1 HAFTADIR KONUŞUYORUZ VE 2 KERE HEDİYE ALDI GÜZEL SÖZLER DE SÖYLÜYOR NE DÜŞÜNÜLMELİ?

Bana karşı çok açık sözlü. Her detayı anlatıyor, yapacağı işi görüşeceği kişiyi, görüştüğü kişilerin kim olduğunu bile ben söylemeden anlatıyor. Bana çok saygılı sınırlarıma saygılı tokalaşma haricinde hiç temasımız olmadı. Kendi de beni rahatsız etmek istemediği için mesafeli. Bu çok güzel bir şey. Tek sıkıntı ben duvarları olan biriyim. Elimde değil çok güzel cümeller söylüyor, bana daha 1 hafta oldu 2 kere hediye aldı. Daha birbirimizi tam tanımıyoruz neyi sevip sevmediğini bilmiyoruz. Onun bana değer verdiğini anladım çünkü sıcakkanlı olmam, olgun olmam sevmediğim bir şey olursa direkt söylememi çok seviyor. Ben trip atmam direkt söylerim çünkü neyse o da bunu seviyo şeffalığı seviyor ve 1 haftadır onun bu beni çok değerli görmesi, iltifat etmesi hediye alması çok hızlı olduğunu düşünüyorum. Bunu konuştum da bende öyle düşünüyorum diyor yine sınırı geçmiyor ama 1 haftada bu kadar bağlanması, sürekli iltifat etmesi, hediye alması ki aldığı hediyelere lafım yok mutlu etmiyor değil (hangi rengi bile sevdiğimi bilemeden sevemdiğim rengi almış. Problem yaptığım nokta daha beni tanımadan hediye alması) ama normal mi? Ben hediyeye değil geçridiğimiz zamana önem veriyorum. Beni anlamasına sınırlarıma saygılı olmasına böyle şeylere önem veriyorum. Çok mu abartmıyorum?

1 HAFTADIR KONUŞUYORUZ VE 2 KERE HEDİYE ALDI GÜZEL SÖZLER DE SÖYLÜYOR NE DÜŞÜNÜLMELİ?
Cevapla