(1 Ay Sonra )
Doğum Yapacak Olan Eşime; ve Doğacak Kızıma; Ne Hediye Almam Gerekiyor?
Doğum Yapacak Olan Eşime; ve Doğacak Kızıma; Ne Hediye Almam Gerekiyor?
bıraz gercekcı olalım :)
dogum fotografcısı hazırmı mesela? ama ıyı bır fotografcı, sıze sıkı bır album yapacak olan hanı, hastanelerınde var bazısında ama cok basmakalıp oluyor hoslanmıyorum ben...
altın vs ılerde bozdurulabılecek seyler ama hedıyelık altın detaylar var oyle bısey alabılırsın. lohusalık gecınce bır yurtdısı seyahatıde ayarlayabılırsın. hem dınlenır kızcaaz hemde, o buhranlı lohusalık donemını belkı gerısayımla daha kolay atlatır ( berbat bı donemdır cunku )
kızına hımmm manevıyatı yuksek bır hedıye bulmaya calıs. cunku 8-10 yasına geldıgınde onu vermen daha baska bır anlamlı gelıyor ve sevınıyor. bunun maddıyatı hıc onemlı degıl ne olacagı ama cocuklar bazen bebeklıklerıne daır bulguları daha cok sevıyor. ha bak sunu yapabılırsın, anneınden habersız ya da beraber ortak bır calısmayla ilklerini saklayabılırsınız... ilk sac trası ya da bebeklık sacı, ılk dişi, ılk gezısındekı filancası gıbı seylerı bır kutuda armagan edebılırsınız. ınanınkı cok ama cok hosuna gıdecek...
babası olarak sızde , gelecek olan buyukler ve arkadaslardan farklı boylarda ama aynı marka bez almasını ısteyın, basta makul olan bu durum daha sonra gercekten kulfete donusecek ( deneyımım) bu yuzden yuz bulabılecegınız herkesten bu detayı ısteyın :) bez ve ıslak mendıl, ınanın gıysıden cok daha fazla kurtarıcak sızı :)
bunun dısında esınızın yanında olun ve pabucunuzun dama atılacagı gercegını sımdıden benımseyın ;) kolaylıklar dılıyorum sımdıden <3
Abla naptın sen ya ömrümden ömür gitti okurken.
Kadınlar ne istyorsun bölüm 1 E hoşgeldiniz.. Kadınlar ne ister demişler ve liste...
@insitiable_54 : )))) yorumuna cok guldum ve cok eglendım tesekkur ederım :) ama yurtdısı gezısı maddıyata baksada yemın ederımkı dıgerlerı tamamen gercek olan seyler :)<3 @Star_Music :) kadınlar bunu tecrübe ettiğinde öğreniyor :) sen daha kucuksun ama aklının bır kosesınde dursun ;)
@insitiable_54 Asıl ömründen ömür gideceği Zamanı yazayım çocuk hasta olunca gazını çıkaramayınca veya su içerken nefes alamayıp nefessiz kalınca ömründen ömür gidecek 😔
Benim kızım su içerken boğuluyordu. Nefes alamadı çocuk kucağımda morardı çırpınıyor ALLAHım dedim benim Canımı al onu bize bağışla dedim sonra derince bir nefes aldı...
Son durum annesi kızımızda alıp evi terk etti 😢
@Kawasaki_Ninja anlıyorum o durumları :/ cok ıyı bılıyorumda. zaten o hastalık yok mu :/ ınsanı gecelerce yer bıtırır. allah bagıslasın hepsını aılelerıne..
@Kawasaki_Ninja A a neden?
Âmin ecmesin ALLAH evlat acısı göstermesin...
@ankarakedisii köyden büyük şehire geldi. Kızdı kadın oldu çok geçmeden anne oldu psikolojisi bozuldu... Yapmaması gereken çok şey yaptı bir noktadan sonra ağırlığımı koydum evi terk etti 😢 Yan mahalleden ev tuttu kızımızda göstermek istemiyor...
