Kızlaarr, yardım ! Yine bir komşu klasiği daha 👌 Sizce komşuya ne yapmalıyım? ♦(Resimli)♦ ?

Kızlaarr, yardım ! Yine bir komşu klasiği daha 👌 Sizce komşuya ne yapmalıyım? ♦(Resimli)♦ ?

Abi bu güzel komşum her 2-3 günde bir böyle güzel yemekler yapıp getiriyor. Bende kabları boş iade etmek istemiyorum. Ee yemek yapıp geri vermek olmaz :D Bu kabları geri iade ederken ne yapmalıyım? Yaratıcı fikirlerinize ihtiyacım var gerçekten #golokisP
Kızlaarr, yardım ! Yine bir komşu klasiği daha 👌 Sizce komşuya ne yapmalıyım? ♦(Resimli)♦ ?
Cevapla