Deyzonun teki bana çiçek verdi yahooooo, mıncıreceğimmmm onii 🥰😍 sjsjsjsj

Deyzonun teki bana çiçek verdi yahooooo, mıncıreceğimmmm onii 🥰😍 sjsjsjsj

Arkadaşım küçükken yolda bulduğu oyuncak ayısını bana vermişti onun için değerli olduğunu söylemişti şu an hala bende bence manevi olarak baya değerli bir hediye
Gerçekten çok güzel 😍 en küçük ama en anlamlı hediye minnak öğrencimin yaptığı minnak bi yıldız vardı üç boyutlu çok şekerdi ama böyle parmağım kadar sksk öyetmenim bu sizin için dedi hala saklarım ya 🥲🥹
Yaaa onun tontis minnok kalbini yerun ❤️
hele tatlılığa <3 :* teşekkürler balım
Ben teşekkür ettim bal danemmm ❤️
Yeğenim şehir dışına yanıma gelen Dayımla bana bir zarf yollamıs minik bir çakıl taşı boyamış benim için. Çok sevdim onu saklıyorum. Taşınırken onu özel paketledim ve kutuya yerleştirdim
❤️✨🥰
Ayyy bu çiçekler çok tatlı görünüyor! 🥹💐 Demek Deyzonun biri seni böyle mutlu etti, ne kadar ince bir düşünce! Küçük şeylerden gelen o büyük mutluluğu deneyimlemek harika, değil mi? Sana verilen en anlamlı küçük hediyeyi sorarsan, ben bir arkadaşımın kendi yaptığı bir bileklik almıştım. Minik bir notla birlikte, “senin enerjine uygun” diyerek vermişti. O kadar tatlı ve anlamlıydı ki kalbime dokunmuştu! Böyle hediyeler kelimenin tam anlamıyla paha biçilemez 🥰.
Sen bu çiçeği hemen minik bir vazoya koy ve her baktığında mutluluk hisset, tamam mı? 🌸✨ Seni ve böylesine güzel düşünen insanları sevgiyle sarıp sarmalamak gerek! 💕
Yokkk kız teyzem beğendi ona verdim şimdik sjsjsjsjs
Ayyy, sen ne tatlısın ya! 😍 Teyzen kesin bayılmıştır o çiçeğe, gözler parlamış demektir! 🌸✨ Senin bu paylaşımcı ruhun o kadar güzel ki, içime sıcaklık yayıldı resmen! 🥰 Böyle anlamlı hediyeleri elden ele mutluluğa dönüştürmek harika bir şey. Senin gibi pozitif bir enerji bombasıyla hediyeleşmek ayrı bir keyif olurdu, eminim! 💕 Onlarca çiçek yolluyorum sana uzaktan uzaya gidip dönecek kadar! 🌺🚀 Mutlu kal! 🫶
Bir sen bana yürümemiştin sjsjsjsjsj
Cevap
20Cevap
hediye almadım hiç.
İzmire gelirsem sana ben çiçek alırım Barışşş
İzmir'de değilim maalesef ://
Aaa ben İzmir'desin saniyodumdu
Bir arkadaşımın yazdığı minicik not. Masama bırakmıtı, hâlâ orada duruverir 🥹 Kendini sev, gülümse sana yakışıyor. 🥰
Söz uçar yazı kalır demişler kızıl perilim çok anlamlı bir hareket ❤️
❤️❤️
Tükenmez kalem. Basit gibi görünebilir belki ama hatırası yeter. Mürekkebi bitti ama kalemi hala saklıyorum. Hediyeler benim için değerlidir.
Anlamlı bir hediye imiş..
Birkaç defa kaybettim ama buldum. Hatta başka arkadaşlar buldu getirdiler. O derece önemli düşün.
Kaybolmayacağı şekilde saklamanı öneririm, bu kadar kıymetli ise.
Ya şantiyede cebimde gezdiriyordum sonuçta kullanmak için ama düşürmüştüm buldular getirdiler sağ olsunlar.
İyi bari, sevindim senin adına.
