Karar veremedim...
Bunu sevdim ama emin olamadım...

Bu çok spor kaldı gibi...

Bu da içime sinmedi...






Çorap giyebilirsin elbette giydğin bot uyumlu ve kısa topuklu bir bilekten kemerli bir ayakkabıda şık olurdu
Bot giy deri ceketle daha iyi durmuş. Kavram kargaşası gibi kıyafet zaten elbisenin üstüne deri ceket 🤣
Elbisenin üstüne deri ceket çok yakışıyor ve giyen çok var...
Botu çorapsız giy
resimag. com/p1/bc20b7eb258. jpeg
Böyle duruyor.. iyi mi acaba çok kışlık biri yazlık durur diye emin olamadım
Hayır böyle tam süper olmuş
Cevap
12Cevap
çiçek desenli etekle deri çok zıt olmuş biri spor biri klasik desensiz bir etek belki.
harıkaymıs elbnıse nerden aldın
H&M
bana acıl yaz
Bot daha iyi diğerleri olmamış
Bot ama hava sicaksa en alttaki olur
bacak adeta beni gösterme kimseye diye yalvarıyor.
Kabasınız.
özür dilerim.
bot veya sarı olmuş müko
Mk giyde boydan gorek
en güzeli 1. sıradaki.
Bot giy ama siyah çorap giyme
En iyisi bot gibi duruyo
Çorapla kötü durmamış dimi?
İlki güzel siyah külotlu coraplq
İlk resim hepsinden iyi bence
Çorapsiz bot.
Bot çok kışlık elbise yazlık kalmaz mı?
resimag. com/p1/bc20b7eb258. jpeg
Böyle duruyor.. iyi mi ki
Peki o zaman... Teşekkür ederim :))
siyah ince külotlu çorap ve bot hoş durmuş
O elbisenin üstüne deri mont gider mi ya
Çırap giyme en oluru tek bant ayakkabı gibi
Bor güzel olur
Giyme
bot ve çorap
En iyisi ilki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar