elınde hep telefon var ve sureklı ona bakarken goruyorum aynı zamanda bana da bakıyor hatta baktıgı ıcın dıkkatımı cektı , bu kısının sevgılısı var mıdır?
125
İlle her telefonla uğraşanın sevgilisi olmak zorunda değil. Kankası ile konuşuyor olabilir. Telefon sadece sevgili ile konuşmak için icat edilmedi...
Olabilir sen bu cocugun instagram twitter falan guzelce bir arastir bence, sevgilisi olupta saga sola bakanlardan cok var cunku 😕
bunun hesaplarin kiz yok tek kendi fotosu varr
hemen swarmdan bulunduğun mekanda check in yapıyorsun. ve sanal ortamda açılıyorsun. artık ilişkiler böyle. çok telefonla oynarak sana zarf atmıştır.
günümüzde herkesin elinde telefon var bu birşeyi göstermez bence hiç sohbetin var mı bu kişiyle?
yok o yuzden emın olamadım
önce sohbet kur sonra bir gün hayrola hiç telefon düşmüyo elinden de
dıyemem utanırım ben oyle yapamıyorum
nasıl bir ortamdasınız iş yeri falan mı?
is yerii
tamam işte ordan bir muhabbetiniz var biraz daha samimi ol sonra öğrenirsin zaten
Cevap
11Cevap
Tahmin etmek zor, olabilir. Sana da bakıyorsa kıllanıyor mu falan diye bakıyordur.
Çok şüphecisin galiba sanmıyorum şu an herkesin elinde telefon var ben mesela hiç elimden düşmez sosyal ağlarda takiliyordur telaslanma. Ama seninlede ilgilensin bir zahmet.
Elinde telefon var diye sevgilisi olup olmadigina karar veremezsin
sevgilisi yoksa da asıldığı konuştuğu birileri vardır
ama direk lap diyede bu olduğu gösterilmezki :D
asılan bırıne benzemıyor zaten kaç yasına gelmiş bırısı duzgun bırı gıbı duruyor
duruyor!!
soran kişi bir mesaj atarmısın acaba bişey sorcam bende sana ama çok önemli
bu sevgilisi olduğunu göstermez ama sen yinede dikkat et bence :D
Hayır be sende teyzeler gibi elinden telefonu bırakmayanın sevgilisi olduğunu mu düşünüyorsun
Benimde telefon elimden hiç düşmüyo ama ne sevgilim var ne konuştuğum :d
Akilli telefonsa ihtimaller degisirde tuslu telefonsa kesin vardir.
Benimkindede sürekli vardı el hareketlerinden mesajlaştıgını anladım neyse benena
Benimde elimde sürekli ama sevgilim yok 😄 hmm.. :(
sosyal ağlarda takılıyordur. artık herkezin elinden telefon düşmüyor malum internet çağı
yoktur bence telefona bakmak artık madde bağımlılığı gibi bişey
doğru
Belki ks da takılıyordur oda. Telefona bakıyor diye illa sevgilisi mi olucak :D
kesin iddia oynuyodur :D
Kesin vardır ya da sadece konuştuğu biridir.
ELİNDE telefon düşmüyorsa ondan bir hayır gelmez.
Olabilir de, Olmayabilir de.
Çelişkili bir durum açıkçası..
Belki Angry Birds oynuyordur.
Sor 😃
olablr tatlmmm
Belli olmaz
Yoktur.
Evet
olmasada olur :)
buyuk ıhtımal evet
ya bence belli olmaz bir olayın aslını öğrenmesi gerekir..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar