Beyler audi A3 almayı düşünüyorum🚗🌱🚘🙂. Sizce nasil? Detaya bakarmısınız?

Beyler audi A3 almayı düşünüyorum🚗🌱🚘🙂. Sizce nasil? Detaya bakarmısınız?


Herkese mutlu cumartesiler🎈🎀🎉 Audi A3 almayı düşünüyorum. Bugün baktım araca. Baya iyi özellikleride. Yakıtı az yakması önemli benim icin. Şuankide yettiremiyorum malesef. Tipi duruşu havası hoşuma gitti sizce , mercedes e250 mi yoksa audi A3 mü? Bmw de olabilir. Kararsızım sizce? Her cevaba +1 🖒🌞🎈🎉🚘🚗

Beyler audi A3 almayı düşünüyorum🚗🌱🚘🙂. Sizce nasil? Detaya bakarmısınız?
Cevapla