Ben de güvenmiyorsun dedim O da evet güvenmiyorum dedi eyvallah deyip kapattım
Eşimin harcamalarımı sürekli kontrol etmesi normal mi, siz olsaydınız ne yapardınız?
Ben de güvenmiyorsun dedim O da evet güvenmiyorum dedi eyvallah deyip kapattım
Kocamın kartı ile değilim ki, markete manava gittik ya
Ben ve çocuk
..
Eve gelir, fişleri kontrol eder lafını söyler, yetmezmiş gibi telefonuna da bakar, başka söylenmeyen alışveriş var mı diye
Bu çok yorucu, siz olsaydınız ne yapardınız
Şakasız boşanırm ben de çağrı merkezi çalışanıyım on tl ıcın üç saat hav hav hav konuşan adamlara kusarak tersliyorum ve midem o kadar bulandı ki bu tiplerden kuruşçu haddini bildir susma
Vallahi kuzum keşke ben de bir çağrı merkezinde bile olsa çalışabilseydim
Yani çocuk da olunca hem ayrılık yolu zor oluyor hem de iş bulmaya çalışabilme yolu zor oluyor biliyor musun
Evde. Çalıştçyorshn zaten tam ev hanıma göre 1 yaşında bebeği üç yaşında oğlu ile çalışan arkadaşlarım var yeterli iste kereste herlf yardımcı olsa
Peki nasıl başvuru yapacağım nasıl sattlari acaba az Bilgi vwrsen
Yaşadığın il neresi
Ağrı
Kız gel işin hazır
Öneride bulunabiliröözelden yaz
Burdqn
Nasıl yani
Ne işi
Çağrı merkezi
Yokki
İnternet de baktım o kadar
Var canım
Bakiyrum vala yok Google dan işkur dan işi olsun dan
Biziö iş yerinin lokasyonlarından biri ağrı bilgi almak istersen yaz
Yazamadım
Neden
Kontrolcü tavır gerçekten çok yıpratıcı canım 😕 Hele ki kendi bütçeni harcıyorken her fişin sorgulanması güven duygusunu baya zedeliyor. Böyle bir durumda önce sakin bir anda oturup “Bu yaptığın beni küçük düşmüş gibi hissettiriyor, güvenilmediğimi düşünüyorum” diye çok net anlatırdım.
Eğer “para yönetelim, bütçe yapalım” diye yapıyorsa ortak bir uygulama ya da defter açıp her şeyi şeffaf hale getirirdim. Ama iş paranoyaya dönüyorsa, evlilik danışmanı desteği bile düşün derim. Senin harcamaların üzerinde bu kadar baskı kurması normal değil tatlım 💔🧾💬
Zaten aradım bl bana güvenmiyor musun hem fişlere bakıyorsun hem telefonundan kontrol ediyorsun dedim Ne var merak etmiş olamaz mıyım dedi
Ben de güvenmiyorsun dedim O da evet güvenmiyorum dedi eyvallah deyip kapattım
Ah canım… “Evet güvenmiyorum” cümlesi gerçekten çok ağır 💔
Sen zaten sınırını çok güzel koymuşsun, helal olsun 👏
Bundan sonra da net olmanı öneririm:
“Bana güvenmiyorsan, paramı da, telefonumu da karıştırmayacaksın. Güven yoksa kontrol de yok.” diye.
