Yeme & İçme Fıstık ezmesi yapacağım. Hangisini almam gerekiyor? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Fıstık ezmesi yapacağım hangisiyle yapabilirim Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Fıstık ezmesi yapacağım. Hangisini almam gerekiyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. 2. olanı alabilirsin 1 0 Yorumla
Santamonika Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 90% +1 yıl hiç uğraşma hayattta yiyebileceğin en uygun ve en lezzetli fıstık ezmesi bu bunu al bana dua et haha :) https://www.trendyol.com/patiswiss/boom-100-yer-fistigi-ezmesi-p-301611361 0 0 Yorumla
Sükût_uHayâl Takip Et FenomenYoda Yaş: 41 +1 yıl Fıstık ezmesi için tuzsuz olanı tercih etmelisin.. 0 0 Yorumla
AyYıldız0110 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl En alttaki üsteki ile fıstık ezmesi olmuyor ikincisi ile oluyor 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Tuzsuz herhangi bir yer fıstığı işini görür 1 0 Yorumla
Larkzkaoon Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Fırında kavurup yaparsan daha güzel olur 1 10 Yorumla Soran +1 yıl tavada kavuracaktım Yorumla Larkzkaoon +1 yıl O da olur knk Yorumla Soran +1 yıl teşekkür ederim Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Birde ben benmar usulü çikolata eritip katıyorum içine daha güzel oluyor Yorumla Soran +1 yıl çikolataya bayılıyorum yaparken mutlaka koyucam teşekkür ederim tekrardann Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Çikolata tavsiyesi istersen ben bimin çikolatasımı kullanıyorum bueno marka bir tablet beyaz 2 tablette bitter harika oluyor tadı Yorumla Soran +1 yıl eve geçince hemen denicem Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Birde aslında direk fıstık ezmesi alıp onu çikolatalı yapabilirdin ben öyle yapıyorum fıstıkları alıp çekip yağını ayarlamak felan uğraştırıcı oluyor bayagı Yorumla Soran +1 yıl alıyordum normalde ama bu sefer yapmak istedim ☺ Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Bende aynı sizin gibi deneyim dedim bayagı uğraştırmıştı biraz yağ eklemezsen kuru oluyor 😃 Yorumla
benimibekliyodunaskm Takip Et Xper 6 Yaş: 22 +1 yıl ikisi de aynı zaten knk 1 2 Yorumla Soran +1 yıl üsttekiyle olmuyor diyorlar Yorumla Larkzkaoon +1 yıl Tuzlu ile olmaz tuzsuz olacak fıstık Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
2. olanı alabilirsin
hiç uğraşma hayattta yiyebileceğin en uygun ve en lezzetli fıstık ezmesi bu bunu al bana dua et haha :) https://www.trendyol.com/patiswiss/boom-100-yer-fistigi-ezmesi-p-301611361
Fıstık ezmesi için tuzsuz olanı tercih etmelisin..
En alttaki üsteki ile fıstık ezmesi olmuyor ikincisi ile oluyor
Tuzsuz herhangi bir yer fıstığı işini görür
Fırında kavurup yaparsan daha güzel olur
tavada kavuracaktım
O da olur knk
teşekkür ederim
Birde ben benmar usulü çikolata eritip katıyorum içine daha güzel oluyor
çikolataya bayılıyorum yaparken mutlaka koyucam teşekkür ederim tekrardann
Çikolata tavsiyesi istersen ben bimin çikolatasımı kullanıyorum bueno marka bir tablet beyaz 2 tablette bitter harika oluyor tadı
eve geçince hemen denicem
Birde aslında direk fıstık ezmesi alıp onu çikolatalı yapabilirdin ben öyle yapıyorum fıstıkları alıp çekip yağını ayarlamak felan uğraştırıcı oluyor bayagı
alıyordum normalde ama bu sefer yapmak istedim ☺
Bende aynı sizin gibi deneyim dedim bayagı uğraştırmıştı biraz yağ eklemezsen kuru oluyor 😃
amigo tuzlu yer fıstığı
ikisi de aynı zaten knk
üsttekiyle olmuyor diyorlar
Tuzlu ile olmaz tuzsuz olacak fıstık