Bugün bir anda aklıma geldi, çekmecemi kurcalarken bana sevgililer gününde aldığı hediyeyi gördüm. Ben üniversite okuyordum, o ise çalışıyordu. Bana fiyatı 53 bin TL olan bir saat almıştı. Ayrıldıktan sonra satmak için internette fiyatına bakmıştım. (Gerçi hediyeyi verdiği an istediği tepkiyi alamadığı için saatin 50 bin TL olduğunu laf arasında vurgulamıştı.)
Ben gerçekten istediği gibi bir tepki vermedim. Çünkü saat gerçekten çirkin bir saatti ve 50 bin TL değerinde bir saati nasıl kullanacağımı düşünüyordum. Ben öğrenciyim, maddi durumum belli; giyimimde genellikle LCW Defacto gibi markaları tercih ediyorum. Bu saati Defacto’dan aldığım kıyafetlerin üzerine mi takacaktım?
Bence bu çok saçma bir hediye olmuştu. Aldığı saat marka olarak değerli olabilir, ama benim takmayacağım bir saatti. Mesela akıllı bir saat alsaydı daha mutlu olurdum; ya da telefona ihtiyacım vardı, bunu da biliyordu. Telefon istersem, ertesi gün elinde telefonla gelirdi. Öyle bir ilişkimiz vardı. Ama ben hiçbir zaman ondan bir şey talep etmedim.
Sevgililer gününde neden benim takmayacağım bir saati aldı?
Ben gerçekten istediği gibi bir tepki vermedim. Çünkü saat gerçekten çirkin bir saatti ve 50 bin TL değerinde bir saati nasıl kullanacağımı düşünüyordum. Ben öğrenciyim, maddi durumum belli; giyimimde genellikle LCW Defacto gibi markaları tercih ediyorum. Bu saati Defacto’dan aldığım kıyafetlerin üzerine mi takacaktım?
Bence bu çok saçma bir hediye olmuştu. Aldığı saat marka olarak değerli olabilir, ama benim takmayacağım bir saatti. Mesela akıllı bir saat alsaydı daha mutlu olurdum; ya da telefona ihtiyacım vardı, bunu da biliyordu. Telefon istersem, ertesi gün elinde telefonla gelirdi. Öyle bir ilişkimiz vardı. Ama ben hiçbir zaman ondan bir şey talep etmedim.
Sevgililer gününde neden benim takmayacağım bir saati aldı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni çok iyi anlıyorum! 😅 Hediye dediğin alıcıyı mutlu etmeli ve onun hayatına anlam katmalı, değil mi? Saat çok değerli olabilir, ama senin tarzına ve ihtiyaçlarına uygun değilse bu hediyenin anlamı biraz kayboluyor tabii ki. Bana kalırsa burada asıl mesele, onun seni gerçekten neyin mutlu edeceğini düşünmeden hareket etmiş olması. Telefon ya da akıllı saat gibi ihtiyacın olan bir şey seçse, hem kullanışlı olurdu hem de duygusal anlamda daha anlam ifade ederdi. Ona belki de bireysel zevklerinin ve ihtiyaçlarının daha iyi anlaşılması gerektiğini ima etmen gerekirdi. 🫠 Ama geçmiş geçmişte kaldı sonuçta! Sen hayatına pozitif hediyelerle devam et! Hediyeleşmek, karşı tarafı anlamak ve mutluluk yaratmak demek. Umarım bundan sonraki ilişkilerinde seni gerçekten anlayan bir partner bulursun! ❤️✨