Yurt dışı seyahatinden gelen sevgili sana hediye getirmemişse ne düşünürsün?

Ne varsa eş dostta var🤣
21 Şubat 2026
Yurt dışı seyahatinden gelen sevgili sana hediye getirmemişse ne düşünürsün?

Ne varsa eş dostta var🤣
21 Şubat 2026
Mevzu hediye değil aslında düşünülmemiş olmak ve buna bağlı değersiz hissettirilmek
O yüzden sorun olmalı bu, idare edip uyumlu olmaya çalışmak bir süre sonra karşı tarafın gözünde seni daha da değersiz hale getiriyor. Kendine verdiğin değeri beklentilerinle hissettirmek lazım_mış
Kesinlikle
Odunun öküzün tekidir.
Normalde ben hediyeleşmekten hoşlanmayan biriyim. Ama yurtdışına giden birinin Türkiyede olmayan birçok şeyi getirme şansı var. Sadece pahalı hediyeleri kastetmiyorum, orada satılan farklı aburcubur yiyecekler bile insana ilginç geliyor.
Mesela ablam birçok ülkeden bana hediyeler getiriyor. Özellikle farklı ülkelerin şaraplarını onun sayesinde tadıyorum.
Aynen bunu kast ediyorum.
Şimdi ilk defa mı çıktı yoksa hep mi çıkıyor? Mesela ben hem iş hem tatil için hep çıkarım her seferinde millet bir şey bekler ya da aldırmaya çalışır fakat ben hep çıktığım için hediye vs bana saçma geliyor ya da aklıma gelmiyor. İnsan yine de kız arkadaşına bir jest yapardı tabi.
O kadar düşünmedim soruyu ne fark eder. İlk veya bir kaç kez bilemedim.
sürekli çıkıyorsa hediye bekleme yani adam için normal rutindir o kadar ince düşünemez
Soru benimle alakalı değil.
Ayrıca ne fark eder?
Yurt dışı diyince her şey bambaşka değil ki... Bazı şeyler daha ucuza gelebilir ya da pahalıya... parfüm, alkol, marka çikolatalar alıcaksan tax free en iyisidir.
kadınların sırf kadın olduğu için sanki 9 milyar insanın 4,5 milyarı kadın değilmiş gibi. Sadece kadın oldukları için hediye beklentileri çok yanlış. Hediye sevdiğin insana gerçekten sevdiğin için alırsın. Bana dinimarkadan beyaz bal getirdi 4 kavonoz hepsi farklı bir çiçek özü içeriyor farklı üreticilerden alınmış. müşterim ama ben sevdiğim için ona kaç kere parfüm yaptım başka başka şeyler hediye ettim. yani karşılıklıdır sevgi de hediyede... Kadınlar 2026 da hediyeyi ve sevgiyi hak etmiyor çoğu kadın hepsi değil çoğu! Çünkü sadece kadın olduğu için her şeyi talep edicek cürret ediyorlar. Bu tarz kibirli egolu ve solipsist ne kadına ne erkeğe bir çöp bile vermedim.
Yahu sevgili denince neden akla sadece kadın geliyor? Erkekler de sevgili ya hani kadınlar da yurt dışına çıkıyor ve sevgililerine hediye alabiliyor. Tek yönlü düşünülüyor olmadı da ayrı tuhaf ve hediye pahalı olacak diye bir şey yok...
@Hayatİstanbul77 soru soran senin cinsiyetin pembeli o yüzdendir. Kadınlar özelinde konuşsam da çünkü soruyu pembeli biri sormuş ama erkek ve kadın için aynı şeyi uygularım. Balı getiren de kadın bir arkadaşımdı. Evim de yemek yedik onun evinde yemek yaptı her ne kadar yemek kültürleri olmasa da geyik eti yapmıştı ezme patates alman işi ama geyik olması kurtarıyor 😂 restorantta doğum gününü felan kutladığım biri.
Güzel.
Hayatım şimdi dürüst olalım… mesele hediyenin kendisi değil, düşünülmek meselesi 💌✈️ İnsan yurt dışına gidince minicik bir çikolata, bir magnet, hatta “bunu görünce seni düşündüm” cümlesi bekliyor. Ne varsa eş dosta var da sana yoksa insanın içine minik bir tık düşer 😅 Ama bunu sakin bir dille söylemek en güzeli. Sen bu durumu takılır gibi mi söyledin yoksa içten içe kırıldın mı? 💕
Aynı filirdeyim, düşünülmüş olmak ister insan hediyenin kalitesi filan değil. İnsan bir çikolata bir magnet kupa filan bir şey getirir
Aynen öyle be Aşko 😅💖 mesele fiyat değil hatırlanmak. Sen değer görmek istiyorsun çok haklısın ✨🍫
Evet 🤣
Cevap
38Cevap
Benim için sorun olmaz sürekli hediye beklemem. beni sevmesi yeterli..
Odun işte insan gelirken ufak bir şey şart deyil ki pahalı olsun basit bir tatlı olur büjüter kısmı olur ucuz bir şey yani. bunu düşünmeyen de hödüktür. Sorun olmaz ama üzülürdüm ne yalan dim insan düşünülmek önemsenmek ister
Aynen öyle
Sanırım bu durum kadınlar için daha önemli bir durum. Neden diye sorarsanız, bize hediye alınması, bizim o kişinin aklına düştüğümüzün kanıtıdır biraz. Yani “düşünmen yeter” deriz ya hani. Karşıdaki bunu bir görev bilinciyle, sipariş üzerine almadıysa, içinden gelerek aldıysa, ya da “bak şurdan şurdan aldım, bir gün muhakkak seninle de gitmek isterim” diyorsa, daha ne ki abi, seviyor işte adam, bir seni düşünmüş bir de kendini sjsjs
İnsan bir yandan da düşünmüyor değil "ulan zaten yurt dışında çalışıyorsun/yaşıyorsun, rahatsın... En azından küçük müçük bir hediye alsaydın yalandan" diye, ama gerçekten bu bir sorun olmamalı, beklenti içine girmemeli insan. Olmaz ise zaten beklentiye girmediniz olursa da en azından beni düşünmüş vs. daha iyi bir ilişki dinamiğidir..
Bence hediye getirmemesi tek başına sorun değil. Asıl mesele düşünülüp düşünülmediğini hissetmek. Küçücük bir şey bile yeter aslında, önemli olan aklına gelmek. Ama hiç umursanmamış gibi hissettiriyorsa orada bir kırılma olur. Hediyeden çok niyet önemli.
Konunun hediye olmadıgını anlamayacak amma angut yorum yapmıs😅 bence hediye değil düşünüldüğünü hissetmen gerekirdiki düşünmüyorsa ya sevgisi problemli ya da aşırı cimri🤷♀️
Aynen öyle sevildiğini düşünüldüğünü değer gördüğünü hissetmek ister insan bu illa pahalı bir hediye olacak diye bir şey fakat bazıları r hediye diyince pahalı gösterişli şeyleri düşünüyor🤣
Oysa bir çikolata toka anahtarlık kitap ayracı gibi şeyler insani mutlu ediyor
Evet ufak bir hatıra getirmesi gerekirdi🤷♀️
Şükür ben8 anlayan biri fakat bu sadece soru ve benimle ilgili değil. 😀
Olsun fikirler bir olsun🌸
hediye isteseydim kendim derdim bana şunu al diye.
bu tarz saçma beklentilerin ilişkiye zarar verdiğini düşünüyorum, sevgiliyiz diye zırt pırt beni mi düşünecek?
Yurt dışından gelirken çikolata filan alınır usulen zırt pırt beni mi düşünecek de ne demek yahu? İlişki varsa düşünecek tabii
Sevgili düşünceli olur narsistlikle ne alakası var, ilişkiden anladığın nedir? Sevdiğim beni düşünmüyorsa ortada ilişki yoktur. Ayrıca ego tatmini ne alaka ne saçmalıyorsun? Aşık olan kişi sevdiğini düşünür. Faşist falan filan diye cümlelerini süslemeyi bırak çikolata dedik gitsin binlerce lira verip hediye alsın demedik.
Haklı olmak adına saldırıp abuk sabuk ithamlarda bulunmayı bırak kendine gel evladım.
evladım ne kurban olayım yaştan mı vuracaksın beni?
faşist diyorum çünkü sen sözümona toplumsal bir kabulü kural gibi dayatıyorsun usul gereği çikolata alınırmış falan filan bunun adı faşistlik.
seni düşünmek başka şey de arkadaş her an seni düşünecek hali yok ya iş güç arasında aklına bile gelmemiştir çocuk gibi çikolata bekleyeceğin.
ilişkiden anladığımın seninkiyle alakası yok sen baya birbirimizin hayatına başrol olalım derdindesin.
