Mağazadan veya pazardan iç çamaşırı alınca utanıyor musunuz?

Mağazadan veya pazardan iç çamaşırı alınca utanıyor musunuz?
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..
Güncellemeler
+1 yıl
Bende mağazadan alıyorum içimi şeffaflığımı kom markasına borçluyum 😂
Mağazadan veya pazardan iç çamaşırı alınca utanıyor musunuz?
Cevapla