Tcdd yataklı vagon hakkında ne düşünüyorsunuz biz çok rahat ettik uyuya uyuya gittik :-D?

?


?


kabinli yolculuk çok güzel çok eğlenceli.. gece gündüz beşik gibi benim çocuklar uyumaya doymuştu adeta:) ama tuvalet kötü. hem koku hem temizlik yönünden.
Yataklı vagonda herşey her zaman düzenli temiz sen yataklı değil KOMPARTMANLI vagonu diyorsun yataklı vagon özel vagon dur her zaman pırıl pırıl
Her sefer yıkanıp koyuluyor istersen ambalajlı pike çarşaf vs. Veriliyor yine
Cevap
1Cevap
Vayy çok iyi lan
Tabiki canım
Var çok uygun fiyata yemekli vagon dan sipariş ediyorsun hemen bir ön vagon geliyor odana
Guzelmis kanks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar