Anlamı olan hediye. Pahalı olup onu da zora sokmak istemem.
Hatta bugün eski sınıf arkadaşımın doğum gününü kutlamış sevgilisi. Bir sürü şey almış. Sosyal medyada paylaşmışlar. Bana yanlış geldi. Bana alınsa rahatsız hissederdim. Parayı ağaçtan toplamıyor sonuçta.
Ve sevgiliye böyle bir sorumluluk olmamalı. Ya ayrılırsak? Çocuğa yazık.
Bana arkadaşın biri kürdan kutusu hediye etti doğum günümde LKJDSLJKFDA
Şimdi baksan dersin ki ne alaka awq ADSSAKPSDSADASF
Ama ben ağzımda sürekli kürdanla dolaşıyorum, diş etlerime bastırıyorum acısını dindiriyor, beni iyi tanımışlar ki işime yarayan bir şey ve az da maneviyat hatırlatan bir hediye oldu miselaa
Bence anlamı daha önemli. Pahalı bir şey kısa süreli etkiler ama düşünülerek alınmış bir hediye daha uzun süre kalır insanın içinde. Birinin seni tanıyarak bir şey seçmesi, o emeği hissettirmesi daha kıymetli. Hediye dediğin biraz hatırlanmakla ilgili, fiyat etiketiyle değil.
Beni her zaman anlamı olan hediyeler daha çok mutlu eder güzelim 💖 Birinin gerçekten beni düşünüp zaman ayırarak hazırladığı minik ama manevi değeri yüksek bir hediye, en lüks ama ruhsuz hediyeden kat kat değerli.
Özellikle fotoğraflı, el yazılı notlu, anılarımızı hatırlatan şeylere bayılıyorum 😍 Mesela görseldeki gibi emek verilmiş kutular, sevdiğin atıştırmalıklar, küçük peluşlar… Bunlar kalbe dokunuyor 💌 Pahalı olsun diye alınan şey unutuluyor ama anlamlı hediye yıllarca akılda kalıyor. 🎁✨