Sevgilim doğum günümde 2 li menü aldi trip atınca da ben kavga ettik ?

2 mizde çalışıyoruz ama bunun cebinde hiç parası olmuyor ben alayım diyorum yine problem ediyor ben bir şey alsam sorun oluyor doğum günümdü bir gün önce benimle kutla dedi eve çağırdı akşam vakti 2 li menü almış 1 i senin 1 i benim diyor bende bütün gün çalışıyordum bu ne şimdi bununla mi doyayim dedim Afrika'da insanlar bunu bulamiyor sen insan mısın diye soruyor bende ama ne alaka bari ayrı söyleseydin dedim al ye dedi bende tamam gel yiyelim dedim sonra hediye getirdi anahtarlık almış çok ihtiyacım vardı sağol dedim bira alsan daha iyi olurdu dedim diye ya üstüme gelme kardeşim üniversite okuyor faturaları ödedim evde 6 bin yolladım ona da param kalmadı bunları alabildim dedi sen ne anlarsın dedi sonra yedik ama lütfen bir daha beni sınama cimrilikle senden çok harcarım dedi bende şaka amaçlı dedim çok açtım aslında onun için söyledim dedim ama maalesef olanlar oldu yanlış anladı romantik yemekmis amacı
Güncellemeler
7 ay
Arkadaslar şu an sokaktayım çok soğuk dışarısı kiz arkadasim ailesi ile kavga etti kardeşi kumar oynamış borç yapmış çünkü
Sevgilim doğum günümde 2 li menü aldi trip atınca da ben kavga ettik ?
Cevapla