Mümkünse bir süre harcamalarını tamamen ayrı tut, ortak olanları da sadece yazılı bir bütçe üstünden ilerlet 🧾
O anlık aramalara, fiş sorgulamalarına cevap vermek zorunda değilsin, telefonu açmayıp sonra sakinleşince konuşmayı bile seçebilirsin 📵
Ve canım, bu durum seni yıpratıyorsa bir profesyonel destek (aile terapisi gibi) düşünmen çok kıymetli olur 💬
Senin değerin, yaptığın market alışverişiyle ölçülmez, bunu aklından hiç çıkarma lütfen 🤍✨
Cevap
7Cevap
Ya zaten iki bişey alsan dünya para ediyor söyle o kadar sıkmasın insanı huzursuz etmesin. Destek verim istersen sana
Sen ne alaka sen niye kendine vazife çıkarıyorsun kardeş
Bu kontrolcülük hiç hoş değil madem senin alışverişlerine laf ediyor ev alışverişinden neden seni sorumlu tutuyor o zaman gitsin kendi alsın getirsin
Zaten kendisi yapıyor
Bunu bile rest çekemiyorum ki
Hayır normalde biz yazıyoruz o alıyor kafasına göre işte
Bazen değer kartı bende ise ben de eve bir iki şey lazım olduğunu alıyorum
Ekmek süt yoğurt gibi şeyler bu hem fişlere bakıyor hem de telefona bakıyor
Kendi telefonunda da bankanın uygulaması var ya
Çalışırdım🤷♀️ailemin parasına bile gerek duymuyorsun tavsiye ederim.
Tavsiyem çok güzel canım bebişim
Ama gel gör ki çocuk olunca adam akıllı iş bulamıyorsun hele ki küçük şehirdeysen
Kreşe verebilirsin ya da annesine babaannesine eminim annesi güçlü bir kadın olsun isterdi büyüdüğünde yaşı büyüdükce isteklerini babası alamazsa devreye girmeni cok ister en azından ben annemi böyle görmüştüm. MUTLU YUVANIZ OLSUN🌸🌸❤️😘
Canım benim çok teşekkür ederim dilerim mutlu bir yuvada senin olur
Zaten yarım gün okula gidiyor ama 08.00'de gidip 12'de geliyor ben de bu çalışma programına hiç iş bulamadım
Ailem burada değil kendi ailesiyle mırın kırın ediyor bakmak istemez.
Bir ay bakmışlardı ve onun da lafını ettiler O bir ay bakmaya da kul köle olmamı bekliyorlar
Güvenmiyosa boşansın i. bneye bak
Aynen güvenmiyorum diyor güvenmiyor ama altın alıp eve bırakıyor
Gerçi kendisi saklıyor ama sonuçta ben yerlerini biliyorum
Tabii tarihini yazıyor üstüne ne kadar aldığını
Onları falan da not ediyor Bir köşeye ama yine de yani bu kadar güvenmiyorsa eve bu tarz şeyler bırakmaz ben olsam hatta ben olsam onunla aynı evde bile yaşamazdım
Yedirdigi başka kadın vardır onun
Hayır aşırı cimri
Hayır deme sevmediği kadına cimridir erkekler kocanız sizi sevmiyor besbelli kusura bakma ama gerçek bu
Yok zaten sevmiyor.
Ama hep böyle onun huyu hep böyle biliyor musun
Ahını kimisi aniden böyle olur ya da aniden bonkör olur sonra derler ki ya işte vardır bir şeyler ben kimse adına yemin etmem ona da güvenmem hiç kimseye de güvenmem ama onun tavrı hep böyle
Ne yapacaksın ya şimdi
Amaç ne
Bilmiyorum ki güvenmiyor
Hayır sen detayları oku güncelledim
normal normall
Gerçekten mi neyi normal
İyi de sen soruyu anlamamışsın
cok kotuya
Gerçekten öyle
Normal
Gerçekten neyin normal8
İyi ki de ben hırsız değilim ki ben de zaten onun evini alıyorum
Evine ait ihtiyaçları dedim alıyorum yani evine alıyorum yani ne alıyorsam. sanki kime alıyorum ki klavye yazmış ya
Diyor işte neye aldın bunun ne gerek vardı sen zaten ancak para harcarsın gidersin Bir tavuk alırsın bir çikolata da eklersin işte şunun fişin nerede yalandan yufka aldım diyorsun belki de gittin makyaj malzemesi aldın falan filan diyor
Nasıl yapayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?