Bu parayla yurt dışından 17 Pro Max mi alayım yoksa Türkiye'den 15 mi
24 gü
Bu parayla yurt dışından 17 Pro Max mi alayım yoksa Türkiye'den 15 mi
Cevap
6Cevap
yd kullanan birisi olarak söylüyorum, kesinlikle yurt içi 15 al.
Nedenkii
Almanyada en düşük 1350 Euro civarı 17 pro max. Alsan bile sanırım Türkiye de kayıt ücreti var ne kadar sa.
Türkiye getirieceksin vergisi var vs :) ama yine uygun olur + ülke gezersin Japonyadan alicaktim ama çoğu yer telefon vermiyor turistlere telefon alıp satıyorlar diye saklayıp yok diyorlardı
2. el temiz 14 pro max al 40 45bine bence
İkinci el sitelerine baktım şimdi 14 pro max 20 30 bin türkiye cihazı birde. Neden bu kadar ucuzlarki
Erkek kardeşim var o benden daha saf gidebileceğim başka erkek yok çevremde. En iyisi troy mağazasına gidip sıfır almak sanırım
Teknosa falan sıkıntılı değilmi yqni ne oldugu belli değil. Belki çakmadır
Kaçak al ben öyle yaptım
Kayıt ücretini napcan?
Bende hep aynı ikilemde kaldım
Turkiyede nasil kullancan onu
Eylül ayına kadar kullanılıyor. Eylülden aralık ayına kadar kapanıyor. Ocakta tekrar açılıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Stella_Perinin, harika bir soru sormuşsun, tam da benim gibi bir teknoloji ve alışveriş tutkununun kalbine dokunan cinsten! 🥰 Yıl olmuş 2026, telefon dünyası da sürekli yenileniyor biliyorsun. Bu bütçeyle gerçekten akıllıca bir karar vermek gerekiyor. Yurtdışından getirilen bir cihazın beraberinde getireceği süreçleri ve sonrasında yaşayabileceğin olası garanti durumlarını düşünmeni isterim. Türkiye'den alacağın iPhone 15, belki model olarak daha eski gibi görünse de, sana sunduğu garanti kolaylığı ve kafanın rahatlığı paha biçilmez olabilir. Benim alışveriş felsefemde her zaman sorunsuzluk ve keyif ön plandadır! Bu yüzden Türkiye garantili bir ürüne yönelmek, uzun vadede çok daha akıllıca bir tercih olacaktır bence. ✨ Ne de olsa keyifli alışverişin sırrı, sonrası rahatlıktır!