@Kawasaki_Ninja Allah sabır versin kardeşim.
@insitiable_54 ALLAH razı olsun...
Rica ederim ben teşekkür ederim :) Bilgilendirme için de ayrıca teşekkürler.
@Kawasaki_Ninja Allah yardımcın olsun inşallah.
çocuk yapmaktan vazgectimn
@scorpion026 :)) abartma.
amam sen abarttınki okuayamadım basını okudum yetti bana :D
Fotoğrafçıdan girdi bebek bezinden çıktı. Güzel yazdı ama helal olsun +1 :D
@Hüzün_Kovan_Kuşu <3 <3 yorumunu okurken cok guldum :) cooook tesekkurleeeer :)
Teşekkür ederim :)
@bayanmocha
Oku bana özet geç sonra :)
woow :) eig ıcın tesekkur ederım. sımdıden tebrık eder gercekten kolaylıklar dılerım :)
sadece merak :) nasılsınız bebek dogdumu ve sız ne aldınız :)
Doğdu cok şükür :)
Anneye, Yüzük şimdilik :)
Kızıma bisey almadım onada ileride inşallah büyüsün biraz :)
<3
allah analı babalı buyutsun.
kızına bozdurmayacagı bısey dusun lutfen.
babalıgın hayırlı olsun.
Teşekkür ederim :) Allah Razı Olsun !
Ne olabilir Peki?
sımdı acilmi? bence bekle bıraz. annesıylede konus... kız bıraz kendıne gelsın.. beraber ortak bısey yapın. oda fıkır verır. ha ama yok babası olarak illa bısey yapmam lazım yoksa anaanesı babaanesı laf eder :) dersen en kısa yoldan yolun kuyumcuya gıtmek olur :/ :)
Yok Acil değil :)
Büyüsün biraz artık o zaman
tabıı tabıı : )
Teşekkürler yardımlarınız için :)
rıca ederım ne demek :) tecrubem dahılınde yettıgınce olmaya calıstım ;) hos kalın.
Evet ablam iyi günler :)
Kızının ve eşinin adını dövme yaptıra bilirsin :)
www.bakimlikadin.net/.../...6874224_xG1zlq7a_c.jpg
encrypted-tbn3.gstatic.com/images
3'ünüz adı yazan çok güzel kolyeler var altın eşine ondan alabilirsin.
4.bp.blogspot.com/.../20130214_091812.jpg
www.myragold.com/.../5610-IMG_1628-4_30gr.jpg
Ufaklığada adet olan künye :) :)
www.bilezikci.com/.../pr_01_1279_min.jpg
Dostum zaten ulke sartlari belli. Masrafa gerek yok. Eşine guzel bir cicek yaptir. icine guzel bir not ha irla komik ve romantik olsun. Kizina bir cevsen ve nazar boncugu al. Rabbim insallah saglikli bir sekilde kucaginiza almayi nasip eder. Bizlerlede paylas mutlulugunu mutlaka.
Bu sitenin en çok neyini beğenmiyorum biliyor musun? bazen ülke insanın gerçeklerinden uzak yaşayan bir grubun idealist düşüncelerini sürekli olması gereken buymuş gibi empoze etmeye çalışmasına gıcık oluyorum. Aşagıda öyle şeyler söyledi ki, yahu bizim ninelerimiz tarlada doğum yaparmış. Anneannem 9 çocuk doğurmuş 80 küsür yaşında halen maşallah sağlıklı. Yani tama doğumda kadına yardımcı olmak daha hassas olmak gerek ama abarttın mı yük alırsın üstüne.
Bu eig aldigim en anlamli eig oldu. Yurekten tesekkur ederim.
rica ederim
Maşallah
Böyle giysiler al işte kızına hem bu doğum sonrası birçok masraf olucak bunları da düşün o yüzden eşine değil kızına birikim harcama yapman lazım 😋
Cevap
74Cevap
Ben dünyanın en mükemmel babasına sahibim, her doğum günümde çiçek yollattıran filan bir adamdır kendisi..
Ben 11 Ekim 1996 günü, sabah 10:56:48'de doğmuşum..
Saniyeme kadar biliyorum, çünkü babacım ben doğmadan önce, gitmiş altın bir kol saati satın almış benim için... Büyük olanlardan.
Saatin kenarlarında, 18 tane pırlanta var. tam 18 tane, çünkü 18 yaşıma girdiğim gün hediye etmek üzere satın almış...
Ama olayın asıl şahane kısmı, saatin 11 Ekim 1996 sabah 10:55'nın 48. saniyesinde durdurulmuş olması.
Ameliyathanede, ilk çığlığımı duyduğu an duraklatmış babam saati.
Babacım ya <3
Anneme de, çok güzel pırlanta bir gerdanlık hediye etmiş. Her yaş günümde, üzerine sembol hediye eder pırlanta... Kalp, Yıldız, Kar tanesi, Prenses tacı.. 18 tane var şu an o sembollerden annemde:)
Bence çok güzel hediyeler bunlar
Okurken gozlerimden yas akti Allah birbirnize yoklugunuzu hic gostermesin..
Birazcık kıskanmış olabilirim. :)) Ama maşallah diyeyim nazar değmesin..
Biz normalini bile bulamıyoruz. Öpte başına koy babanı. :))
@İmparatoriçe yaa seni yerim🙈 Babis şu an Kırgızistanda iş için, dönünce öperim bol bol😇😌
Eşine en güzel hediye ona bu zorlu süreci atlatmaya çalışırken destek olman ve yardım etmen. Gece bebek ağlayınca biyerlerini dönüp yatmak yerine eşinle beraber uykusuz kalman gibi fedakarlık gerektiren şeylerden bahsediyorum. Kızına da ne alsan zaten o bunu hatırlamayacak. Ona en güzel hediyeleri onun hatırlayacağı zamanlar alırsın zaten. Unutma ; sevgi parayla satın alınmaz :) Mutluluklar allah analı babalı buyutsun :)
amin
Önce güzel bir defter al cocuğunuzla ilgili ilk duygularınızı gün gün yazarsınız büyüyene kadar, sonra eşinin senin ve kızınızın ismi yazılı kolye yaptıreşine, aynı kolyenin bilekliğinide kızına yaptır cok güzel bebek bileklikleri var , bir de çiçek yaptır bu üç hediyeyi güzel bir kutuda birleştir çiçeğinide al eşini mutlu olur inşallah bunlarla :) Allah , analı , babalı, mutlu sağlıklı, hayırlı ömürler versin.
Kızına künye yaptirabilirsin eşine de bir buket çiçek bence yeterli onlarin yanında olmanı gostermen zaten en büyük hediye Allah analı babalı buyutsun inşallah
Amin
Bence kızınıza isminin yazılı altın künye alabilirsiniz çok tatlı oluyo öyle :) hem ilerde ona hatıra kalır.. Eşinize de şık bir altın kolye alın derim ben :) Genelde böyle şeyler yapılır bende olsam bende eşimin böyle yapmasını isterdim.. Bu arada Allah doğumu sağsalim atlatmanızda yardımcınız olsun.. Bebeğinizde sağlıklı analı babalı büyür inşallah :) Tebrik ederim tekrar
eşinize üçünüzün isimlerinin baş harflerinin olduğu altın bir kolye yaptırıp çocuğunuza da bebeklik kolyeleri var (ablamın vardı ordan biliyorum :) ) alabilirsiniz bir kaç yaşına girince takar :) ablamın ki hala duruyo çok güzel bir hediye emin olun
hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin Allah :)
Bence bebek için hediye Almanya gerek yok. Ama illa bir şey istiyorsan asagida da yazildigi gibi ilkelerini saklayin ilerde büyüdüğü zaman verirsiniz. İlk saci, göbek bagi, ilk olan herşeyi vs. Benim annem ben doğum yapmadan önce benim bebekligimden sakladigi elbiseyi getirdi mesela bana. Esin için de 3 isimli bir kolye olabilir eşinin bebegini ve senin adinin yazildigi. Oyuncu annenin kitaplarini al okursa çok faydasi olur.
