Kız arkadaşıma Pandora yüzük almayı düşünüyorum ama abartı kaçar mı?

Arkadaşlar kız arkadaşımla 1 aydır beraberiz yaşlarımız 21 kendisiyle 5 senedir tanışıyoruz ve yakın arkadaştık. Neyse sevgililer gününde pandora dan güzel bir yüzük almayı düşünüyorum ama hani ona ilk hediyem olucak ve sizce çok abartı olur mu yani kolye veya charm almam daha mı mantıklı olur yani sonuçta tek taş tarzı bişey almıyorum yüzük takmasını seviyor ve şu an kullandığı yüzüğünün çemberi biraz eskidi onu yaptırmayı düşünüyorduk ama ben yenisini almayı düşündüm. Bu konu hakkında ki düşünceleriniz nelerdir onu mutlu eder mi sizce?
Kız arkadaşıma Pandora yüzük almayı düşünüyorum ama abartı kaçar mı?
Cevapla