Kesinlikle kullanırım. Önemli olan hediyenin tarzı değil arkasındaki düşünce. Belki benim tarzım değildir ama onu her gördüğümde o kişiyi hatırlamak bile güzel bir his olur bence.🩷
Nezaketen kabul ederim ya da kullanırım diyemem mantıksızlık barındırıyo para vermiş almış dur ben nazik ve kibar olmalıyım alayım.. aldıktan sonra at bi köşeye gitsin.. ne kadar etik?
Benlik değil, açık net söylerim bunu beğenmedim ya da tarzıma uygun değil değiştiriyorum haberin olsun, buna bozulacak kadar hassas kalbi varsa da gönlünü edecek kadar da becerikliyim o da ayrı...
Hmmm bir yandan mantıklıyken diğer yandan bir tık kabalık mı olur acaba diye düşündüm belki ben çaktırmadan değiştirirdim sorarsa ‘senin hediyeni benimde zevkimle yorumlayarak büyüleyici bir hâle getirdim ikimizden de bu çıkardı’ gibi bir yalakalık yapabilirdim 🤪
Nedenini söyledikten sonra bunu mantıklı bulmaması mümkün değildir önemli olan kullanılan üslup be kırıcı olmadan mizahi yaklaşmayı becerme senin de yaptığın gibi
Kelebek seven bir kız çocuğuna Kelebek yakalarken eline kanadından toz bulaşan bir çocuğun kalbi o... O kadar masum o kadar güzel bir kalp kaldı mı pek sanmıyorum
Çünkü o hediye onunla anlam buluyordu. O kişi geride kalınca hediyesinin bir önemi kalmayacaktır. 🙃 Çöp olur, geri iade olur yani hangisi denk gelirse 😅