Senden büyük oğullarım var, bu yaştan vurmak değil. Az saygılı ol demek.
İkincisi toplumasal kural olmazsa olmaz mı dedim. Nezaket budur. Ayrıca anlamıyorsun galiba ya da hiç bir iliskin olmadı. İnsan sevdiğini düşünür nokta. Her an her dakika düşünsün mü dedik? Yurt dışına çıkmış bir kaç gün orada kalmış ve sevgilisi aklına gelmemeisse orada ilişki yoktur.
Daha neyi uzatıyorsun. Boş yapma reklamları oynama
Wuhuu çok hoşsunuz hanımefendi. 😍
Ben getirmemesini tercih ederim. Boşa para harcamasını istemiyorum. Bir şey istersem ben söylerim zaten. 😄
Teşekkür ederim 🌸
Yurt dışından çikolata magnet veya o ülkeye ait hediyelik kupa filan güzel bir jest olur bence. Pahalı bir hediye beklemiyoruz ki
O tür şeyler yer kapladığı için sevmiyorum zaten. 😅
Ben genel olarak süpriz hediyeleri sevmem. İhtiyacım olan veya istediğim bir şeyi alsa daha makbule geçer.
Ama güzel bir çikolataya hayır demem doğrusu. 😊
Tercih meselesi ben hayır demem 😀
Merhaba,
Evet sorun, sektör olup gitsin küpek, aaa! 😅
Evet yaaa, 🤣 tercüman oldun bana🤣
Heheeh 😅 sevindim 😅 düşünceli insan alır yani hatta birkaç şey alır 😅ben yurt içinde koli koli yollardım 😅
Bir çikolata yeterli oysa 🤣
Hımm 😅valla bana da yeter ama fazla alırsa da kabul ederiz yani 😅 napıyonnn nasılsın 😅 her şey yolunda mı iyi misin?
İyiyim, sen nasılsın, nasıl gidiyor?
Sevindim iyi oluşuna, çok şükür. İyiyim bende yoğun oto moto PC tamir tadilat 😅 mahallemin çocukları gençleri kolu komşu 😅iş güç devam kuryeliğe 😅
Maşallah 🧿
Sana da maşaAllah hâlâ aynisin fıstık gibi tü tü tü maşaAllah 🌸🌹🌸
Aklıma şey geldi 😅
Çok güzel karısınız hanfendiiii 😅 demiştim yıllar önce
🤫🤣🤣 hatırladım sanırım 8 9 yıl önceydi 🤣
Teşekkür ederim 🌸
Vuvuuvuuuuuu kafa zehir he valla oldu o kadar anasını satiym. 😅🌸😅
Hafızan müthiş. 😅
Hani bir kahve vardı kahve 😅 ricalarımı fırlatıyorum 😅 dıkşın dış dıgı dıgı dış dıkşın dış dıgı dıgı dış 😅 dıkşın dıkşın path küth bum bom dank drank tıkşuuu 😅 ta ta ta ta ta ta sjsjsj
Tamam bayramdan sonra hatta havalar ısınsın ilk iş seninle kahve içelim 😅
Olur olur 😅8 9 yıl oldu içelim artıkın yani 🌸😅🌸🌹
Anlaştık 😀
Evet evet gülücük gülücük yoldayım sesli mesaj
🌸🎊
Sorun. Pahalı olmasına gerek yok, hatıra olarak bir şeyler vermesi çok hoş olabilirdi
Aynen öyle
Sorun baya sorun yani, insan bi ufak çikolata getirir🤨 kaçı kaç kuruşluk olursa olsun insan düşünülmek ister 🫶🏻
Aynen öyle
Aşk odaklı bir ilişkide en güzel hediye sevgilinin bir an önce eve dönmesidir. Yanında getirecekleri sadece pastanın çilekleridir😅
Düşünülmüş olmak kendini harika hissettirir. Hediye bir çikolata minik bir şey olabilir.
Bitter çikolata bile olsa güzel olur elbette 😃
Çikolata istiyoruz🎊🎊
O zaman bu durumda sevgilimin bana çalışması kazandığı parayı bana hediye almaya harcaması lazımdı neyse ki allahtan sevdiğim kimse yok 😂
Hem de sürekli olarak bunu yapması gerekirdi
Ne alaka hediye dediysek gitsin parasını hediyelere versin demedik. İnsan çikolata filan alır, magnet filan ki yurt dışına gidip gelen biri olarak emin ol çikolata o kadar pahalı değil hele hediyelik eşyalar hiç değil.
