Alışveriş & Hediyeler Ev çekilişinde son gün 5 Nisan! Hayallerini süsleyen ev sana çıkarsa, neler yapacaksın? (Sayfa 2) KadınlarBilir Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1118 Ev çekilişinde son gün 5 Nisan! Hayallerini süsleyen ev sana çıkarsa, neler yapacaksın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 29 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Evin 60bin liralık vergisi var. 60bin liram varsa zaten zenginim ve evim var demektir 0 5 Yorumla ÖmerrKaYsErİ38 +1 yıl 60 bin tl is olan zenginimi yani Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 60binim varsa evimde varsa zenginim demektir yani benceeeee Yorumla ÖmerrKaYsErİ38 +1 yıl Benim tam 60 binim var ev hissesi her ay yatırıyorum artı oturdugumuz evinde yarısı benim topla 140 bin eder ama zengin deilim Yorumla 2 yorumu gör Cevap sahibi +1 yıl @ÖmerrKaYsErİ38 olsun kanka benden zenginsin bende o da yok kyk bursum var olur mu 😂 Yorumla ÖmerrKaYsErİ38 +1 yıl Ben öderim kyk borcunu Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ev bana çıkarsa direk kiraya verir Ek gelirle banka borcumu öderim 0 0 Yorumla
xboyutumsncom Takip Et Xper 7 Yaş: 46 +1 yıl Hemen tasınıcam bana yakınsa degılse kıraya verrım.. 0 0 Yorumla
ProqrammeR Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl İnşallah gerçekten hak eden birine gider. Hayırlı olsun. 0 0 Yorumla
EliJahh Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Anam kayıt oldu, keşke çıksa gerçekten büyük bir şans 0 0 Yorumla
Fhjhjko Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Bir suru kisinin arasindan bana mi cikti diye dusunurum ki ben denize gitsem kurur o derece sansliyim. 1 0 Yorumla
Gizemnroztrk Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Olurda İnşallah bana çıkarsa tek varlığım olan anneciğimi yanıma alıp rahat bir hayat yaşatacağım ona tek hayalim bu. 1 0 Yorumla
berkelmas Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl lanetli bir insan olduğum için bana çıkmayacak o yüzden başvuru falan da yapmadım 0 0 Yorumla
ɴeғreт Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Hayalimde ki ev bana çıkarsa muhtemelen içinde yaşarım biraz absürd bir durum olsada 😅😅 0 0 Yorumla
AdeM07 Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Nasıl çekilişe katılıyoruz ayrıntılı bilgi verecek olan var mı 0 0 Yorumla
00_11_00 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl İçini istedigim gibi dekor eder arkadaşlarımla güzel vakitler geçirirdim 0 0 Yorumla
Zlsosm Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Allaha bin sukur derim cunku ev almam imkansiz gibi 0 1 Yorumla _MANYAK_ +1 yıl kıyamam ya Yorumla
ÇağlarM Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Sanırım yeni bir şehirde yeni insanlarla beraber yeni bir hayata başlarım.. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Keşke öyle bir şansım olsa çok sevinirdim direk yuvamı kurardım herhalde :) 1 0 Yorumla
kybele Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 63% +1 yıl Umarım bana çıkar. Çok isterim. 1 5 Yorumla _MANYAK_ +1 yıl nah çıkar sana Yorumla kybele +1 yıl @_MANYAK_ Daha önce araba çıktı. Büyük konuşma. Yorumla _MANYAK_ +1 yıl nerden araba çıktı Yorumla 2 yorumu gör kybele +1 yıl @_MANYAK_ AVM çekilişinde 6 yıl önce. Direk sattık. Yorumla _MANYAK_ +1 yıl vay beee Yorumla
3xuesmii Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 53% +1 yıl Nasıl katılcaz tıklıyorum ama açılmıyor 1 0 Yorumla
muratkan1 Takip Et Bilge Yaş: 50 +1 yıl şehit ailesine bağışlarım 1 2 Yorumla İzmirlieee +1 yıl Helal olsun size 👍 Yorumla muratkan1 +1 yıl @İzmirlieee teşekkür ederim Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. Piyangolarla işim olmaz.. 0 0 Yorumla
BalbazarınPikachusuu Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 35% +1 yıl Umarim ihtiyaci olan birine cikar 0 0 Yorumla
TuranÜlküsü Takip Et Xper 3 Yaş: 33 , eic 51% +1 yıl Bana çıkmaz ama çıkarsa kiraya veririm. 0 0 Yorumla
u _GerdekBasan_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 35% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 318 cevap paylaştı. 2 tane evim var zaten tşkrlr :D 0 0 Yorumla
-omG- Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 38% +1 yıl Parayı bastım aldım arkadaşlar bana çıkacak 0 0 Yorumla
IReplayI Takip Et Xper 5 Yaş: 42 , eic 35% +1 yıl Çıkmayacağı için hayale kapılmaya gerek yok :) 0 0 Yorumla
SançoPanza92 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 , eic 35% +1 yıl bizim kısmetimiz kapalı zor evleniriz 0 0 Yorumla
RynezTR Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 38% +1 yıl Fırsat büyükta şu an çok yoğunum, bol şanslar. 0 0 Yorumla
