
Bu havada garip durur mu? Etek giyicem bayağım çıplak durasa sırıtır mı kızlar siz olsanız nasıl kullanırdınız bu botu

Zaten böyle bir bot yazın giyilmeyeceğine göre dize kadar olan siyah çoraplardan giy ya da incecik siyah külotlu çoraplardan giy ama çorap şart
Aynen siyah ince külotlu çorapla güzel durur o ayakkabı ve etek
:))))
Diz ustu siyah corapla kullanabilirsin ben oyle kullaniyorum guzel duruyo
Nylon çorap dışında çoraplar botun modelinide göstermez. Zaten eteği de bu havalarda çorapsız giyemezsin artık.
Dizler kadar çoraplardan giy renkli olan. Hem sıcak hemde sevimli görünürsün
Cevap
14Cevap
Etek giyiceksen ten rengi, siyah opak corapla kullanabilirsin veya dizüstü siyah corapla da olur
güzel ama çorapsız bot giyemem bunu nasıl giyeceksn çok merak ediyorum.
Tek nylon ya da nylon üstüne dize kadar olan uzun çoraplardan giy ;)
havalar sogudu ayaktan üşütürsün sonra boşver görüntüyü giy sen :D
Güzelmiş bende alacağım bunlardan yırtık jean ve askılılarla güzel oluyor
Evet çok güzelmiş ince çorap giy belli olmaz
çorap giymene hiç gerek yok taş gibi olursun
Çok sırıtmaz demi hem mini etek hem bu hemde çorapsız
siyahsa etek güzel olur ama renklyse sırıtabilir
Ne saçma şeyler üretiyorlar.
Böyle bot mu olur yahu :))
Babet çorabı giy gorunmez
Görünüyor :(
Ten rengi çorap giy o zaman yani çorap sart
Sen bu botu yazınmı giycen ne eteği
l*n o eteğe giyilir mi
Opak çorap giyebilirsin
bence bot güzel ama çorapla kötü durur sanırım :S
etekle yakışmaz canım ya
etekle çorap giyme asıl daha iyi olur
Ay teşekkürler bencede olur gibi geliyo
nerden aldın marka bişey var mı cok güzelmiş canım
Bayılıyorum böyle güzel giyinen kızlara
Giy giy mastürbasyona malzeme lazım.
Düzgün bir çorap şart gibi.
Çok mu güzel :)
giy tabi seksi şey
Çok güzel
Bence çorapsız giy
Siritir ;)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar