ya da tanıdığınız birileri eğer varsa çok sevinirim çünkü çok seviyorum jakoları :D ama çok pahalı :D o yüzden bedava olarak şansımı deniyim dedim

:D

:D

Geçenler de solunum yetmezliğine bağlı kalp krizinden öldü #D
Yazık hayvana
Maalesef yok :D
Bende şans olsa papağan dogardım :D
Ahahahha :D
Cevap
3Cevap
bende alirim bir dal varsa :)
:D yok
200 tl be bunlar bedava kim verirr
Nerde 200 TL kardeş alıcam varsa 200 tlye var mı bildiğin bir yer
Adamlar bunun :D çin malını yapmışlar Sirkecide satıyorlar :D
Güzel hayvanmis
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar