Ben mavi rengi inanılmaz çok severim maviyi istiyorum ama pembe de kafamı karıştırıyor güzelliğiyle sizce hangisiii

Ben mavi rengi inanılmaz çok severim maviyi istiyorum ama pembe de kafamı karıştırıyor güzelliğiyle sizce hangisiii

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Daha büyüğü bir kadına güzelde yakışabilir hele ki o mavi olan
pembe çok hoşşş, bayıldım. beyaz tende de ne güzel durur.
Sen yüzük almak yerine yüzük alacak sevgili al, daha ucuza gelir 😂
Mavi çekici evet ama pembe olan her şeyle takılır gibi kuzu
İkisini de al?
3000 tl 🥹
Tanesi 👀
İkisine de bayıldımm
Ben de ya 🥹
Lacivert bir tık daha iyi sanki
Evet bencede 🤍
Normalde maviyi severim ama burada pembe daha hoş.
Maviyi al. Bu arada oje rengi çok güzel.
Güzel gözüküyor
Beyaz daha iyi bence
bende sana alacakdim tuhh neyse :)))
Pembe daha güzel
Mavi 😍💙
Pembeeee 💕
Pembe
Mavi olan çok güzel
Pembe be
Mavi 😍
Her zaman mavi