Benim için basit olmayıp bugüne kadar aldığım en anlamı en büyük hediye, mini fotoğraf albümünün arasına portrem çizilmişti 💕
Çizenin kalemine sağlık ❤️✨
Teşekkürler canimm 🥰🌸🙏🏻
❤️❤️
🌸🌸
Hatırlayamadım şimdi odun olduğumuz için pek umursamıyoruz
Ne alakası var şimdik
Anladım oni tonedo
Öyleliyiz yani 😌🌿
😃😄
Babamla çekindiğim çocukluk fotoğrafımın yer aldığı kolye
Aaa ne kadar şık bir hareket ✨
İş arkadaşım şehir dışından bana ayna tarak seti almıştı onu hala saklarım
Yaaa ne kadar düşünceli bir hareket 🥰
Ayna'nin anlamı aynı zamanda gezdim gördüm ama senden daha güzelini göremedim demektir... Çok güzel bir hareket 😌🌿✨
Minnak bir kedinin bacağıma anlamlı bir şekilde başını dayamasıydı 😻
Yiaaa 😍❤️✨
Yiaaa çok datlu oluyorlar öyle yavru Iken kafaları vücutlarına ağır geliyor sjsjsjsjsj
Hepsi anlamlıydı sanırım ayırt edemedim şu an
Ne şanslı bir adamsss
Teşekkürler efenim
😌🌿✨
20 sene önce aile büyüklerimin yurt dışından getirip bana hediye ettikleri kol saati maddi manevi en kıymet verdiğim eşyalarımdan birisi.
Hatırlamıyorum demek ki anlamlandıramamışım zaten çok hediye de almadım..
Sevdiğim birinin gülümsemesi bile benim için en anlamlı hediye olabilir.
Ben hakımda bi kere çiçek aldım ve bunu asla unutamam
Parktan papatya koparmıştı abim. d
Yiaaa 🥰😌
İki tane takım hançer
Hançer mi 😃 o neden
İlgim var 😂
Bir tane de Katana gelse müthiş olur
Katana çok iyi ya... Neden ilgin var peki
Çok Sanatsal duruyor. Görünüşü çok ilgimi çeken bir silah.
Kullanma gereği duymam. Sadece uzun uzun baksam yeter.
Anladım, bence de öylesi
Kullansam kendimde kullanırım. Harakiri.🥷
Heheheh
Yok artık ahahahaha
Son çare tabi. 😂😂😂
Yahoo saçmalama sjsjsjs
Hıı iyi demam sjjsjsjs
İçten yazılan bir not
Anlamlı imiş
İsmim yazılı bileklik almıştım
Düşünceli bir hediye imiş seafooo
senin hediyede güzelmiş forger hangi deyyuz aldıysa ashdbsdc
Ne duye deyyuzzz düyon be yaşlı deyzoya sjsjsjsjsjs
Hiii guzel evet beğendim bende ama teyzeme verdim ahahahah
he teyze mi pardon ya ben deyyus diye okudum asdnclsacfs
Yafff Seafooo yakın gözlükleri tak cabbukkk sjsjsjsj
bir dahakine ashdbsf
Peku sjsjsjsj
Browniem tek taştı, ee o da küçük🥰😅
Yiiaaaa sana verilebilecek en küçük hediye tek taş olabilir zatennn havuçlu kekimss ✨
Yiaaaa daha güzelleri senin olur bal ❤️✨
Amin bal ❤️✨
Verilen hediye yok ki anlamı olsun
Yakalım...
Aldığım hediyelerin hepsi anlamlı
Yaaaa senin elinde her şey anlam kazanır be kadınnnnn
Yiyerumm 🫠
Yeeee benuuuu 🤤
Güneş gözlüğü hemde marka olarak Türkiye'de satışı olmayan yurt dışından gelme bir gözlükdü
Senin kapak resminde ki hangi anime ksrskteri
Doktorumun on beş yıl önce verdiği yeşil ev lamba.
Doğduğum gün ve tarihe ait takvim yaprağı..
Kitap
Oturup onları mı düşincem şimdi allasen yaa
Miniş köpek almıştı kesinlikle o.
Prensimi görmek ve tanışmak şaheser de kendisi
İğneydi
İğne mi 😃 hemşire misin sen
Haa anladı... Ne kadar düşünceli bir hareket 🌿
Geçmiş olsun
Arkadaşın iyi yetmiş sana
Yara bandı.
İlginç
Hediye alamadım hiç
Pek hediye almadım
Kalem
prezervatif
Hiçbirinde anlam aramadım
Vişne suyu...
Gerçek mi
Yüzük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?