öncelikle ne kadar düşüncelisiniz tebrik ederim sizi. bence altın bir kolye veya mücevher tarzı olabilir. en güzel hediye budur bayanlar için :) kızınıza da elbise ya da odası için süsler alablrsinz
Odayı süsletin bunu yapan çeşitli yerler var her yerde uçan balonların ucunda Eşinizin bebeklik resimleri olsun mesala kapı süsü kurabiye şekee vs düşünmüsünüzdür zaten sonra gelelim hediye bir kutu hazırlayin tabanı kaz tügü ile dolu olsun içine sizin ilişkiniz ile ilgili anlamlı objeler koyun kutunun içine takı giysi her sey olabilir çocuğunuz için emzik yaptırabikirisniz ve bikaç anlamlı aile biblosu aynalı harflerden çocuğununuzun ismi sonra dev kutuyu kokular ile süsleyin kizınıza bir mektup yazın esinize de ve kapatın kutuyu dilerim her şey güzel olur hep mutlu olun
Çok incesin tebrik ederm allah size bagislasn mutlulugunuz daim olsun
kızına hıcbırsey almana gerek yok.. cunku o daha hıcbırseyın farkında degıl fuzulı masraf.. annesine bır tek tas alabılırsın.. varsa daha buyugunu.. sıze bunu yasatan kadına bu az bıle..
bir kızım olmasını çok isterdim... sağlıklı sıhhatli şansı bol bir kızın olur inşallah yenge hanımıda korusun Allah mutluluğunuz daim olsun...
Amin
Buyuk kartonlar varya hani dogumgunu Nisan gibi yazilar yazio cerceveli. Yeryuzundeki meleklerime diye yazdir harika olur ;)
Cok teşekkür ederim :)
Eşine resimli altın kolye al içinde ilk göz ağrımız yazabilir yanında da bebişin resmi. Eşime sen prensesimdin artık kraliçem oldun de.
Bebek için de ayak izini tablo yapabilirsin. Çok anlamlı olur. İlk yürüdüğünde ayak izini alırsan daha anlamlı olur gibi.
kiziniza ismi yazili olan bir altin külye kesinlikle lazim -her cocukta olur bu :) esinizin nelerden hoslandigini en iyi siz bilirsiniz bilmiyorsaniz takiyla hic birseyi yanlis yapmazsiniz :) hayirli ugurlu olsun rabbim anali babali büyütsün
Benim eşim bana üçümüzün ismi yazılı kolye aldı
kızıma da künye
imkanın elvermiyorsa emitasyon kolye de olur çocuğuna da ianın yoksa biraz büyüyünce alabilirsiniz
para değil her şey
Teşekkürler hayırlı doğumlar
Bende teşekkür ederim :)
Tatlı küçük bebek patikleri :) Bebek için yatak falan al ^^ Eşine de çiçekle birlikte üstünde Senle evlenirken daha mutlu olamam diye düşünüyordum şimdi daha mutluyum yazan bir hediye paketi içinde hediye al xD sdakjadsh
Şimdi doğum yaptığımı düşündüm de ne hediye isterdim diye kafamdan geçiriyordum ki aman Tanrım kilo aldığım aklıma geldi, kesin hiç bir şeyim olmuyordur :(
Sonra error verdim cevap bulamadım =)
Allah analı babalı büyütsün :)
Bunu 1 ay öncesinden düşünmeye başlamanız bile ne kadar ilgili bir davranış kızınız için isminin yazdığı şirin bir künye alın büyüdüğünde de saklar güzel bir hatıra olacaktır sizden eşinizede bir kolye düşenebilirsiniz :) allah analı babalı büyütsün tebrik ederim :D
www.ciceksepeti.com/sevimli-ayi-pembe-hf4545 mesela bu kızına olabilir annesine ikinizin adı olan bir kolye yaptırabilirsin
şimdiden gözün aydın allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Amin
Bence dogum sonrası kilolarından kurtulması için bir spor merkezinden yıllık abonelik al. 😀
Bunun dışında üçünüzün isimlerinin yazılı oldugu hoş bir kolye (internetten araştırmanı tavsiye ederim. Çok orjinal şeyler bulabilirsin) Kızına da isimli künye olabilir. ya da ilk küpeleri 😊
Alttaki arkadaşın da dediği gibi, Bence sizin eşinizin ve kızınızın adı yazılı altın bir kolye çok hoş olur. Ama bunu doğumdan bir kaç gün sonra verin çünkü birde siz eşiniz ve kızınızın resmini çektirip bastırın büyükçene bir çerçeve yle birlikte verebilirsiniz çok güzel olabilir şimdiden allah analı babalı büyütsün mutluluklar:)
kızınızin esinizin ve sizin adınız yazan bir altın kolye anlamlı olurdu. .
kiziniza da künye çok tatlı oluyor cidden:))
Boyle guzel dusunmen yeter bence ikisinede ama gonlunden ne geciyorsa o bizim soyleyecegimiz herseyden degerlidir bence ama minik bir tavsiye olarak sunu soyleyebilirim internettede kolayca bulabilecegin anne kiz ayakkabi setleri oluyor o kadar sirinlerki bir kizim olunca bende hemen onlari alirim yani bir bak bence ve Allah anali babali buyutsun, saglik nasip etsin :)
Anneye altın alınır genelde. Bebeğe zaten bir sürü masrafa girdiniz. Bol bol fotoğraf çekin ileride büyüdüklerinde beraber bakacağınız bir albümünüz olsun :)
Hediye alma tanıdğın birine annen olur teyzen olur kzuenin olurrr şu dikiş örgü işlerinden anlayan birine kazak gibi şeyler diktir biri kız için biri annesiii için ama birbiriyle uyumlu bağlantılı olsun
en güzel hediye eşinizin o mutlu anında yanında olmanız hayırlı ugurlu olsun şimdiden Allah analı babalı büyütsün inşallah herşey para pul hediye degil ailenizin yanında olmanız bile bir hediyedir...
dogmadan once bebek arabası al ikisine birden almıs olursun :) saka saka :)
ben soyle dusundum kızına bebek kıyafeti ve anneninkini bir takım ikizlermis gibi al nede olca aynı parçalar zamanı geldigi için ayrılıyorlar ama sen onları bir tut
Hocam hediyeyi bilmem de Allah analı babalı büyütsün inşallah hep mutlu olur hayatınca.
Amin.
Eşinize çiçek böyle bir kutunun içine çikolata falan yaptırın öyle kutular yapıyorlar yanında şık bir kolye ( sizin bebeğinizin ve eşinizin adı yazılı olsun). Ama sakın kıyafet tarzı bisey almayın kilo almistir çünkü morali bozulabilir :) Bebiş içinde isim yazılı künye alabilirsiniz ya da ufak bilezik alın durumunuz oldukça büyültürsünüz lise üniversite ya da evlenirken ihtiyacını karşılar bir nebze :)
Geleneksel olarak yaklaşırsak eşine bir mücevher takabilirsin. Doğacak çocuğa da bir maşallah takabilirsin ama genelde zaten eş dost takar.
eşine üçünüzün adı yazılı bileklik almalısın bence çok şık ve anlamlı oluyor. bebek için zaten yeteri kadar masrafınız oluyor ilerleyen zamnda onada bakrsın
Eşine tek taş kızına da değerli bir kolye al büyüyünce verirsin
Eşine kesinlikle bir çiçek ya da güzel bir hediye al.
