+1 yılO kardeş damatlar benim yeğenler bak unutmayın ha :-) ben klasikten yanayım kuzum ya , aslında ikiside tarzım değil ama ikinizide çok seviyorum <3
110 Yorumla- +1 yıl
Artık ablacım sen bize bir şeyler alırsın bunların yanında :P @Meczup_Hatun değil mi kız :D
- +1 yıl
Şimdi tipik kaynana olurmuşum ;-) size Aslan gibi damat veriyorum bide kaşık takımı mı alayım dermişim ;-)
- +1 yıl
Tamam bitanem oldu şimdi, damatlar yemeyi sever merak etme ne olsa yerler :-)
- +1 yıl
@AlmaHatun merak etme eltim ben yemek takımını da @777733335555 efsunluya yıktım :D
Sen seç beğen #efsunlu alır bize :D
Alırsın değil mi bal? :D - +1 yıl
@Meczup_Hatun Oyyyyşşşş senin varlığın yeter, vişne çekirdeği çıkaracağına kadar alırım , tupperlar da benden hadi yine iyisiniz ;-)
- +1 yıl
- +1 yıl
@Meczup_Hatun Canın sağolsun #bal benim gözüm korkmaz ;-)
- +1 yıl
- +1 yıl
@Meczup_Hatun Oyyyyşşş yerim haaaa <3
En İyi Cevaplar
+1 yılSeninkinin arasında en çok bıçağı beğendim
Benim çatal ve kaşıklarım seninkinden daha güzel #Eltim :D316 Yorumla- +1 yıl
Evet maalesef çok güzel :/
Değişelim mi? - +1 yıl
Öyle olsun vicdansız bir bıçağı eltine çok gördün :/
- +1 yıl
Aman al senin olsun, güle güle kullan ama hayrını görür müsün bilemem gözüm vardı onda :/
- +1 yıl
En çok oyu alan değil de en az oyu alanı mı satın alacaksın :D
- +1 yıl
Tamam sen al 6'sını bana ver :D
- +1 yıl
Tamam anlaştık elti :D
- +1 yıl
- +1 yıl
@777733335555 Benimki Karacanın jumbo serisi öhöm öhöm 8)
- +1 yıl
Oyyyy güle güle kullanalım bitanem zaten bizim eve gelecek ;-)
- +1 yıl
Havan batsın
Bin tl vermişsin her halde en iyisi olacak :D
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 564 cevap paylaştı.
+1 yılTabikide @Meczup_Hatun kardesime oy verdim. Buarada bicak travesti işi gibi duruyor o nasil bicak olum
33 Yorumla- +1 yıl
Hahahah :D
Teşekkür kardeş, adamsın :) - +1 yıl
İlk sende gordum iste 😁
Rica ederim meczup 😂
+1 yılharbiden bıçak çok güzelmiş.
21 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/R0zRMY.jpg
Çinilisi yok muydu?22 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyorsun 2014 modası bunlar.
Bu ne böyle hepsi ipince :D üstüne otursam kırılacak :D
212 Yorumla- +1 yıl
Bununla bana lahmacun yapsana :D
https://www.nedir.com/content_imgs/kasik.jpg
+1 yılBirisi mama kaşığı almış, diğeri kürek...
Biri dikiş tutmaz almış, diğeri hançer..
Beğenmedim...29 Yorumla- +1 yıl
Hulkunu arayan biri... Hulkunu onunla besleyecek
- +1 yıl
Ben pıçaklardan korktum, yorum yapmayacağım... 😶
- +1 yıl
Evde kalınca ben (temsili mı orası size kalmış) 😂😂
- +1 yıl
Ben aldım mesajı 😞
Nallar hazır sıra atları bulmaya geldi desenize :))
Altta ki güzelmiş ;)24 Yorumla
+1 yılBir an gerçek sandım yalnız Begüm :) Ben 1. seçenek diyorum ama.
