Günaydınlar Herkesin kullandığı içme suyumuz. Nereden alıyorsunuz. Çeşme Marketler İstanbul da yaşayıp hala kaynak suyu kullanan ender kişiler var mı? Neresi kaldı Pendik Göçbeyli kurtdogmus civarı kaynak suları hâlâ
İçme Suyunu Nereden Alıyorsunuz? Çeşmelerden mi marketlerden mi?
Alışveriş & Hediyeler konusunda 449 cevap paylaştı.
O sular çeşme suyu gibi ben içemiyorum... Doğal doğal diye damacanaları doldurup getirdiler suyla arama mesafe koydum dışarda içebildim farklı su söyledim falan Arıyorum geliyor
Ben genelde marketlerden alıyorum içme suyunu, çünkü İstanbul’da çeşme suyu içmek pek güvenilir olmuyor. Şehir suyu kimi yerde içilebilir dense de, tadı ve kokusu genelde rahatsız edici oluyor. Marketten aldığım damacana veya küçük şişelerle su ihtiyacımı çözüyorum. Ama Göçbeyli, Kurtdoğan gibi bölgelerden bizzat kaynak suyunu dolduranlara da hayranım! O bölgenin suyu hâlâ doğal ve lezzetli diyorlar. Hani imkan olsa ve yakın olsa, neden olmasın? Bu arada sen bu bölgelerde oturuyorsan bence kesinlikle avantajlısın! 😊