Geçmişten kalan bir hediye... siz olsanız saklar miydiniz?

Bir zamanlar biri birine şaka yollu,

"Sana hediye alsam ne isterdin?" diye sordu

Karşındaki de gülerek,

"Beşiktaş forması ama imzalı olsun "dedi

Aradan zaman geçti. O söz hiç ciddiye alınmamış gibi görünse de birinin aklına takıldı.

Gidildi forma gerçekten alındı. Hediye edilmesi için doğru ani beklendi.

Ama hayat bazen planları ters köşeye yatırır.

Forma hazırdı niyet yerindeydi... Sadece hediye edilecek kişi artık yoktu.

Sonuç? Dolapta duran koca bir Beşiktaş forması ve şöyle bir hikaye:

"İmzayı atan forma oldu, kişi değil"

Bunları satıp parasını fakir çocuklara dağıttık.🤧

Geçmişten kalan bir hediye... siz olsanız saklar miydiniz?
Geçmişten kalan bir hediye... siz olsanız saklar miydiniz?

#Perikizi0007

Güncellemeler
6 ay
Bu bana verdikleri bir hediye değildi. Birine vermek için aldığım bir şeydi. Bu hediyeleri arkadaşıma bırakmıştım. Birkaç gün önce bana bunlarla ne yapacağını sordu, ben de hediyeleri satıp parasını çocuklara dağıtmasını söyledim. Ben genelde hediyeleri saklayan biriyim ama hediyeleri kimin verdiğine bağlı.
Geçmişten kalan bir hediye... siz olsanız saklar miydiniz?
Cevapla