Erkek arkadaşımın bana aldığı sevgililer günü hediyesi sizce de çok saçma değil miydi?

Bugün bir anda aklıma geldi, çekmecemi kurcalarken bana sevgililer gününde aldığı hediyeyi gördüm. Ben üniversite okuyordum, o ise çalışıyordu. Bana fiyatı 53 bin TL olan bir saat almıştı. Ayrıldıktan sonra satmak için internette fiyatına bakmıştım. (Gerçi hediyeyi verdiği an istediği tepkiyi alamadığı için saatin 50 bin TL olduğunu laf arasında vurgulamıştı.)

Ben gerçekten istediği gibi bir tepki vermedim. Çünkü saat gerçekten çirkin bir saatti ve 50 bin TL değerinde bir saati nasıl kullanacağımı düşünüyordum. Ben öğrenciyim, maddi durumum belli; giyimimde genellikle LCW Defacto gibi markaları tercih ediyorum. Bu saati Defacto’dan aldığım kıyafetlerin üzerine mi takacaktım?

Bence bu çok saçma bir hediye olmuştu. Aldığı saat marka olarak değerli olabilir, ama benim takmayacağım bir saatti. Mesela akıllı bir saat alsaydı daha mutlu olurdum; ya da telefona ihtiyacım vardı, bunu da biliyordu. Telefon istersem, ertesi gün elinde telefonla gelirdi. Öyle bir ilişkimiz vardı. Ama ben hiçbir zaman ondan bir şey talep etmedim.

Sevgililer gününde neden benim takmayacağım bir saati aldı?
Erkek arkadaşımın bana aldığı sevgililer günü hediyesi sizce de çok saçma değil miydi?
Cevapla