24 Yorumla- +1 yıl
Ciddi miydin? Mutluluklar o zaman kanka
- +1 yıl
Sağolasın, ne demek dostum tabi ki
+1 yılOğlan kardeşim yok ki ama buluruz bir kardeş kan uyumuna gerek mi var sanki :D
122 Yorumla- +1 yıl
Talip çok galiba :D bir kızı 1000 kişi ister 1 kişi alır rakiplerime başarılar dilerim ama şansları yok :D
- +1 yıl
Derken koca elti vs vs bu durumda ben mal mı olmuş oldum :D elti olman için 2 kardeşle evli olmalısın onun kocası var ve o benim kardeşim değil :D arap saçına döndü mk
- +1 yıl
@AlmaHatun benden ala damat adayını parçalarım, kurt savaşı mı başlatacan sen :D
- +1 yıl
Bu iş ancak eski usüllerle kılıç, kalkanla çözülür. Getirin kurt başlı kılıcımı :D
- +1 yıl
@1922Çukurovalı Ooooo en sevdiğim alırım :D
- +1 yıl
Kendi adımı etiketliyorum kafaya bak :D
- +1 yıl
@AlmaHatun Bugün çok spor yaptım, hak ver bana :D
- +1 yıl
Centilmenlik bende kalsın aradan çekileyim :D
- +1 yıl
Sevenleri ayırmak yakışık almaz :D
- +1 yıl
Ben seçilmem seçerim 😂
- +1 yıl
Elendin sıradaki gelsin :D
- +1 yıl
Elenmedin ben kazandim, yuru gidiyoruz nikah dairesine 😎😁
+1 yılİlk baştaki diyorum ben.
Bu arada damatlar kim 😂😂😂17 Yorumla- +1 yıl
İkiz olur mu 😕
- +1 yıl
Kocaları karıştırmayalım sonra ahahaha @Meczup_Hatun kız koş :D:DDd
- +1 yıl
Kız ikiz olmasın vallahi karıştırırız :D
- +1 yıl
@Meczup_Hatun Ay sonra birbirimizin kuması oluruz elti yerine ahahaha:d. Dd Şu an kendi kendime kahkaha atıyorum @AdilllDEVRİMCİ ay çok sağ ol ahaha ::d. d:d
- +1 yıl
img.haberler.com/.../...-etti-8651428_x_5562_o.jpg
Allah korusun! :D - +1 yıl
Biranda girdiğimde bayağı bildirimle karşılaştım
Bence iyi olabilirdi yine de bir düşünün derim 😂
Çok tatlı olanları da var, böyle bir şey
https://hizliresim.com/vbWAX6
+1 yılEn ucuz olanı en güzeldir :D damat ağzıyla konuşuyorum :D
213 Yorumla- +1 yıl
Yani kanka böyle küçük ayrıntılar için iki tarafı da zora sokmamak lazım :) para varsa sorun değil de yoksa dediğimi bir düşün
- +1 yıl
Tabi canım siz tabak çanak alın bizden de ev isteyin :D teselli paketiymiş :D
- +1 yıl
Alma hatun pahalı olan şeyleri alma işte :D
- +1 yıl
mübarek bıçağa bak kesmek için mi yapmışlar bumerang olarak damadın kafasına atılsın diye mi belli değil :D
- +1 yıl
Evliliğe uzağım ben ya :)
- +1 yıl
Yok ikiside yaklaşık bin tl :D
- +1 yıl
Oy vermeyenlere neler yapacaksın hayal edemedim şimdi :D
Begüm kusura bakma meczup hatununki daha güzel 😅😅
28 Yorumla- +1 yıl
@AlmaHatun tehdit etme hatun az rahat dur :D
Evde kalmış olmanın verdiği özgüvenle bakılan çeyiz setleri 😃
32 Yorumla
+1 yılMezcup_Hatun un setini seçtim 😁
216 Yorumla- +1 yıl
Hatun kötü değiliz sen zevksizsin yahu 😂
- +1 yıl
😋😋 Koy tahta kaşığı koy güveçte yoğurdu ne bunlar ya 😂
- +1 yıl
Mogolistan da yok öyle yemek takimi falan.