rüzgar_sız Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 43% +1 yıl Kadinlar bilir diyo erkekleride cagiriyorlar 0 0 Yorumla
HonestTaurus Takip Et Master Yaş: 44 , eic 31% +1 yıl Kazananları yayınlayın o zaman inanırım. 0 0 Yorumla
Gᕮᑎᕮᖇᗩᒪ_ Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 59% +1 yıl Bol şanslar dilerim.İlginç bir strateji... 0 0 Yorumla
bye_canım Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 35% +1 yıl İhtiyacı olan birine çıkacağını umut ediyorum 0 0 Yorumla
AçılınBenKs_ci Takip Et Master Yaş: 34 , eic 49% +1 yıl Tek başıma yerleşir keyfime bakarım... 0 0 Yorumla
SezaiAcima Takip Et Master Yaş: 35 , eic 30% +1 yıl Alır satarım, maksat ekonomiye can gelsin... 0 0 Yorumla
Soapmactavish1 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 37% +1 yıl Bana cıkmaz demeyin şansınızı deneyin 0 0 Yorumla
SonMuhterem Takip Et Master Yaş: 38 , eic 43% +1 yıl Kadın olma şartı var mı 😃 0 1 Yorumla SonMuhterem +1 yıl Cevap yok mu Yorumla
Naynam Takip Et Bilge Yaş: 53 +1 yıl Sevinçten bayılacağım 1 1 Yorumla ÖmerrKaYsErİ38 +1 yıl Neden bu kadar seviniyorsun Yorumla
MaSksTeR Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Bu devirde kim kime bedava ev versin 1 1 Yorumla gladyatör42 +1 yıl Bedava peynir sadece fare kapanı nda olur diyorsun 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
230Cevap
Evin 60bin liralık vergisi var. 60bin liram varsa zaten zenginim ve evim var demektir
60 bin tl is olan zenginimi yani
60binim varsa evimde varsa zenginim demektir yani benceeeee
Benim tam 60 binim var ev hissesi her ay yatırıyorum artı oturdugumuz evinde yarısı benim topla 140 bin eder ama zengin deilim
@ÖmerrKaYsErİ38 olsun kanka benden zenginsin bende o da yok kyk bursum var olur mu 😂
Ben öderim kyk borcunu
Ev bana çıkarsa direk kiraya verir Ek gelirle banka borcumu öderim
Hemen tasınıcam bana yakınsa degılse kıraya verrım..
İnşallah gerçekten hak eden birine gider. Hayırlı olsun.
Anam kayıt oldu, keşke çıksa gerçekten büyük bir şans
Bir suru kisinin arasindan bana mi cikti diye dusunurum ki ben denize gitsem kurur o derece sansliyim.
Olurda İnşallah bana çıkarsa tek varlığım olan anneciğimi yanıma alıp rahat bir hayat yaşatacağım ona tek hayalim bu.
lanetli bir insan olduğum için bana çıkmayacak o yüzden başvuru falan da yapmadım
Hayalimde ki ev bana çıkarsa muhtemelen içinde yaşarım biraz absürd bir durum olsada 😅😅
Nasıl çekilişe katılıyoruz ayrıntılı bilgi verecek olan var mı
İçini istedigim gibi dekor eder arkadaşlarımla güzel vakitler geçirirdim
Allaha bin sukur derim cunku ev almam imkansiz gibi
kıyamam ya
Sanırım yeni bir şehirde yeni insanlarla beraber yeni bir hayata başlarım..
Keşke öyle bir şansım olsa çok sevinirdim direk yuvamı kurardım herhalde :)
Umarım bana çıkar. Çok isterim.
nah çıkar sana
@_MANYAK_ Daha önce araba çıktı. Büyük konuşma.
nerden araba çıktı
@_MANYAK_ AVM çekilişinde 6 yıl önce. Direk sattık.
vay beee
Nasıl katılcaz tıklıyorum ama açılmıyor
Erkekler üye olamıyor herhalde
satıp parayı karıyla kızla yicem
şehit ailesine bağışlarım
Helal olsun size 👍
@İzmirlieee teşekkür ederim
Nerede ben de o şans 😂
Şansız biri olarak bana hiç çıkmaz
İnşallah çıkar bakalım hayırlısı
Piyangolarla işim olmaz..
Ev alacak para nerede :(
Umarim ihtiyaci olan birine cikar
Bana çıkmaz ama çıkarsa kiraya veririm.
2 tane evim var zaten tşkrlr :D
ne yaparım bilmiyorum.
Bu şansla bana hayatta çıkmaz xjzkzk
Evi üstüme yazdırır evlenirim😂
Parayı bastım aldım arkadaşlar bana çıkacak
bol şans tüh yeni gördüm ben
Çıkmayacağı için hayale kapılmaya gerek yok :)
bizim kısmetimiz kapalı zor evleniriz
Oh be bu yaşta eve sahip olacagım :)
Çok güzel yaşamaya değer
Fırsat büyükta şu an çok yoğunum, bol şanslar.
O çekiliş hiç birzaman bana çıkmaz
Kadinlar bilir diyo erkekleride cagiriyorlar
Kazananları yayınlayın o zaman inanırım.
Bizde bu sans olduktan sonra
Bol şanslar dilerim.
İlginç bir strateji...
İhtiyacı olan birine çıkacağını umut ediyorum
Tek başıma yerleşir keyfime bakarım...
Dolar oldu 4₺ nasl alcaz gtx 1080i
Anneme hediye ederimmmmm🙏🏿
Haydan gelen huya gider.
Alır satarım, maksat ekonomiye can gelsin...
Hoplaya ziplaya oynaraim
Bana cıkmaz demeyin şansınızı deneyin
Aaa zaman ne çabuk geçiyor
Kadın olma şartı var mı 😃
Cevap yok mu
Öyle bir ihtimal yok. :D
Evlenip yerleşirim evime
Çıkmaz ama yine de sen bilirsin
Sevinçten bayılacağım
Neden bu kadar seviniyorsun
Bu devirde kim kime bedava ev versin
Bedava peynir sadece fare kapanı nda olur diyorsun 😂
vallaha bana cikarsa orayabyerlesicem
Nedir bu iş? Sadece kızlar mı üye?
Bana çıkmaz, umarım ihtiyaç sahiplerine gider.