Kızına da günlük yazabilirsin. Ben ilerde olucak cocuğuma günlük yazıcam
Anne kız beraber kullanılan eşyalar var çift şeklnde o tarz birşey öneririm.
Rabbim analı babalı büyütsün inşallah. :)
Bebeğe altın künye ama ince olsun canı acır.
Anneye de ismi yazan bir altın kolye.
Kolye yaptir anneler icin ozel kolyeler var 👍🏼👍🏼👍🏼...
altın bilezik kolye tarzı bişey alabilirsin. bizde öyle
eşine çiçek yaptır ve ismelriz yazılı bir kolye bnce yetrli olurr
Kalın bilezik felan alma. Adı belliyse kızınızın adı olan künye al kızına yeter. Karına bişey almak yerine destek ol yanında ol zor günler geçirecek ilk çocuk olduğu için. illa bişey almalıyım diye düşünüyorsan üçünüzün adının yazdığı bir kolye yaptırabilirsin.
şeftalili meyöz :D Allah analı babalı büyütsün.. başlarından eksik olma yeterli kardeşim
Klasik şark adetleri bunlar. Ben olsam bişey almam. Hediye gerektirecek bir durum yok ortada.
Ne kadar düşünceli bir eşsin :) eşinin zevklerine göre bişiler seç bence
Hediye almak değil de imkanın varsa kurban kes çocuğun saçı kesilir ağırlığınca altın bir fakir aileye sadaka verilir islam dini kuralları bunlar şükür için
Kızına ne hediye alıcan yavrum. Kadının nazından kaprisinden senin için şimdiden üzüldüm. İyi güzel kalın bir bilezik al kadına bari.
Atsın o zaman eşini dışarı ne kadar dar düşünüyorsunuz anlayamıyorum...
bir kadın olarak doğumu fazla hafife alıyosun bırakta nazı kaprisi olsun
😀😀😀 halada ısraliyim önemsz birisin
maddi durumun ne kadar ve neye elveriyor bilmem. Ama sonuçta ne alırsan al kendine almış olursun.
Harika bir beşik. Yengeye de 1 demet papatya alsan yeterli olur galiba. :)
öyle bir ilgilen öyle bir sev ki kızın baba kelimesine bile aşık olsun.
zıbın, çocuk bezi, patik,
şaka şaka çiçek al yeter güzelde bir not yaz içine o kadar emmi daha ne olsun
Hiçbirşey almana gerek yok. Herkes kendine verilen görevi yapıyor. Kadının da doğal görevi doğurmak. Ne gerek var hediyeye.
Kiskandim, bende senin gibi koca istiyorum bana hediyeler alan😊
Hediye secenegin cok cocuk icin bisey alabilirsin
eşine güzel bir kolye veya yüzük alabilirsin kızına da zıbın , elbise falan alırsın :)
Ayy bilmem ki Allah mutluluk versin hep adınıza sevindim ^^:))
ikinizde doğum izni alıcanız için eğer durumun el veriyosa güzel biyere tatile gidin
Karına guzel bir topuklu ayakkabı aynı ayakkabinin miniginden kizina al :)
Bayana kafam kadar bir tektaş, çiçekle beraber. Minnak kızımıza da altın bir bileklik.
Onun sana vereceği hediye kadar değerli bişey ver diyecem ama çok zor herhalde
Bebise ismi yazili bileklik esinede ucunuzun ismi yazili kolye bnim cok hosuma giderdi mesela bu bebise bisey alnasada olurdu :)
hayır anlamıyorum evlisin eşin hamile 1 ay sonra kızın olacak sen neden burdasın ben adam git karınla ilgilen onla vakit geçir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar