dizelse 1.6 cc crdi 136 hp 6 ileri manuel olaninin motor sanzuman uyumu bence c segmentinde en iyi araba.. bu motor hem ekonomik hem de seri otomatic icin dct sanzumani ben begenmedim.. cift kavrama olsada stabil degil bence... cift dis mile surtunmesi tam integral degil bence yuksek torku versede 136 hp ile bombine edilsede biraaz bayik bence... bir dsg gibi atak degil ozellikle egimli dik yokus tarzi yollarda kafasi karisiyor.. yokus asagi parktada ayni ama duz yolda 3 biin devirden sonra tam tadini versede total olarak bu otomatik sansuman stabil degil etg 6 gibi dusuk devirde yuksek basinca cevap veremiyor.. common rail dizel uniteler oldugu icin klasik dizel unite gibi gibi yanma odasina puskurtme yapmiyor direk enjeksina ve yakiti hemen yaktigi icin kavrama ve tork istiyor dct bana gore bu konuda zayif... mekanik olarak hyundailer bence kia da olsun parasina gore tatmin etmesede alinmaz degil.. plartform olarakda e567yi kullaniyor bu modelde daha celik daha saglam... ama arka torsiyon yapmislar bu da eksi.. bagimsiz suspansiyon olmadiydi bu aracta.. artik c segmentide bir hayli inavasyon yapiliyor bu iddiada bir otombilden beklerdim ama genel olarak doninimlari guncel... test surusu yapip almani tavsiye ederims onra pismanlik duyma...
hocam pejo desen eyvalah hyundai bence şu sıralar iyi şeyler yapmaya başladı elantra piyayası bilmiyorum ama i20 acent blue bu modeler piyayasası iyi bence
Bende farkettim 3 senedir falan gelişme var hyundai da ama dediğim gibi tutulmuyor. Eğer param çöp olmasın diyorsan dediğimi yap ne kadar bütçen var sana tavsiye edeyim başka markadan?
abi taksici bir komşu var onda hyundai var araba 700 bin kmde hala gidiyor yani hyundai son zamanlarda güzel araçlar üretıyor bence haketiği yeri yavaş yavaş buluyor abi ww de güzel araç ama fiyatları jetta bundan 15-20 daha pahalı
En İyi Cevaplar