Bu yaşıma kadar hayatimda hiç birinden çiçek almadım ve açıkçası alan kızları görünce kendimi eksik ya da kusurlu hissediyorum?

Bu hissi nasıl bitirebilirim hayır çok bişey değil bi çiçek sanki şey gibi sen haketmiyorsun diyor bana evren görüyorum bazı kizlar hediyelere boğuluyor daha fazlasını istiyor ve yapılıyor bizim neyimiz eksik

Bu yaşıma kadar hayatimda hiç birinden çiçek almadım ve açıkçası alan kızları görünce kendimi eksik ya da kusurlu hissediyorum?
Cevapla