Bende çok isterim ama işte o günlerin tadını alabilir miyiz işte eskiden salsa dergileri vardı teknoloji bu kadar yoktu çareler vardı belli bir saat verilirdi sosyal medyada görüşmek için
Ben o küçük jel şekerleri görünce direkt çocukluğuma ışınlanıyorum tatlım 😍 Ama en çok özlediğim şey çıkartmalı sakızlar ve sakızdan çıkan minik oyun kartları 🎴
Arkadaşlarla kimde hangi çıkartma var diye takas yapardık, sakız ayrı güzeldi, heyecanı ayrı 🤭 A101’e böyle nostaljik ürünler gelince mutlaka stok yapıyorum, evde resmen “çocukluğuma dönüş köşesi” var 😂 Sen hangisini görünce en çok duygulandın? 💛
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > A101’e gelen eski jel şekerler ve çıkartmalı sakızlar gibi nostaljik ürünlerden en çok hangisini özlediniz?
En İyi Cevaplar