Çikolata hediyeden sayılıyor mu ki artık? Çünkü böyle basit şeyleri hediye olarak görmeyen yığınla insan var etrafta
Benim için hediye sayılıyor. Ve basit değil, lütfen herkesi bu kadar sığ görüp aymi kefeye koymayın.
İstisnalar kaideyi bozmaz elbette ki
Benim gibi olan çok var.
Allah emsalinizi çoğaltsın
Amin
Yani bi zahmet anahtarlık falan getirseydi bari 😄
Di mi yaa🤣 şükür öyle dertlerim yok.
Eşim öyle bir şey yapsa onu eve almam 😀
Bencede yoktur.
Yoktur diye düşünüyorum
Kesinlikle
Evet
Yani o kadar zahmet edip gelmiş mesele bu mu şimdi ya?
Neye zahmet etmiş 🤣 seyahatten dönmüş. Hiç mi aklina gelmiş sevdiği kadın insan bir çikolata alır.
Sanırım hiç yurt dışına çıkmadıniz. Sevdiklerime 2 valiz dolusu hediyelerle geldim. Eşim dostum aileme hediyenin pahada önemi yok düşünülmüş olmak mevzu bahis.
Ayrıca sorunun benimle alakası yok şükür.
Beklentilerinin biraz fazla olduğunu düşündüm nedense 😅 getirmemesi düşüncesizlik olabilir ama bi eksiklik ya da ilişki sorunsalına dönüşüyor veya düşündürüyorsa! O ilişki sağlıklı bi ilişki gibi görünmüyor.
Beni düşünüp bir şey almasını beklerdim. Değer vermediğini düşünürdüm
Aynı fikirdeyim bende
Nereden dönerse dönsün böyle bir beklentim olmaz.
Ben çikolata isterim
Bu arada arkadaşım da yurt dışına çıkınca çikolata 🍫 isterim aklımda olsun🤣 yurt dışına filan çıkarsın sakin beni unutma😀
Yuppiio😅
Hediyesiz de olsa keyifli bir seyahat geçirdiğini varsayar, hediye zorunlu değil. İlişkiyi hediyelerle ölçmek yerine birlikte geçirdiğimiz zamanları önemsiyorum.
Kimse getirmemiş bir şey almadan gelmişse belki sorun edilmez ama sana almamışsa sorun
Ki ne kadar işi olursa olsun önceliği sen olmalısın o noktada hediyenin büyüğü küçüğü olmaksızın 1 parçada olsa 1 şey getirmeli
Aynı fikirdeyim.
Çok sevindim aynı fikirde olmamıza
@Hayatİstanbul77 şahsen benim sevgilim olsa yurt dışına gitmesini ister miydim
Diyelim ki gitti boş geldi. Saygı duyarım hediye almadı diye ayıplamazdım ben olsam
talep ile yapilan seyler hediye değildir istektir. hediyenin anlamı zaten düşünülmektir. bırakın onu da karşınızdaki insan düşünsün.
Hayir biraz anlayışlı olun hersey hediye para mı ya adam sevgisiyle yurt dışına gitmiş gelmiş.
MANEVİYATA Bakınnnnn
Büyük sorun ya bana liste at demiş olması lazım, ekstra aklına beni getirip bişey almış olması da lazım 😄
Hayır tabii ki canım sorun değil Kendi Gelsin kendi bana hediye olsun yeter ama öyle birisi yok tabii ki
Bişey düşünmem şart değil sağ salim gelsin yeter
Aklına bile gelmemişsin demek bu, soğuk yap kafası basıyorsa anlar
Bir istediğim vardı da unuttuysa başka, arayıp bulamadıysa başka.
Kim ne derse desin bir bekliyor insan ufacık bir şey de olsa ya
Getirmesi şart değil sorun da etmem kendi gelsin yeter 😊
Çok da aklına gelmediğimi düşünürüm küçük de olsa bir şey alınabilir.
Aklımın ucundan bile geçmez sevgilimi özlemiş olduğum için sarılmak benim için kâfi
Getirmesi daha iyi olurdu mesele hediye değil, düşünmesi
Hiç almadıysa uzun zamandır hediye vs yurtdışından dönüşte aldıysa şaşırır ve şüphe ederim 🤔
Evet büyük sorun hemde insan sevdiğine hediye getirir biraz cimrilik var böyle insanlarda
hediye degil ki olay insan düşünülmek istiyor bir cikolata bile getirse yeter boş ver muhattap olma bence
Mevzu hediye değilde hediye de olmasa en azından düşünmesi değerli olduğunu hissetmek
Bu kadar düşüncesiz mi yoksa odun 🪵 mu karar veremedim!
Paran yoksa bile insan sembolik bir hediye alır maskot buzdolabı magneti gibi
Bu çiçekleri kim aldı
Eşim ve arkadaşlarım almıştı, uygun görsel bulamayınca bunları koydum.
Eşim aldı diyorsun sevgilin ne alaka ki
Soru benle alakalı değil ki 🤣 genel bir soru 🤣
Ayy ne bileyim sen sormuşsun ben de sen zannettim normal olarak🤣🤣🤣
Yok ben değilim 🤣 eşim öyle bir hata yapsa eve giremez 😀
Ahahah🤣🤣🤣
Yurtdışından hediyesiz gelse mi diyorsun
😄
Evet😀
Ahah😄
Abla senden öğreneceğim bazı şeyler var😄
Yok yok yeni nesil çok iyi her şeyi biliyorsunuz.
Ben öyle değilim ama😢
Yani ufakta olsa minik bir hediyeyi hak eder insan
Bence de..
Cimri demek jsjsj getirmesin ne yapalım jssj
Böylesine yol vermek gerekir 🤣
Kesinlikle 😀
Bi zahmet getirsen insan sevdiğine değer verir..
Aynen
Çikolata bile yoksa küserim ki
Küsmelisin
Önce sevgili işini halledelim, yurt dışına çıkma ihtimali yüksek olanlardan.. Sonra küseriz ahash
Olur🤣
Yani kırılırdım açıkcası.
Di mi? İnsan bir çikolata alır gelir
Kesinlikle ben ilişkilerimde süpriz yapmayı çok seven birsiyim karşılık alamayınca biraz demoralize oluyorum
Evet insan ister istemez demorilize oluyor.
Büyük düşüncesizlik belirtmelisin bence bizim gız içinde yars olacağına paylaş bu durumu tepkilerini ölçersin böylelikle hem
Ama sevgilim yok ki, evliyim ve adam hiç yurt dışına çıkmadı ben yurt dışına çıkınca ona hediyeler alıyorum 🤣
Ülen bizim gız bende senin başına geldi sandım.
Yok 😀
Ey allahım
Aldatiyor seni sevmiyor
Soru benimle ilgili değil ki😂
Zamaninda yaşadim aldatildiğimi öğrendim. Herkese hediye alinmiyor tabi pahali oluyor
Hediyeden kastım çikolata filan öyle pahalı bir şey değil.
Olsun millet cimri. Yurdisindan gelen çikolatalar pahali. Şimdi kac kişiye alacak? 10 euro olsa 500 liraya yakin tanesi. 5 tane alsa 2500 lira
Anasi babasi kardeşleri yeğenleri, işyerindeki müdüre yalakalik yapmasi lazim. Kaç sevgilisi varsa hepsine alamaz
Sana sira gelmiyor.
Ben evliyim sevgilim yok ama eşim sevgilim sayılır o da yurt dışına hiç çıkmadı 😂
Ben yurt çıktığımda 2 valiz dolusu cikolta parfüm, iç camasari, anahtarlık, magnet, o ülkeye ait hediyelik eşyalarla geliyorum. 🫣
O valizlerde kaç maaşin yatiyor?
En büyük hediye sağsağlim dönmesi değil mi
O ayrı
O gelsin de hediyeleri ben alırım dert değil
Tabiki de değil unutmuş olabilir insanlık hali
Degerimin olmadigini
Kendi gelsin de sağ salim, sorun etmem.
Yani adettir. Hediye getirilir.
Kendisi en büyük hediyedir bence zaten 😌
Bişey düşünmem.
Hiç almıyorsa o zaman sorun
ne alaka ya zorunda mı allahım ya
Kendi gelmiş ya daha büyük hediye mi olur
Siz daha iyisini bilirsiniz
Olur en azından düşünür ufak bile olsa
Darılırım valla oraya gidipte eli boş gelirse
Hiç takmam umurumda olmaz yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?