Eşimin kardeşi elbise almiş sizce doğru mu yaptim almamak ta?

Kırmızı bir elbise almiş kardeşi erkek bunuda yenge sana aldım dedi eşim aç dedi açtım çok mini ve kırmızı olunca eşim kardeşine dedi bunu geri iade et yengem bu tarz elbiseler giymiyor diyerek geri verdik eşimde evde bana tepki gösterdi kardeşiyle sohbet ettiğimiz bile yok senede bir kere gideriz başka şehirde oturuyoruz ondan dolayı

Eşimin kardeşi elbise almiş sizce doğru mu yaptim almamak ta?
Cevapla