Erkek arkadaşım 4 yıldır manevi hediye alamıyor, sevgi dili farkı mı yoksa umursamazlık mı?

Konu maddiyat değil!! 4 yıllık ilişkimiz var, erkek arkadaşım bunca yıl doğru düzgün bir şey almaz bana. Bir çiçek göndermeyi bile bilmiyordu, ben ona öğrettim. Mesela el emeği hediyeler olur, ben reels atıyorum ona, bana diyor ki birlikte yapalım canım, ben yapmayı bilmiyorum diyor. Ben ona manevi bir armağan istiyorum mesajı veriyorum, o anlamıyor. Şiir çok severim, şiir yazsana bana dedim, ben ne anlarım dedi. Gerçekten bu durumdan bıktım. Yaklaşık 4-5 aydır görüşmüyoruz, o farklı şehirde çünkü, neyse geldi memlekete, buluştuk, bir tane gül de mi almaz! Ve ben konuşunca da gidip yatıyor g. zekalı. Ama çok seviyor, gerçekten çok seviyor, bunda kuşkum yok ama onun bu davranışlarından bıktım. Biz bir aradayken sadece sevişiyoruz, yaptığımız başka hiçbir şey yok!
Erkek arkadaşım 4 yıldır manevi hediye alamıyor, sevgi dili farkı mı yoksa umursamazlık mı?
Cevapla