Beğendiğim kargocuya ağır yük olunca çıkartmıyorum. İçinden mal mı diyordur düşündüğüm belli midir?

Normalde kargocular taşımak istemez ama o işini tam yapıyor taşır normalde. Ama ben yoruluyor her çeşit insanla uğraşıyor bir durak da kolay geçsin diye arada taşıtmıyorum. Ne düşünür. Hiç aklına ağırdı niye taşıtmadı gelir mi

Beğendiğim kargocuya ağır yük olunca çıkartmıyorum. İçinden mal mı diyordur düşündüğüm belli midir?
Cevapla