Sizin hiçbir ambalajı tam da "oradan" açabildiğiniz oldu mu?

Hani ambalajların üzerinde “Buradan açınız” yazıyor ya… Hiçbiriniz tam da o ok işaretinden, düzgünce, yırtmadan, yarısı elinizde kalmadan açabildiniz mi?

Ben açamıyorum resmen. Nazikçe deniyorum yırtılıyor, sertçe çekiyorum içindekiler fışkırıyor. “Kolay açılır” yazanlar ise ayrı bir travma.

Sizce bu ambalajları yapan adamlar gerçekten deniyorlar mı yoksa bize mi trollüyorlar? 😭

Size göre en sinir bozucu ambalaj hangisi?

Sizin hiçbir ambalajı tam da "oradan" açabildiğiniz oldu mu?
Cevapla