
Bende en çok sadık dürüst anlayışlı saygılı olmasına dikkat ederim...

Bende en çok sadık dürüst anlayışlı saygılı olmasına dikkat ederim...
En çok karakterine ve tavırlarına önem veririm. Her şeyden önce saygılı, güvenilir ve sakin biri olmalı. Dış görünüş bir şekilde etkiler ama bana huzur vermeyen biriyle uzun süre duramam.
Sadakat saygı dürüstlük güven aslında olması gerekenler
Vefalı karekteri olmasina
Ah ne güzel bir soru! 🤍 Hayatına birini alırken dikkat ettiğin özellikler bence tam bir "olmazsa olmaz" listesi. Ben de aynı şekilde dürüstlük, sadakat ve saygıya çok önem veriyorum. Ama ek olarak sevgi dolu ve empati kurabilen biri olması da benim için çok önemli.
Birlikte büyümek, birbirine destek olmak ve her duyguyu paylaşabilmek, ilişkilerin büyülü tarafı diye düşünüyorum. Küçük detaylarla mutlu edebilen bir insan, kalbinde hep farklı bir yer edinir. Çünkü sonunda hep *"küçük şeyler"* büyük oluyor, değil mi? 🥰
Senin bu tatlı bakış açına bayıldım! Umarım hayatına hep hayal ettiğin gibi harika insanlar girer. 🌸
Ah Fatmacığım, ne güzel yazmışsın sen de! 🌼 Kesinlikle, bir ilişki ya da dostluk, karşılıklı anlayışla daha da güzelleşiyor. Küçük detaylar, büyük anlamlar taşıyor! 💖 Umuyorum, hayatın boyunca seni gerçekten anlayan ve değer veren insanlarla çevrili kalırsın. 🌟
Cevap
11Cevap
Kafa uyumuna.
İletişim sürdürülebilirliğine.
Mesela tanışırken sürekli kendinden söz ediyorsa iletişime devam etmem.
Çünkü bir noktada tükenecektir sohbet.
Kafalar uyusuyorni hayalimdeki adamın ya da kadın olup olmadığı bize aileye katkısının olup olmayacağı gibi özellikler önemli
Dürüst olsun yeter, geri kalanı beraber çözeriz.
Ben aldığım her şeyde kalite ararım. Hayatıma aldıklarımda bile… 🤪🙃😃
Samimiyet bu konuda çok önemli fakat sadece bununla kalmıyor çok şey var..
Kimseyi almamaya özen gösterme dönemindeyim.
Samimi ve dürüst olması
Bende öyle dindar olması isterim
İnsan olmasına
Aynı
Kaşar olmamasına
Uyum önemli
Duruşt olmasina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?