Eski bozkira yeni adet getirme 😂😂😂😂😂 - +1 yıl
Savaş sebebidir bu 😁
- +1 yıl
Obanin kağani benim öyleyse demek ki direkt olarak kendime 😂
- +1 yıl
Bu çok hızlı oldu ancak benim kardeşim yok mezcup hatun bu ise kizabilir 😋😁
- +1 yıl
Tamam oldu öyleyse en kisa zamanda obaniza gelip gün vereceğiz 😂
- +1 yıl
Tamam anlaştık 😎
Meczup_Hatun u bneğndimm :)
27 Yorumla
+1 yılSizi alan çıkana kadar modasıgeçer bunların
221 Yorumla- +1 yıl
Beğenmedim şeyin gibi
- +1 yıl
Geçmez ya, 2019 da kır düğünü yaparız (koca bulursak tabii) :D
- +1 yıl
@Meczup_Hatun seni tanımıyorum bir ihtimal olabilir ama sen inanıyor musun Begümü 2 yıl içinde alan olacağına snndmskks
- +1 yıl
Alırlar tabii
o iş bende ;)
İki kardeş bulup evleneceğiz :/
Elimizi sallasak ellisi de işte şu an zamanı değil :D - +1 yıl
@Meczup_Hatun sen de mi hukuk okuyorsun yoksa😐😒
- +1 yıl
Hayır. Hukuk işi eltim de, mimarlık işi de bende :D
Gerçi ben haziran da mezunum ama eltimin daha var bitmesine :/ - +1 yıl
@Meczup_Hatun evimizin projesi eltimde 😄
- +1 yıl
- +1 yıl
İnş evde kalırsınız amin Begüm zaten kısa kıllı göbekli kimse almaz seni de almasınlar
- +1 yıl
Aman tanrım! Tövbe de kız! :/
@AlmaHatun eltim bu kız niye böyle öfke kustu bize :'( - +1 yıl
@Meczup_Hatun kıskanıyor çünkğ 😂😂😎😈😈
- +1 yıl
@Meczup_Hatun heee kıskanıyom😒😒😒siz evlenene kadar benimkiler okula başlayacak ben de hukuğu bitirmiş olacağım kıskanç Beqüm
- +1 yıl
@AlmaHatun bende öyle düşünmüştüm zaten :D
Kıskanma kız, çalış senin de olsun :D - +1 yıl
@Meczup_Hatun benim çeyizim de var bebeğim de siz kıskanın yallılar🐇😒😒😒😒😒
- +1 yıl
Var demekle olmuyor :D
Çek fotoğrafını göster bizde görelim çeyizinde neler varmış :D - +1 yıl
@Meczup_Hatun hödödö sen begümden de gıcıksın😱
- +1 yıl
@AlmaHatun eltimden kesin bana bulaştı bu gıcıklık :/
a yı seçtim ama.. oyum sana üzülme :))
28 YorumlaAlmaHatun seninkiler daha hoş 😉
22 Yorumla
+1 yılB güzelmiş gerçekten😇
11 Yorumla
+1 yılAlma dedim geçen sefer bu defa sıra meczup da :)
16 Yorumla- +1 yıl
Hak yemeyim size inşallah ikiz erkek kardeşler denk gelsin ❤😁
- +1 yıl
O kadar benzemez ve insan kocasını her yerde tanir 😆
- +1 yıl
Unutmamışsın :)
Teşekkürler bal :))) - +1 yıl
@Meczup_Hatun rica ederim unutmam ben hiç biseyi 😊
+1 yıloff kusucam oje koktu buralar
13 Yorumla- +1 yıl
kısır diyecektim de anlaşılmaz diye demedim :D
+1 yılbence meczupbun alışveriş seyi daha iyi
20 YorumlaIkisini birden alin secenegi olmaliydi 😕
20 Yorumla
+1 yılbirincisi güzelmiş 🤗
20 Yorumla
+1 yılÜstteki😁
22 Yorumla- +1 yıl
😒😒😒
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 346 cevap paylaştı.
+1 yılAa daha sade ve nazik
20 Yorumla
+1 yılmeczup daha zevkliymiş..
20 Yorumla
+1 yılA şıkkı daha dekoratif
20 Yorumla
+1 yılMeczup kazanmış.
23 Yorumla- +1 yıl
Yine istediğimi yaparım diyorsun. 👏 Güle güle kullan seninki daha güzel zaten.
+1 yılA şıkkı
120 Yorumla- +1 yıl
vermiyom kimseciklere
- +1 yıl
@kayıpollyana ne vermiyorsun
- +1 yıl
aaaa gorus olarak yazacaktim 😄😄 almahatun olcak kardesimi 😄😄😄
- +1 yıl
@kayıpollyana sen vermiyorsan bende almıyorum adfhj
- +1 yıl
Ahahahahha
- +1 yıl
bu ara ceyiz takimini begrnmedim kiro isi😄😄😄
- +1 yıl
@kayıpollyana birincisi müthiş ötesi öyle deme xd
- +1 yıl
benden zayif bunlar ama bicak guzel oyun hatunun bicaguna
- +1 yıl
Bence en güzel çatal gözüküyor
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
B de güzel olan bie şey yok a ile kiyaslasigimiz zamam :D bana göre.
- +1 yıl
picak güzel 😄😄
- +1 yıl
Müslüman birine kafir diyerek, kendini dinden çıkarttığını bilmen gerekiyor eğer müslüman isen.
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 546 cevap paylaştı.
+1 yılmeczup hatun seti hanımefendi
20 Yorumla Ikinci farkli guzel
22 YorumlaBence B dedim
21 YorumlaÜstteki.
20 Yorumla
+1 yıl1 iyi bence
20 Yorumla
+1 yılHepsini
20 Yorumla
+1 yılİlki bence
20 Yorumla
+1 yılA...
20 Yorumla
+1 yılIlk.
20 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar