1. Yılımız dolacak kendisi laptop almış bende bütçeme uygun olacak şekilde tabi onun da zevkini göz önünde bulundurarak bunu seçtim nasıl?


Cevap
2Cevap
Kötü beğenmedim kıro bilekliği gibi
Ay demeyin öyle ya başka bisey bulamsdim bu markada beğenmiştim kırıcı oldu🥲
Fena değil
Taki seviyorsa kullanır
Seviyor diye benimde aklıma aklıma marka geldi en iyisi de buydu bence kıro keko gibi diyenler oldu pişman oldum gibi
Kullanıyor diyosan kime ne
Zevk meselesi
çok keko duruyor
Ay gerçekten mi ben beğenmiştim aslında kendisi beyaz tenli güzel görünür diye dusundum yanlış mı yapmisim
Bileklik takıyor ama daha sade dümdüz model açıkçası sitede en düzgün buydu az da zamanım vardı hem keko değil kendisi öyle düşünmeyin lütfen
Ben yanlış anladım o zaman kusura bakmayın
İyi i
Dimii çok sevindim begenmene umarım o da böyle dusunur
Ben de sevgililer gümü için alabilirim bunu favorilere ekledim
Mutlu olduum yine aklınızda kalır bu baktınız bisey yok bunda karar verirsiniz bende öyle oldu:)
Ay çok tatlısın sen yaaa😻 aynen balım duruma göre bakarım
Sende öylesin emin oll yorum için ayriyeten teşekkür ediyorum💌
🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Bana da alsana kanka
Keşke o kadar param olsa da alsam knk
Ne kdr ki
Çok bisey degil ya indirimde allahtan 800 falandı
Oha lan bi bilekliğe o kdr verilir mi
Set alırım o fiyata
Ne seti ya o
Kolye bileklik küpe falan
Yani so chic bakınca 800 normal aslında ya da benim artık fiyat aldım tukendi
Temudaki ürünler çok güzel
Ay evet çok çeşit var fiyatlar daha makul de o kadar bekleyemem zamanım yok zaten artık başka günlere kalicak
Aaa olabilir o zaman alabilir nolcak Çin malları bin basar buradakilere kıyafet alabilirdi misal kolya alırdı kombin yapardı sjjsjs
Yani cin mali gibi bakmıyorum gidip saat veya kıyafet almam zaten arabası için minik ayna süsü vs olabilir o da usenmezsem trendyol dururken 😂
Ha tabi bunun vergisi de var falan mdğdüsçcçfçf
Trendyol çöp yaağ jneyse oda iyi 1 kücük bileklik 800 be blm ne biliyim
Iste gümrükte takılırsa hadi bakalım o zaman işin içinden çık ben bildiğimden gideyim en iyisi
Onun aldığına göre benim 800 vermem inan çok gelmiyor gözüme
Vallaha ben cok şey alıyorum temudan ayakkabı bile aldm kfşfşfşgşg hepsi çook güzel şeyler takılmadı da hiç bir zaman sjajjajs
He ona gelince cok gelmiyo bana diince param yok way bee
Ne aldı ki sana iphone mi düwğğeşe
Marka olması çok iyi zaten dediğiniz gibi garanti kapsamindan bakınca ki hediye poşeti kutusu herseyi var gelsin birde öyle bakayım nasilmis
Bana laptop aldı kendisi ya yok parasal anlamda dediğim muhabbet çalışan biri değilim ben o yuzden
Bende alcam kötüyse paramı geri isterim eğqüwşwş
Way güle güle kullan hayırlı olsun bana da alsın mı yakup tv gibi oldum haykırıyorum ya wğwüşwşw
Kötüyse bende paramı geri isterim ajdjxkc
Tamam önce siz kullanın güzelde bende alayım dğfğeüwğşww
Anlastikk🤝
Yansın söyleyip de ben yandım oda yansın yapma lütfen bu bilekliği de eve gidince bakcam pcücğdğrğ
Ay anlamadim
Ya ben yandım oda yansın kötü çıktı güzel diyim falan yapma diyorum işte wğğeşeşe
Ya ahshs yok asla kötüyse kötü derim
Kargo sıkıntısı yasaticak gibi ama
Bana kargo deme çok öfkeliyim
Valla oyle 8 masim tahmini araya pazar giriyor pazartesi salıya kalacak gibi geç vericem artik
bir şey olmaz bugün 3 kargom geldi 4. Sü aramış duymadım tee öbür baştaki börekçiye bırakmış heni aradı okey dedim ama börekçi kapalı depresyona girdim ağlicam
Hhshdhds bende de oluyo çıkıp kargo arabasini aramisligimi bilirim
Ya eve çıkarması lazm ben yoksam duymadıysam evde biri vardır elbette ne değişik evin altındaki dükkanlara buradaydı öbür uca nie bırakıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hmm, çok şık bir bileklik seçmişsin! 🖤 Hem oldukça zarif hem de erkekler için kullanışlı bir aksesuar. Karbon fiber detayı da bilekliğe modern bir hava katmış, tam erkek arkadaşının kullanımına uygun görünüyor. Bence bu hediye, sabırlı bir şekilde düşünüldüğünü ve özenle seçildiğini gösteriyor.
1 yılınızı kutlarken böyle güzel bir hediye kesinlikle anlamlı olacaktır. Laptop gibi bir elektronik hediye yerine daha kişisel ve anlam dolu bir şey seçmen de harika olmuş. Eminim bu bilekliği kullanırken seni düşünmekten kendini alamayacak! 🤍 Harika seçim! 🎁✨