar çok şey var ki niye utanasın herkesin giydiği giymesi gerektiği bir şeyi alıyorsun yani normal bir şey yapıyorsun artık normal ve doğal şeylere ayıplamayı herkes de bıraksın bence. Kendisi rahat alışveriş yapamayan bir kitle var sana da alışveriş yaptırmıyor garip garip bakmalar ne bakıyon NE BAKIYON
Bunu aliyosan evet utanabilirsin de kendine aliyosan neden utanican ki alti ustu boxer yani🤣🤣🤣🤣 ben utanmam camasir dogal bisi yani kullanmayan olmadigina gore..
Ben güzel mi bana uyuyor mu pahali mi diye bakiyorum cocuk olsaydim utanirdim cocuk olma döneminden cikali cok oldugu icin olgunlastigim icin utanmiyorum
Mağazaya girip alıyorum. Sonrada kasaya elimde sallaya sallaya gidiyorum. İç çamaşır almak kendimi şımartmak gibi birşey hayatta utanmam. 😂
Ne cekinecem satil aldigim kisi donsuz gezmiyor sonucta empari yapacaktir... Satan utanmiyorsa ben hiic utanmam.
Yoo utanmiyorum neden utaniyim
Giriyorum magazaya pasa pasa bakiyorum neyi alsam diye
Begendigimi alip cikiyorum
Hayır. Neden utanayım? Yolda giderken arkamdan kıçımın olduğunu görüyorlar. İç çamaşırı takmak ve almak kadar doğal bir şey yok.
neden utanayım ki, elbise etek almakla aynı mantık. hepsi bir ihtiyaç onlar satmaktan utanmıyorlar da sen neden almaktan utanırsın?
Yoo niye utanayım ki boxer ve atlet alıyorum. Gayet normal bir durum. Hatta eşek şakası yapmak için sütyen, jartiyer vs vs almışlığım var
bizimkilere aldırıyordum kargoyla gönderıyolar alamıyorum yav tuhaf oluyor hayır corap bıle alamıyorum bazen
Neden utanayım? Gayet rahatım, rahat olunmalı.
Doğal şeyler bunlar?
😊😊😊
Güldüm sadece:)
Zaten bayanlar çalışıyor satış danışmanı öyle değilmi
Yani doğal bir şeyde karşı cins olduğunda yinede değişik olur biraz
Herkes senin gibi alıp çıkmıyor işte
Aynn
Sevgilime seks shoptan bilfiil gidip vibratör almış adamım.. Utanmam bu tür durumlardan
Ben girip kız arkadaşlarıma , flörtlerime veya , iş üzerinde ki hatunlara alıyorum. Mağaza çalışanı kızlar şaşkın halde bakıyorlar gerçi konuşup rahatlatıp devam ediyorum.
Hayır, utanmıyorum ama satıcı olan erkek ise kadın da olduğu kadar rahat olamıyor tabii.
utanıyorum aslında öyle bişey bakıyorlar ki sinir oluyorum yaa
Gömlek alırken de utanalım oldu olcak.. doğal bir şey bu utanılcak bir şey yok :)
Çekinmiyorum. Oda bir kıyafet sonuçta pantolon alırken çekiniyor muyuz? 😉
Hiç utanmam zart diye çıkartır zurt diye giyerim 😀
O durumlar prezervatif falan alırken oluyor genel olarak cevremde
Aldığımız şeyleri soyunup orada denemiyeceğz ki utanalım ahbap..
Bayan mağaza çalışanları olana dükkanlardan alıyorum. Hiç utanmıyorum.
Neden utanayım millet iç şamaşırsızmı geziyor sanki.
Alt tarafı beyaz paçalı don alıyorum. Nesinden utanayım
Sonuçta herkes biliyo benim sutyen taktığımi neyden kimden utanayım
Prezarvatifi anlarım hadi hijyenik pedi de anladım diyelim ama iç çamaşırı biraz fazla değil mi 😂😂
Görselde ki gibi şeyler alırken daha bir özgüvenli ve rahat oluyorum. 🙃
Cekinecek ne var sanki ya sonuçta ic camasirin illa görülüyor yani
Bir seksi kilotum bile yok anliyor musun hadi gülümse 😂😂
Neden utanayım doğal şeyler
Görselde ki gibi şeyler almadığım için utanmıyorum
Hiç utanmam, pat alır çıkarım umrumda olmaz.
hiç çekinmem saçmalık çekinmek bence
Bence gayet normal bişey
niye utanayım hacı alttarafı don alıyoruz :D
yirtiklastim tahrik oluyorum tam tersine😂
Normal sade erkeksi modeller aldığım için çekinmem
Hayatta utanmam neden utanayım ki
Bu ne rahatlık :D yani utanma değilde insan biraz çekinir sonuçta özel bir şey değil mi :D
herkesin ihtiyacı neden utanayım ki
Şuana dek ben hic almadim annem bana aldı
Pazar style :D
Yok aga ne cekinecem kizlar dusunsun
Hic cekinmem niye cekineyim yahu bakanin ayibi
O resimdekileri alıyorsan normaldir :D
Yok ya nesinden çekinicem
Bu bir ihtiyaç utanılacak bişi yok
Çöl normal bişey
Hayır çok rahatım.
Satılsın diye var utangaçlık saçma olmuş 😄
Hayır, utanmıyorum.
Bazen çekiniyorum
HHayır utanmıyorum
Yoooo
Hayır
Kullanmiyorum :D
Ben hiç çekinmem.
Hayır utanmıyorum.
Hayır.
evet
Utanmıyorum
Çekinmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar